Voor Mickey29

Hoi Dion,

Hoe gaat het?? Heb je alweer nieuws? Ging je nu beginnen rond je eisprong met de bloedverdunners, of meteen? Ik moet eigenlijk ook een afspraak gaan maken met onze gyn. want ik wil me graag laten informeren en opgeven voor 1 van de studies. Ik neem me bij deze voor om morgen maar eens te bellen, misschien kan ik het wel regelen via een telefonisch consult met de gyn. Zij hoeft op zich alleen maar een brief voor me te schrijven met onze geschiedenis....

Ik ben erg nieuwgierig, dus hoop gauw iets van je te horen

liefs Mickey

Hoi Mickey,

Ik had vorige week mijn eisprong gehad in het weekend en ben dinsdag naar de gyn geweest en heb het poeder meegekregen en ermee begonnen. Maar dat staat in principelos van wanneer je moet beginnen. Je begint gewoon meteen als je het krijgt. Wel mag je maar maximaal 6 weken zwanger zijn, aangezien verwacht wordt dat de bloedverdunners er juist voor zorgen  dat de innesteling en vorming van de placenta goed kan verlopen.

Ik ben nu dus een week bezig met die poeders innemen en heb mijn NOD komend weekend. We wachten het dus af wat het gaat worden. hebben flink geklust, maar heb tot noch toe geen verschijnselen (had ik de vorige keren steeds wel al een week voor mijn NOD), dus vrees dat het niet gelukt is deze maand. Maar het ka natuurlijk zo zijn dat ik er deze keer niet al zo vroeg last van heb/krijg. Wie zal het zeggen. We wachten het maar af, meer kunnen we toch niet.

Als ik jou was zou ik het idd doen. Baadt het niet, dan schaadt het ook niet. Dat vond ik zelf wel fijn om te weten, en ik wil er inmiddels alles aan doen om het wel een kans van slagen te geven. Heb je alle uitslagen van de onderzoeken al terug?
Succes ermee!

liefs,
Dion

Hee Mickey,

Ik hoop dat het afgelopen week niet te moeilijk voor je geweest is met de uitgerekende datum op 6 september. Hopelijk ben je die dag een beetje doorgekomen zonder teveel verdriet.

Hier weer een positief bericht: mijn lichaam heeft me weer aardig voor de gek gehouden. Ik ben toch zwanger!! Gisteravond getest omdat mijn ongi er nog steeds niet was (en roze afscheiding ook verdwenen) en mijn mannetje ook erg nieuwsgierig was. Meteen 2 vette strepen! had het zelf helemaal niet verwacht dus stond te trillen op mijn benen. Nu hopen dat we dit keer de 9mnd vol mogen maken.

Meid, ik hoop dat het bij jullie ook snel mag gaan lukken zodat we samen kunnen doorgaan naar de volgende fase. Hebben jullie trouwens het resultaat van het chrom.onderzoek al?

liefs,
Dion

Oh Dion, wat heerlijk voor jullie!!! GEFELICITEERD!!! Ik zal heel hard duimen dat het deze keer goed mag gaan...
Hoever ben je nu? Spannend hoor, ik zou er op de een of andere manier toch een fijn geveol bij hebben nu je die bloedverdunners (ga daar maar vanuit) slikt, heb jij dat ook?? Joh ik hoop zo vreselijk dat we je snel mogen volgen en ook weer zo'n positieve test in handen zullen hebben,
Ik heb mijn ei net weer gehad, vandaag eigenlijk, maar mijn man is ziek, grieperig, overgeven, dus ik verwacht er niet teveel van deze maand. Arme hij, heeft het zo goed en zo kwaad als het ging wel gedaan, maar of de kwaliteit nu zo goed is als je, je niet fit voelt?????

