Voor mijn meisje Nouk..

Lieve Kitty,

Wat hebben jullie 2 mooie meiden zeg! Het is echt verschrikkelijk en te erg dat jullie Nouk niet bij jullie hebben mogen houden. Ik kan niet zeggen dat ik weet hoe je je voelt maar het lijkt me zo erg. Kan echt huilen als ik aan jullie denk. Hoop dat jullie toch wat steun nog bij elkaar hebben kunnen vinden.
Wou je in ieder geval zeggen dat als je hier ooit gewoon even over wil kletsen dat dat ook kan op dit forum. Want ook wij zullen altijd onthouden dat Tess nog een grote zus heeft, ook al is ze niet hier.
Verder vind ik het van jou en alle andere mama's die kindjes zijn verloren heel dapper dat jullie voor jullie gevoelens uitkomen en  de herinnering aan jullie  kindjes in leven houdt door over hun te vertellen en de wereld te laten weten dat ze er ook zijn in jullie hart.
Sterkte Kitty, Tess en de papa (weet zo de naam niet)

Liefs kirsten

Lieve lieve Kitty,

Wát een mooi meisje........... En wat een verdriet.... Al kunnen de meesten van ons niet voelen wat jij voelt, we weten allemaal hoe het is om zo verschrikkelijk  veel te houden van  je kindje. In gedachten geef ik jou en je meisjes een lieve kus. En er brandt een kaarsje voor je mooie Nouk.

Dag kitty, sterkte meisje!

Liefs
Susan

Jeetje, lieve Nouk, wat ben jij een mooi popje!!!

Lieve Kitty, wat een gemis! Het is een heel groot verlies en natuurlijk ben je vandaag (de hele week al) van slag. Hartstikke goed van je om je gevoelens toe te laten. En heel bijzonder dat je ze kan delen met ons. Ik wens je vandaag heel veel sterkte en ik hoop dat er veel mooie herinneringen aan je lieve meisje in je gedachte zijn op deze bijzondere dag.

Liefs Stephanie

Lieve Kitty, heel veel sterkte! Juist vandaag. Lekker laten komen hoor, die gevoelens, je hoeft het niet te vergeten.

Nog even een vraagje. Ik weet dat we er al een paar keer een topic over gehad hebben, maar ik kan me niet meer alle antwoorden van iedereen van herinneren. Geloof jij in God? Ik ken namelijk een echtpaar die ook vlak na de geboorte hun zoontje hebben verloren. Zij zijn muzikanten en hebben een lied gemaakt hierover. Elke keer als ik naar de tekst  luister zit ik te snikken. Heel aangrijpend. Het gaat alleen ook over de hemel enzo. Misschien heb je er wat aan. Het is wel een engels lied. Als je er behoefte aan hebt dan wil ik 'm je wel mailen (misschien krijg ik 'm zelfs wel geplaatst hier). Maar wees ook eerlijk als je daar geen behoefte aan hebt hoor. Misschien heb je genoeg aan je eigen gedachtes.

Knuf, Nelleke

Lieve Kitty,

Ik moet de hele tijd al aan je denken en de tranen staan in m'n ogen. Ik wil jullie dan ook heel veel sterkte wensen vandaag.  Het gemis zal altijd blijven.  En wat een mooie foto van jou en Nouk. Heel veel sterkte voor jullie!

Liefs,
Nelly.

lieve kitty

Ik moet de hele dag al aan je denken (maar onze computer hapert weer eens dus ik kon niet eerder reageren)
Hoe gaat het nu vandaag, kunnen jullie een beetje steun vinden bij elkaar??

Wat een prachtige foto van jou en Nouk, echt een mooi meisje.
Ik vindt je een enorm sterke vrouw en een geweldige moeder van twee prachtige meiden.

Een hele dikke knuffel van Tess en Nick
Liefs sandra

p.s als ik wat voor je kan betekenen dan hoor ik het graag

Ik kan er ook geen juiste woorden voor vinden..
Het snijd mij in iedergeval door m'n ziel..
Het is zo'n "dubbele" prachtfoto, zo onwerkelijk..  

Heel veel sterkte met deze moeilijke dag.
Een dag waarbij alle uiterste enorm dicht bij elkaar kwamen..
Een dag waar vandaag zelfs het zonnetje voor schijnt..

Liefs,

Esmé en Kay

Pfff zo'n mooie meid op die foto. Wat vreselijk voor jullie dat ze niet meer bij jullie is. Heel veel sterkte.

Terug
Bovenaan