Voor Mickey29

Hi Dion,

Hier helaas weer slecht nieuws.... Ik was 5 dagen overtijd en verloor op dag 3 en 4 wel een veegje bloed, maar verder niet. Had wel al steeds erge buikpijn en hoofdpijn en voelde me helemaal niet lekker. Toen vrijdagochtend ineens koorts en enorme buikpijn, dus de gyn. gebeld en moest ik naar de speodpoli van de gyneacologie, omdat mijn progesteron erg hoog was gemeten vermoedden ze een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Gelukkig bleek dat het niet te zijn, verder allerlei onderzoeken gehad, maar uiteindelijk niks uitgekomen, donderdag heb ik weer een afspraak met mijn eigen gyn. Ik ben wel heel benieuwd wat het nu geweest is, maar ws kom je er niet achter, uit bloed, echo's, urine, inwendig onderzoek is niks gebleken. Toen ik 's avonds weer thuis was brak de bloeding wel goed door, was er erg verdrietig en bang van, verdrietig omdat het weer niks is deze maand en bang omdat ik niet wist wat ik had, dacht echt onbder het mes te moeten, vw bbz.....

Nou ja geen goede berichten dus van hier,

Met jou wel alles goed???

x Mickey

O Mickey, wat vervelend weer. Ik had het jullie zo gegund dat het wel eens een keer goed zou gaan. Fijn dat het geen bbz is, maar erg vervelend dat je niet weet wat dan wel. Kan me voorstellen dat dit weer een enorme klap is. Tjee zeg.
Meid, ik denk aan je en we blijven duimen dat het toch ook voor jullie snel goed mag gaan.

Hier alles prima, prikjes rond mijn navel en sinds 2 dagen misselijk, dus verschijnselen beginnen nu met 7 weken zwangerschap te komen. Donderdag weer een echo om te zien hoe het met ons wondertje gaat. Was het maar vast zover ;-) Heel stom maar nu het wachten op ongi voorbij is, en het wachten op de 1e echo, begint de ellende met het wachten op de vervolg-echo's. Maar goed, de verschijnselen doen nog steeds vermoeden dat het goed zit, dus dat zal dan ook wel.

Hel veel sterkte voor jullie maar weer. We denken aan jullie.

XXX en een dikke knuffel
Dion

Hey Dion,

Bedankt voor je lieve berichtje, en ik ben blij te lezen dat je misselijk begint te worden hahaha. Is toch een goed teken toch?? Ik denk nu altijd dat ik alle zwangerschapskwalen prima zal vinden als we maar een kindje krijgen, maar tegen die tijd zul je dat misschien snel weer vergeten zijn....

Hier idd nog wel verdrietig, het wordt toch iedere keer een stukje moeilijker, we hopen zelf natuurlijk ook vreselijk dat het eerdaags een keer gaat lukken, maar de angst dat het niet lukt is altijd op de achtergrond aanwezig..

Donderdag heb ik weer een gesprek met mijn gyn. en 24 okt. gaan we naar Leiden. Ben benieuwd.....

voor nu veel liefs

Mickey

He Mickey,

Nou, je hebt helemaal gelijk hoor. Al die kwaaltjes heb ik er graag voor over, als dat betekent dat het goed blijft gaan!

Kan me voorstellen dat het enorm pijnlijk is als het keer op keer niet lukt, en dat die gedachte op de achtergrond (dat het misschien nooit lukt) steeds heviger wordt.  Ik had er ook last van steeds na een mk, en als het dit keer weer niet goed gegaan was, denk ik dat ik een hele tijd thuis gezeten had, want dat kon ik echt niet aan.  Gelukkig is het anders gelopen en hebben we de 1e mijlpaal gehaald: er zit een levend wondertje in mijn buik.

Het is jullie ook zo gegund om te kunnen gaan genieten van  jullie eigen wondertje! Ik ben dan ook benieuwd wat jullie gyn donderdag nog te melden heeft, en ik hoop echt van harte dat ze jullie in Leiden snel kunnen helpen! Zal duimen dat de tijd een beetje snel voorbij gaat en dat het snel 24 okt is :)

liefs,
Dion

He Mickey,

Hoe is je gesprek bij de gyn verlopen vandaag?

Wij zijn vanmiddag voor de 2e echo geweest en ook op deze 2e echo was ons wondertje  weer goed zichtbaar met een kloppend hartje. Wat blijft het toch mooi om dat te zien! Deze week is hij/zij bijna 2x zo groot als vorige week en dat was goed volgens de VK. Helaas is hij/zij niet zo fotogeniek want het was moeilijk om een goede foto te maken. Maar we hebben dan toch een 1e afdruk van de echo van ons kleine hummeltje! Het begin van het plakboek is er (nu nog het plakboek zelf haha).

Hopelijk mogen jullie snel volgen want dit gun ik echt iedereen!

liefs,
Dion

Lieve Dion,

Wat heerlijk voor jullie, ik ben echt blij voor je.... Ik hoop je ook snel te volgen hoor..... Kunnen onze kids van t zomer samen spelen hahaha

Bij de gyn was alles goed, alles zag er uit zoals het eruit moest zien, ik heb een echo gehad, dus baarmoederslijmvlies, kleine eitjes, klopt precies bij het beeld wat hoort bij dag 7 zei ze. Ze kan niet verklaren waar de pijn vandaag komt en ook nu nog wel pijn, ze weet het gewoon niet, er was iig niets te zien....

Wel raar, maar misschien heeft het gewoon even tijd nodig.

geniet lekker meid!
dikke kus van Mickey

He Mick,

Raar dat ze niet kunnen verklaren waarom je zo'n pijn hebt. Maar ja, fijn te horen dat alles er in ieder geval goed uitziet daarbinnen.
Nu maar wachten tot 24 okt en hopen dat ze jullie daar snel kunnen helpen.
succes!

liefs,
Dion

Hoi Hoi,

De pijn is nu eindelijk minder, zo goed als weg.. af   en toe komt ie nog even opzetten. Er groeien wel weer eitjes, over een week de eisprong. Idd ik ben heel benieuwd naar 24 oktober, ik hoop zo verschrikkelijk ook eens met goed nieuws te kunnen komen en dan ook nog zwanger te blijven natuurlijk... Hoe gaat het met jou?

xx Mickey

Terug
Bovenaan