Voor Mickey29

He Mickey,

Gelukkig dat de pijn bijna geheel weg is. En fijn te horen dat er alweer eitjes groeien. We duimen voor jullie dat deze maand dan toch eindelijk een geluksmaand voor jullie mag worden!

Hier weer twijfels. Verlies sinds zondag weer wat bloed. Niet heel veel, maar toch elke druppel doet de twijfel weer toeslaan. Ik ga ervanuit dat het komt doordat ik nu 8 weken was en dus normaal gesproken (als ik niet zwanger was) ongi had moeten worden dit weekend. Heb van veel dames gehoord dat ze daar de eerste paar maanden nog beetje last van hadden. Maar ik zal toch erg blij zijn als we vrijdag weer een goede echo te zien krijgen. Zo houden we de spanning er wel in he? Erg vervelend dat je nooit meer normaal kunt genieten van een zwangerschap, maar dat steeds die twijfel weer de kop opsteekt. Maar goed, dat is nu eenmaal ons lot na de ervaring van een mk.

Tot zover mijn update maar weer. Ik ga maar weer eens aan het werk.

liefs,
Dion

Lieve Dion,

Hoe is het gegaan gisteren?? Hebben jullie wel weer een goede echo gehad?? Ik hoop het maar, heb el voor je geduimd hoor!!! Ben momenteel wat minder op het forum, heb t er een beetje moeilijk mee momenteel, er zijn alweer zoveel nieuwe mensen gekomen en gegaan, na mij en da's bij tijden best confronterend... Vandaar dat Petra, Niekje, Lydia, Belle en ik momenteel meer via de hotmail mailen....

Maar goed, laat me gauw weten of je goed nieuws hebt!!

xx Mickey

He lieve Mickey,

Ik kan me heel goed voorstellen dat het moeilijk is als je veel mensen hier op het forum ziet komen en ook weer gaan. Zeker als het bij jezelf niet zo meezit. Hopelijk staat jullie geluk toch echt om het hoekje te wachten en mogen ook jullie snel gaan genieten van een mooie zwangerschap.
(Hier regent het momenteel geboortekaartjes, en ik ben nu erg blij dat ik zelf zwanger ben, want anders washet een enorm grote klap geweest. Nu is het nog pijnlijk maar we hebben zelf ook iets om van te genieten, dus dat verzacht het wel.)

Bij ons was alles erg goed afgelopen vrijdag. Ondanks de bloedingen is ons wondertje goed gegroeid en zwom heerlijk heen en weer. Mijn mannetje was helemaal beduusd dat er nu al armpjes en beentjes te zien waren terwijl het nog maar een heel klein mensje is. Het mooie is dat we er een hele mooie foto van hebben gekregen. Recht van voren met hoofd, romp en aan beide zijden een armpje en een beentje. Het lijkt net een gummibeertje :) haha
Van het weekend de "grootouders in wording" ervan op de hoogte gesteld dat er een kleinkind in aantocht is. Nou, een mooiere reactie haddden we niet kunnen wensen :) Vreugdetranen alom. Volgens weekend is mijn oma jarig en wordt dan 80. Mooie gelegenheid om de rest van de familie het goede nieuws te brengen.

Heb net je andere topic gelezen over iets symbolisch. Vind het een heel erg mooi idee, en hoop dat je snel iets vindt dat bij jullie past.

liefs,
Dion

He Mickey,

Meid hoe gaat het met je? Denk veel aan je en hoop dat het snel goed met jullie mag gaan.
Bij ons gaat alles prima, vandaga alsweer de 13 weken bereikt. (zie mijn topic "update Dion" bij "zwanger worden na een mk").

Hopelijk voel je je inmiddels weer wat beter.

groetjes,
Dionne

Lieve Dion,

Ik ben blij te lezen dat het bij jullie allemaal goed gaat, wat een mooi wonder zeg!!!! Ik denk ook regelmatig aan jou en om die reden kijk ik nog wel op t forum, even zien hoe t met je gaat en of je nog iets geschreven hebt... Ik trek het momenteel even niet om actief mee te lezen en schrijven, zoveel nieuwe mensen die voor mijn gevoel ook zo weer vertrokken zijn, naar het zwangerforum...

Hier nu 2 maanden verplichte rust, geen clomid, om gewenning tegen te gaan. Ik heb me er maar bij neergelegd en probeer me te concentreren op andere dingen...
Op zich lukt dat wel aardig, de drukkere tijden komen er natuurlijk ook weer aan, maar leuk is anders...

Ik klink wel erg depri he, haha ben ik niet de hele tijd hoor, maar moet wel zeggen dat het steeds lastiger wordt, dadelijk zijn we drie jaar bezig. Het heeft gewoon invoed op alles, je stemming, maar ook je relatie en de keuzes die je maakt etc. We zijn nu lekker een beetje aan het rondlijken voor een zonvakantie eind januari of begin februari, merk dat we daar allebei wel aan toe zijn, korte lontjes allebei
Dat zijn natuurlijk ook wel weer dingen om naar uit te kijken

Ik ga ff beetje poetsen hier, moet t weekend werken dus dan komt er ook niks van en mijn ouders komen vanavond, uit Groningen een nachtje logeren. Mijn stiefzoontje moet morgen afzwemmen...

Tot gauw en een dikke kus van Dana

Lieve Dana,

Ik kan me heel goed voorstellen dat je het wel ff gehad hebt met nieuwe mensen hier op het forum te zien komen en ook al snel weer te zien doorgaan naar het zwanger zijn forum. Zeker omdat jullie al zo lang bezig zijn.
Hopelijk vinden jullie een fijne bestemming voor jullie vakantie in jan/feb en kunnen jullie de gedachten even verzetten en tot rust komen. Ik duim voor jullie dat jullie na de verplichte pauze meer geluk hebben en dat 2008 ook voor jullie een mooi wonder mag brengen!

Liefs,
Dionne

Hi Dion,

Wat leuk om een berichtje van je te krijgen. Ik kom hier maar heel af en toe momenteel. Vind het zo moeilijk om steeds nieuwe mensen te zien komen en ook zo weer te zien vertrekken...
Hoe gaat het met je??? Jij hoeft niet lang meer toch? Of ben je inmiddels al moeder? Ik dacht in mei, maar misschien vergis ik me??!!

Hier gaat het nog steeds knudde... Niet meer zwanger geworden na juni 2007. Nu ben ik 4 dagen overtijd, maar net negatief getest. 23 april moeten we weer naar de gyn. en ik wil er nu wel op aandringen dat ik een volgende stap wil zetten in de behandeling. Ik denk dat, dat hormonen spuiten zal zijn. We zijn inmiddels 3,5 jaar bezig en het word er niet makkelijker op.

Maar goed, ik ben natuurlijk ook erg benieuwd naar jullie, dus laat het me gauw weten..

xx Mickey

Terug
Bovenaan