voor mickey

Hoi Lieve allemaal,

Sorry, kon er ff niet toe komen om te schrijven, ik moest werken het weekend en had verder eigenlijk ff helemaal geen energie...
Het gaat wel weer iets beter hoor, na een paar dagen voelt alles toch weer iets minder heftig, kun je weer iets meer afstand nemen. Ik vind het nog steeds wel heel spannend allemaal, maar ja, toch denk ik dat het, het allemaal wel waard is en als het ooit mag lukken ben je deze periode denk ik ook best snel weer kwijt....
Morgen ga ik een dagje naar de sauna in Harderwijk met een vriendin uit het noorden, gezellig en lekker, kunnen we lekker bijkletsen en genieten. We hebben ook een lichaamsmassage besteld, van 40 minuten. Heb het nog nooit gedaan, maar het lijkt me heerlijk.... Dat is wat deze tijd me wel leert: Bewuster genieten van die dingen die wel goed gaan of wel fijn zijn!

Hoe gaat het met jullie? Lydia een onverwachte kans, maar wel met een moeilijke keuze las ik, pff heftig, ik weet ook zo 1,2,3 niet wat de beste oplossing is. Weet je wat het verschil is in kans van slagen? Spontaan of een cryoplaatsing? spannend hoor! Ik probeer steeds een afspraak te maken voor de accupunctuur, maar heb die mevrouw nog niet kunnen bereiken, ik houd jullie op de hoogte....

Ik moet alweer gaan, maar als ik morgen helemaal uitgerust uit de sauna kom lees ik alles ff rustig

dikke kus van Mickey

Ha die Mick!!

Gelukkig gaat het weer iets beter met je. Wou net een berichtje achter laten en toen zag ik dat je gereageerd had..:)
Nou meid geniet lekker van je sauna en massage en ik kan je zeggen dat het echt super de super lekker is hoor , ik heb de  dag voor mijn verjaardag van mijn manneke zo'n arrangement gekregen voor met zijn twee ,een hele behandeling met pakking massage en vanalles! We hebben meteen afgesproken dat we dat ieder jaar doen ;-) hahahah hij had dit als verassing nadat hij me ten huwelijk had gevraagd....lief he! hahahah
Nou sorry vond het leuk om even te reageren...

Nou meid heel veel plezier en tot snel!

xxx Niekje

Terug
Bovenaan