Voor mijn meisje Nouk..

Lieve Kitty,
Dit zijn van die gebeurtenissen in een leven die altijd bij je blijven.
Vreselijk,ik heb er geen woorden voor.
Ik word er zelfs emotioneel van,als je dit niet hebt meegemaakt,weet je natuurlijk niet hoe jullie je moeten voelen.
Ik weet wel dat bij de gedachte alleen al,ik een vreselijk gevoel van binnen krijg.
Ik weet zeker dat ze ergens bij jullie is,en waakt over haar kleine zusje.
En inderdaad,ze ziet er zo ontzettend mooi uit,net als haar  kleine zus een prachtig meisje.
Hoe heeft dit kunnen gebeuren?(Als ik het vragen mag natuurlijk,als je het liever voor jezelf houdt is dat natuurlijk prima).
Lieve Kitty,ik weet niets te zeggen alleen dat ik(en vele met mij)enorm met je mee leef.
Liefs Tanja

Lieve Kitty,

Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel en kus van Renée en mij.

We denken aan jullie!!!

Evelien

Lieve Kitty,

Iets typen nu is moeilijk, we zitten hier best met een brok in de keel. Vorig jaar was je nog zo met hummeltje Tess bezig, dus ik kan begrijpen dat de datum van Nouk nu extra gevoelig is voor jullie. Je bent sterk en je kunt het een plaats geven, maar ze zal altijd in jullie voortleven.
Hele veel sterkte voor je hele gezin!

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

lieve kitty

oh wat lijkt me dat idd moeilijk, deze dagen ,
zoveel gedachten/verdriet/emoties..
laat de emoties de vrije loop, praat erover en deel ze met je naasten..

ik geef je een knuffel van hier... hoop dat hij bij je aankomt...

jullie komen er wel en je bent een super mama..

liefs tobi

Hoi,

Het is een beetje laat, maar ik wil toch laten weten dat ik aan jullie denk..ik zit hier echt met tranen in mijn ogen..wat een mens soms niet mee moet maken, zo oneerlijk!!

Een dikke knuffel van Elise en Chelsey

Lieve lieve lieve meiden,

Zo heel erg bedankt voor jullie ontzettende lieve berichtjes en emailtjes.Jullie zijn echt goud waard,ongelooflijk!!!Het betekent zoveel.

Dit is zo'n moeilijke week,maar met elkaars steun komen we er wel doorheen.
We hebben afgesproken dat we voortaan elk jaar op 4 oktober iets met z'n drietjes gaan doen om ons Noukske te herdenken.We zijn naar het Sophia ziekenhuis geweest,omdat ons Nouk daar is gestorven en ons Tess daar is geboren.Op vrijdag 14-10-2005 hebben wij ons Nouk moeten laten gaan en op vrijdag 22-09-2006 is ons Tess geboren en dat allemaal in het Sophia..dus vandaar.We hebben er een bakkie koffie gedronken,en hebben in het park naast het ziekenhuis gewandeld en gepicknickt.Het was hartstikke mooi weer.

Ook voor Cissy en Bianca,meiden jullie weten jammer genoeg zo goed wat ik voel.Ik heb ook veel aan jullie gedacht....ik denk niet dat we woorden nodig hebben..
Nelleke(Phira) ontzettend lief van je,maar we hebben al een nummer dat heel veel voor ons betekent nl van James Blunt,You're beautifull.Dat is gedraaid bij haar crematie.Maar toch bedankt hoor,heel lief.

Hier twee foto's van ons met ons Tess,zij maakt ons zo gelukkig en ons leven weer de moeite waard.
Hier doe je het toch allemaal voor!!

Meiden,nogmaals heel erg bedankt voor jullie steun,troost en medeleven!!

Liefs Corne,Kitty en Tess.
xxxjes.

Ik ben even niet actief geweest hier, en lees dit dus nu pas...

Lieve Kitty, wat een vreselijk verhaal, maar wat ga je er goed mee om! En wat een goed idee, om terug te gaan naar het Sophia ziekenhuis, waar jullie zoveel hoogte- én dieptepunten hebben meegemaakt. Schitterende foto's ook...

Heel veel sterkte voor jou, Corné en Tess. Dit zal altijd een moeilijke tijd van het jaar blijven voor jullie, maar samen staan jullie sterk!

Liefs,
Myrna, mv Isis en ...?

Terug
Bovenaan