Voor Mickey29

Hey Mickey,

Bedantk voor je berichtje op mijn topic bij Zwanger worden na een mk. WEet idddat we de onderzoeken gelijk hadden, was je alleen kwijtgeraakt (wist niet dat je hier op dit forum zat) sorry!
Zit zelf op het andere forum omdat ik met gemak zwanger wordt (steeds 2e  of 3e ronde), maar het om een of andere reden (of toch domme pech?) niet blijft zitten. Steeds mk met minder dan 7 weken.

Fijn te horen dat je bloedonderzoek goed was. (Weet je tenminste dat het daar niet aan ligt, toch? Of had je liever dat er wel iets uitgekomen was? Weet dat kzelf dubbele gevoelens erover had, want als er wel iets gevonden was, konden ze er waarschijnlijk ook wel iets aan doen. Maar goed, als er wel iets uitkomt is het nog niet zeker dat het daarom misgegaan is, dat blijft toch gissen)
Wanneer krijg je de uitslag van het chromosomenonderzoek? heb je al een volgende afspraak bij de gyn? Wij moeten 27 aug naar hem toe voor de uitslag, zijn erg benieuwd.

Wij zijn net terug van een heerlijke  vakantie. Alleen ben ik vandeweek alweer een beetje beginnen te vloeien (drup bruin vanaf dinsdag, en sinds eergisteren een lichte bloeding alsof het een  lichte ongi  is)  terwijl mijn NOD eigenlijk pas morgen of overmorgen is. Maar goed, na een mk kan dat natuurlijk ook eerder komen. Het vreemde is wel dat mijn borsten wer gespannen zijn, maar heb ook bij anderen gelezen dat dat ook kan bij ongi worden. Dus we gaan maar weer door naar de volgende ronde dan. (Vind het eigenlijk ook niet zo erg deze maand, aangezien we dan in ieder geval bij de gyn geweest zijn voor de volgende NOD.)

Hoe zit jij nu in je cyclus?

groetjes,
Dion

Hi Dion,

Fijn dat je vakantie lekker was, wel balen van die bloeiding idd, word je er toch weer extra mee geconfronteerd he??!! Ik heb een deel van de bloedonderzoeken binnen, vandaag gebeld of er al meer uitslagen binnen zijn, daar bellen ze me over terug. Ik had geen afspraak met de gyn. om de uitslagen te bespreken, maar wil die nog wel gaan maken, want het is voor ons wel belangrijk en nu krijg ik de uitslagen van iemand van het secretariaat door, ik wil er wel graag tekst en uitleg bij....

Als het goed is heb ik net mijn eisprong gehad, vrijdag of zaterdag. Ik heb hem niet gevoeld deze keer, maar heb nu wel erge buikkrampen. Geen extra cervixslijm, dus vlgs mij is het niet mijn eisprong??!! Nou ja afwachten maar weer....

Ik heb PCO, waardoor ik hormonen slik om een goede eisprong te krijgen, vandaar dat het allemaal wat moeizamer gaat hier. We zijn nu ook al ruim 2,5 jaar bezig en ik moet zeggen dat ik het emotioneel best zwaar vind allemaal hoor!!!!

Maar goed, ik heb het er graag voor over, als het ooit maar een keer gaat lukken!!!

Ben jij nog vrij of moet je ook alweer werken?

lfs Mickey

He Mickey,

Ik heb vandaag mijn 1e werkdag alweer gehad. We hadden maar 1 week vakantie omdat we in feb verhuisd zijn en in jan en feb dus al veel verlof gehad hebben om te klussen en te verhuizen. Bovendien zijn we met Hemelvaart al een week op vakantie geweest. Dus bleef er nu nog maar een weekje over.

Tjeemig, zijn jullie al 2,5 jaar bezig? Kan me voorstellen dat dat emotioneel wordt! Wij zijn nu een jaar bezig en ik hou het al bijna niet meer.
Zal duimen dat het snel raak is bij jullie (en bij ons dan ook). Kunnen we samen dor naar het volgende forum.
Succes met afwachten de komende 2 weken dan maar weer, als je je ei al gehad hebt. En anders nog veel klusplezier.

groetjes,
Dion

Ha Dion,

Nou het is alweer of ik niet weggeweest ben hoor, zit er alweer helemaal in op mijn werk, heb jij dat ook altijd?? We zitten natuurlijk nog volop in de zomerperiode (hier iig wel, laat schoolvakanties) dus ik viel lekker met mijn neus in de boter toen ik gisteren weer begon....

