voor mickey

Hoi Meiden,

Ik ben benieuwd Jo, hoe Gent bevalt.. Spannend! Hoe gaat het op de bank Peet? Superdruk op school natuurlijk, dus hopelijk vliegt de tijd voor jou! Hier hebben de kids pas 20 juli hun laatste schooldag, wij zijn laat dit jaar. Niekje, ik hoop dat je weer zo goed zult reageren op de Clomid, ik duim voor je hoor!

Hier ff dipje, ik heb enorme keelpijn en word erg verkouden. De komende 4 dagen moet ik werken en ben als de dood om ziek te worden, dat zou mijn derde ziekmelding in 3 weken worden Eerst vw miskraam, toen vw teenoperatie dus ik kan het niet maken om me weer ziek te melden.... Ik werk in de zorg, lichamelijk hard werken, dus kan ook niet zeggen dat ik een dagje op halve kracht kom... Nou ja, wie weet valt het allemaal wel mee en knap ik erg op van een paracetamolletje en een paar uurtjes slaap, want dat is wat ik maar ff ga doen geloof ik. Moet om 15.00 uur beginnen dus ik heb nog wel ff. Mijn huis net snel aan de kant gemaakt, dus kan zonder schuldgevoel gaan liggen haha.
Hebben jullie ook wel dat je ineens, zomaar zonder echte aanleiding zo superverdrietig kunnen zijn? Ik had dat vanmorgen. Dan ineens ben ik zooo superverdrietig,   dan blijven de tranen over mijn wangen stromen. En na een flinke huilbui gaat het ook wel weer...

Nou ik   ga de comp. uitdoen tot gauw allemaal xx

Hi lieverds,

Hier even een berichtje van mij vanaf de sofa....
Wachten duurt lang, maar daar kunnen jullie allemaal over meepraten!
Op zich gaat het niet slecht. Het is idd ontzettend druk geweest de afgelopen dagen op school met de afsluiting.
Vanavond gaan we eten met mijn team om de vakantie te beginnen.
Heerlijk! heb ik wel zin in.
Daarna nog op naar het limburgse, want mijn papa is jarig!
Morgen ook een feestje bij mijn broer, dus genoeg te doen komend weekeinde.
En dan nog een weekje wachten en wachten...........

Niekje hoe gaat ie met de clomid? Geen last van bijwerkingen?

Mickey ja ik herken het.... zomaar huilen, niet eens weten waarom
Maar huilen lucht zo lekker op!!!!
Heb gisteren ook flink gejankt toen de kindjes om half 4 vakantie kregen....
O wat zal ik ze missen, 6 wkn lang... En maar  liefst 18 koters gaan naar groep 3, dus die komen na de vakantie niet bij mij terug in de kleutergroep!!!

Voor alle anderen die meelezen en meeschrijven op deze topic
Hou je taai, succes met alles en tot snel weer!
liefs,
Peet

Nou meiden

ik heb op dit moment niet zo heel veel over mezelf te melden.
Vanavond de tweede dag clomid maar nog geen bijwerkingen. Meestal komen die ook pas op het laatst van de tabletten of als ik helemaal klaar ben met de clomid...tja kan het ook niet helpen, ik ben een beetje vreemd denk ik hahaha

Nou voor de rest van ons dan maar weer heeeeeel veeeeel succes en tot snel!

xxx Niekje

He Niek, Je bent niet vreemd hoor, bij mij komen de bijwerkingen ook pas later...en ik vind mezelf niet vreemd  
Hoewel, dat laatste is niet helemaal waar....het gaat niet goed met mij momenteel, maar dat had je vast wel een beetje uit mijn berichtjes gelezen.... Het lukt me niet om de boel weer op de rails te krijgen, ik geloof dat het me toch allemaal een beetje teveel wordt. Naast de 3 miskramen allerlei lichamelijke ongemakken en frustraties op mijn werk. En heel veel gedonder met de ex van mijn man momenteel. Er is niet veel nodig om mij te breken momenteel, echt heel rotgevoel. Normaal lukt het me best om de batterij weer op te laden, maar ik weet nu echt ff niet meer hoe ik weer goede energie opdoe. Gelukkig hebben we over een week of 3 vakantie, daar zie ik erg naar uit. Het komt allemaal wel weer goed hoor, maar nu weet ik ff niet hoe...

