Voor mijn meisje Nouk..

Lieve Kitty,

Ik heb een brok in m'n keel en ben ook even woorden kwijt. Wat een waanzinnig harde tijd moet het voor jullie geweest zijn, en nog.
Heel veel sterkte lieve meid, ook voor je man en de rest van je familie.

Hugs, ilja

lieve kitty

ik voel als geen ander jouw verdriet
aankomende vrijdag is het 2 jaar geleden dat mijn
2 jongens zijn geboren(levenloos)
en ik ben ook al een week van slag ik huil ook om
de haverklap en het lijkt dit jaar idd meer pijn te doen

en als het mij het teveel wordt dan kijk ik even naar Lorenzo
hij is echt een lichtpuntje op dit soort momenten soms
lijkt hij mijn verdriet te voelen en komt even bij me knuffelen

geef toe aan je verdriet en laat jouw emoties de vrije loop
dat is nodig om door te kunnen gaan

veel liefs  
Bianca mv Lorenzo  

Lieve Kitty,
Ik weet even niet wat ik moet zeggen. Ik weet zo goed hoe je je nu voelt. Dat gevoel gaat geloof ik nooit weg.
Ik vind het wel heel moedig van je dat je dit met ons  deelt!   Ook de foto, zo mooi, zo kostbaar...
Ik wens je morgen (en eigenlijk altijd) veel kracht en sterkte toe en ik denk aan je!!!
Als je even wilt praten kun je me altijd mailen: wilfredcissy@planet.nl

Dikke knuf voor jullie allemaal xxxx

Wilfred, Cissy en Fabio

Cissy en Bianca, super veel sterkte met dit verdriet !!

Ik hoop zo dat jullie toch al t geluk van de wereld krijgen.. echt hoor.. woorden zijn hiervoor niet te bedenken!!

Lieve Kitty,

Vorig jaar heb je bijna geen tijd gehad om het verlies van Nouk een plaatsje te geven. Logisch dus dat het dit jaar zwaarder voor je is. Goed van je dat je hier over haar schrijft. Probeer toe te geven aan je gevoel en als je het nodig hebt om haar foto('s) te bekijken dan doe je dat gewoon. En als ze een grafje heeft en je wil er naar toe, dan ga je. Laat je gevoel je vertellen wat je moet doen. Praat er over met je partner en met familie en vrienden. Laat de mensen haar niet vergeten. Ze was een uniek kindje dat helaas veel te kort bij jullie mocht zijn, maar altijd in jullie hart zal voortleven.

Veel sterkte en een dikke kus,
Ellen mv Julian

Hey meis,

ik wist helemaal niet van Nouk......maar ik wil je wel ff een hele dikke knuffel geven hoor....maar wat een leuke dierbare foto heb je........

hopelijk heb je een beetje steun aan je mannetje en aan die lieve Tess.....

Sterkte in ieder geval...

Dikke knuffel van Denise

Ik gebruik nooit veel woorden en ook nu niet, ik kan nooit het moois overtreffen wat veel meiden al geschreven hebben. Maar ik wil je toch een dikke knuffel geven! Ik kan me voorstellen dat je deze foto koestert. Ik kan me echt niet voorstellen hoe moet voelen om een kleintje te verliezen, tenminste niet een kleintje dat je zolang bij je hebt gehouden.

Veel sterkte de komende tijd.

annemieke

Oh meiske toch!
Toen ik de foto zag, kreeg ik gelijk de tranen in mijn ogen! Hele mooie foto. Na wat je allemaal verteld hebt en nu dat ik haar dan zo zie liggen. Wat is de wereld soms zo oneerlijk he? Ik wens je vandaag extra veel sterkte meid! Ik denk aan je! Huil maar lekker meid het is niet niets wat jij hebt meegemaakt.
Een hele hele dikke knuffel van mij
jammer dat ik niet in de buurt woon anders was ik je even een echte dikke knuffel komen geven.
Liefs Esther

Terug
Bovenaan