Tja hier is het weer afwachten geblazen...... 2,5 jaar is best een tijdje idd, maar er zitten hier mensen die al veel langer bezig zijn.... Maar het gevoel dat je er ierdere keer zo dichtbij bent en dat het net weer niet lukt (voorla met die miskramen) is zoooo frustrerend, maar goed dat zullen jullie net zo goed hebben toch???

Laten we idd maar gewoon heel erg hopen dat we snel op het zwangerforum zitten en dat we daar dan een maandje of 9 kunnen blijven

Liefs Mickey

He Mickey,

We zijn vandaag bij de gyn geweest en de uitslag van het chromosomenonderzoek was goed. Geen afwijkingen gevonden. Heb meteen met Veldhoven gebeld om aan te melden voor de Alife-studie en ik kan morgenochtend al daar terecht en dan zal er geloot worden in welke groep (placebo, aspirine, of aspirine+heparine) ik terecht kom. Ik laat morgen nog wel ff weten hoe het gegaan is.

Jij nog veel sterkte met je echo morgen. We denken aan je meid.

liefs,
Dion

He Mick,

Las net jouw topic over je buikpijn. Wat vreselijk zeg. Moet er idd niet aan denken dat het weer een vroege mk was. Hopelijk heeft  het bloedprikken ook iets anders uitgewezen. Veel sterkte met de pijn en ik duim voor je dat het snel voorbij is.

Ik ben vanochtend in Veldhoven in het ziekenhis geweest en ben nu dus officieel deelnemer aan de Alife-studie. Ben ingeloot in groep 2 zonder de heparine-spuiten, dus alleen de ascal (of de placebo dat weten we dus niet). Dus nu is het maar weer afwachten hoe de volgende zwangerschap gaat verlopen. Gyn zei vanochtend wel: " Je gelooft me waarschijnlijk toch niet, maar ik denk dat je in de goede groep zit. Er zitten aardig wat zwangeren in groep 2". Hij heeft gelijk, ik geloof hem niet want dat zal hij tegen mensen in groep 3 ook wel zeggen. Hij zal toch niet tegen mensen gaan zeggen dat ze waarschijnlijk in de verkeere groep zitten omdat iedereen moeite blijft hebben met zwanger blijven, duh. En hij weet ook niet welke groep de ascal heeft en welke de placebo.
We hopen maar dat ik snel weer zwanger ben (hebben in ieder geval goed ons best gedaan afgelopen weekend ) en dat het dan idd wel goed blijft gaan.

Liefs,
Dion

Ha Dion,

Wat goed zeg dat je al zo snel mag beginnen met de bloedverdunners. Ons ziekenhuis doet met de andere studie mee, die in het LUMC, daar krijg je de bloedverdunners pas na een positieve test (Habenox-studie) Persoonlijk geloof ik meer in het beginnen na de eisprong, zoals bij jou, hoe eerder hoe beter lijkt mij, ook omdat het bij mij een paar x erg vroeg mis ging. (ws meer dan 3 miskramen gehad, alleen wist ik het niet)
Ik ga dus een afspraak met mijn gyn maken om hierover te praten. Ik wil graag van haar weten hoe dat zit. Bij Habenox krijg je volgens mij wel altijd een bloedverdunner in elke testgroep, maar gebruik je bij de ene ascal met heparine e de andere ascal met placebo. Zo uit mijn hoofd.
Het belangrijkste verschil zat hem volgens mij in het tijdstip van beginnen.

Bij mij geen zwangerschapshormoon aangetroffen, ben er wel een soort opgelucht door. Dus nu weer aan de hormonen om een mooi ei te laten groeien.... weer een nieuwe ronde, misschien is september onze geluksmaand... mijn uitgerekende datum was anders 6 september.... Dus zou mooi zijn als die lastige maand toch iets moois gaat brengen....

houd me op de hoogte, ik ben heel benieuwd!

xx Mickey

Hey Mickey,

Wat fijn te horen dat je geen Hcg had, tenminste niet nog een mk met eventuele gevolgen van dien. Ik hoop idd voor je dat september jullie geluksmaand gaat worden, zou erg mooi zijn. Meid, ik duim voor jullie want inmiddels moet het toch echt een keer gaan lukken om julie te laten genieten van een wondertje.

knuffel & xxx
Dion

ps: uiteraard hou ik je op de hoogte van onze ontwikkelingen....we wachten af.

Terug
Bovenaan