Houd me op de hoogte, ben erg blij voor je

xx Mickey

He Mickey,

Vandaag 4w3d, dus nog maar echt net. Heb net na een uur zenuwachtig naar de telefoon te staren toch maar een afspraak gemaakt bij de gyn. (De vorige keer ging het een paar dagen alter alweer mis, dus twijfelde of ik nu wel meteen moest bellen) Op dinsdag 25 sept kan ik terecht voor de 1e echo (met 6w3d). Hopelijk halen we die datum en krijgen we dan eindelijk een hartje op de echo te zien.

Het voelt nu aan de ene kant wel goed, wetend dat ik net na mijn  ei-sprong met die ascal (of placebo) gestart ben. Maakt eigenlijk niet uit wat het is. Wij gaan ervanuit dat het helpt, dus dan is een placebo ook goed toch?
Aan de andere kant blijft toch de onzekerheid"zal het ditmaal wel goed bijven gaan?". Elke toiletbezoek wordt weer spannend "hopelijk geen bloed". Borsten zijn iets gevoeliger. Mijn buik voelt nu erg kriebelig aan en mijn maag "zweeft".   Dit gevoel heb ik nog nooit gehad. Was de andere keren al een week voor mijn NOD enorm misselijk, dikke opgezette darmen en had een bh-cupmaat groter. Het is dus best een ander gevoel dan de andere keren, en het klinkt misschien raar, maar geeft mij toch wel een positief gevoel erover. We zullen zien of dat terecht is.

Ik hoop ook dat jullieons snel mogen volgen. Jammer dat je mannetje ziek is, maar er hoeftmaar 1 zaadje eigenwijs genoeg te zijn en de juiste afslag te nemen. We duimen voor jullie!

liefs,
Dion

Hey Mickey,

Hoe is het met jullie?
Bij ons erg goed! We zijn net terug uit het ziekenhuis en het hartje klopte!!! Eindelijk mag het voor ons dan ook eens goed zijn :) Wat is het heerlijk om dat te zien!
De komende 3 weken krijg ik elke week een echo om te zien hoe het met ons wondertje gesteld is. Dat vind ik wel erg fijn!

Ik hoop dat jullie ons snel mogen volgen!
Hier wat glitters voor jullie meid: ******************************************* **************************************** *********************************** ************************** ************** ******************************************* ************************************************ ************************************ ************************************* ******************************************** ************************************** **********************************

liefs,
Dion

Lieve Dion,

Dank je wel voor de glitters.....
Heerlijk voor jullie dat jullie een hartje hebben gezien, wat bijzonder is dat he??!!
Fijn ook dat je elke week mag komen!!!
Hier nog geen nieuws, ben 2 dagen overtijd, maar wel behoorlijk buikpijn en gisteren nog een negatieve test, was toen 1 dag overtijd
Lastig hoor, want ik blijf zo maar hoop houden terwijl mijn gevoel me ergens ook zegt dat k gewoon ongesteld word, gezien de buikpijn...

Nou ja ik houd je op de hoogte, wij kunnen pas 24 okt. naar Leiden. Welke ziekenhuis gaan jullie ook alweer? Normaal gesproken? Wij denken erover om in een ander ziekenhuis een second opinion te laten doen, omdat ik nu al 2,5 jaar in t ziekenhuis loop en er behalve de clomid niets gedaan wordt..... Maar zou iet weten welk ziekenhuis we dan zouden moeten kiezen, zal eens gogelen, of er ziekenhuizen aanbevolen worden....

Geniet lekker van jullie wondertje

liefs Mickey

He Mickey,

Ja echt heel erg bijzonder om zo'n kloppend hartje te zien. Zo ongelooflijk dat er in een mensje van 6mm groot al een hartje klopt!
Wij gaan in Eindhoven naar het ziekenhuis, en voor de Alifestudie ben ik in Veldhoven geweest. Die gyn werkt tegenwoordig trouwens 4 dagen in de week in Amsterdam, en nog 1 dag in Veldhoven. Erg aardige vent. Weet niet waar je woont, maar misschien heb je hier iets aan?
Veel suc6, hopelijk ben je nog niet ongi geworden en mag je ons snel volgen met positief nieuws. We duimen voor jullie!

liefs,
Dion

Terug
Bovenaan