Voor mijn meisje Nouk..

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Morgen zou ons meisje Nouk 2 jaar worden.Ik ben al een paar dagen helemaal van slag,veel meer dan vorig jaar om deze tijd.Waarschijnlijk omdat ons Tess toen net geboren was. Ons Nouk is altijd wel in mijn gedachten,maar nu is het net als met ons Tess haar verjaardag dan  ga je weer terug naar de dag van de bevalling etc..Ik mis haar toch zo en ik zit nu werkelijk te snikken.Corne komt zo thuis van zijn late dienst hoor.Ik had zo graag allebei mijn meisjes in hun bedjes gehad.Sorry hoor ik moest dit gewoon ook even met jullie delen.Hier is een foto van Nouk en mij net na de bevalling.

Mijn lieve Nouk,altijd ben je in mijn hart en gedachten.
Ik hou zoveel van je.
Slaap zacht,liefs Papa,Mama en je zusje Tess.

Ach lieve meid...
Wat een verdriet...
Dat is oneerlijk, tuurlijk, zeker, onrechtvaardig alles..
Wist helemaal niet dat jij je kleine meisje Nouk moet missen
Lief wijffie, veel sterkte
Dikke knuffels Daan

Wat een groot gemis! Erg mooi dat je dit wilt delen en met zo'n lieve foto..ben er stil van..
Laura.

Lieve Kitty, ik snik even met je mee.
Ik moet je ook eerlijk zeggen dat ik niet wist dat jullie nog een dochter hadden.
Al is Nouk helaas alleen in jullie hart en gedachten aanwezig.
Je had het ook al zo moeilijk met het afbouwen van de bv, erg emotioneel natuurlijk en dan ook nog deze datum erbij.
Laat je emoties lekker gaan hoor, alles eruit en dan kun je met nieuwe energie straks weer verder.
Ik denk aan jullie

Liefs Daniëlle.

Pppffff wat heftig...
Heb er geen woorden voor, hoop dat je veel steun aan je man en Tess hebt...

Liefs en knuffel Jenneke

Lieve Meis
Ik vind dit zo verschrikkelijk voor jullie.
Ik weet zeker dat ze nu een klein engeltje is die heel goed waakt over haar zusje tess.
Ik wil jullie heel  veel sterkte wensen morgen.
Ik denk aan jullie

Liefs Ilse

Wat verdrietig voor jullie.
Ik ben er ook stil van.
ik hoop dat jullie veel steun hebben aan elkaar,wat moet dit moeilijk zijn meid....
liefs piewie,mv Mila

Lieve Kitty

Zoveel verdriet en pijn.... Heb hier ook geen woorden voor.  
Jullie zijn zo onwijs sterk!!

Wij wensen jullie heel veel sterkte en waanzinnig veel liefde!!

xxx Bianca

Terug
Bovenaan