xx

lieve lieve mickey,

het doet me zeer te lezen dat het je niet lukt om de draad weer op te pakken.
Maar ik vind het eigenlijk ook niet vreemd dat dit je niet lukt.
meisje, je hebt echt veel voor je kiezen gehad het afgelopen half jaar. Vergeet dat niet....
En de toekomst blijft onzeker!
Ik hoop toch dat je ergens de kracht vandaan kunt halen om door te gaan, om die zon te zoeken achter die dikke wolken en er weer voor te gaan.
Ik vertrouw er eigenlijk toch wel op dat het bij jou ook een keer gaat lukken! Dat moet gewoon!!!!
Kon ik je maar op de een of andere manier ff opvrolijken, ff een arm om je heen slaan, je even een schouder geven om op uit te huilen, ff samen vreselijk zeuren en zielig zijn en dan lekker geld brassen in de stad of zo......

Maar goed... met een forum vriendinnetje is dit alles lastig, dus zet ik maar ff op de computer dat ik je alle alle goeds toe wil wensen en ik hoop dat je snel weer een beetje beter in je velletje zit.

Dikke kus
Peet

Lieve Mick.
Ook mij doet het  echt heel veel als ik je berichtje lees maar kan het me wel voorstellen dat het allemaal niet zo makkelijk gaat. Het is ook allemaal niet niets wat je al hebt mee gemaakt. Toch hoop ik dat je over drie weekjes van je vakantie kunt gaan genieten om iig even op rust te komen. Meestal kom je dan ook weer een beetje tot jezelf en kunnen jullie ook lekker even de tijd voor elkaar nemen
Je schreef laatst dat de gyn het voorstel had gedaan om even een time out in te lassen.
Ik weet dat je er toen heel veel moeite mee had om hierover een keuze te maken aangezien alles zijn voor en na heeft... Zijn jullie er wel al uit wat je ermee gaat doen? het zou kunnen dat je het misschien al ergens hebt geschreven   dus sorry als dat zo is.... maar zoals ik uit je berichtjes kan opmaken heb ik het idee dat jullie door gaan toch? (ik hoop dat je het niet vervelend vindt dat ik het vraag?)
Nou meid ik hoop dat je heel snel weer een beetje tot jezelf kunt komen en net al mamma peet al schreef wou ik dat ik meer voor je kon doen dan alleen maar een berichtje achter laten, maar ik hoop   dat het idee dat wij meiden hier allemaal super met je meeleven je ook wel goed doet.

Heel heel veel sterkte meid en we denken aan je.

xxx Niekje

Lieve Mick,
Vandaag lees ik op het forum dat je enorm verdrietig was en flink in een dip zat...
Ik hoop dat het al een beetje de goed kant op gaat.
Wat vreselijk voor je dat je nu geen enkel lichtpuntje ziet om naartoe te leven, alhoewel ik het ook wel begrijp. Als je niet lekker in je vel zit kun je niets hebben en is gezeik zoals met je ex of problemen op het werk wel het laatste waar je je energie in wilt steken. Je hebt het hard genoeg nodig voor jezelf
Ook ik kan niet veel anders zeggen dan dat ik aan je denk en je héél veel sterkte wens deze tijd. Kijk vooruit naar jullie vakantie en probeer  daarvan - zo goed en zo kwaad als het gaat - toch een beetje te genieten. Praat veel met elkaar en geef gewoon aan je emoties toe, ook HIER !

Liefs, SunshineJo

Terug
Bovenaan