Voor mijn meisje Nouk..

Lieve Kitty,

Mijn gedachten zijn al de hele dag bij jullie...
Ik hoop (weet) dat jullie veel steun aan elkaar zullen hebben en dat je een hele lieve familie achter je hebt staan!
Ook ik heb een kaarsje gebrand voor jullie oudste dochtertje. Zij zou supertrots geweest zijn op haar pappa en mamma en haar  kleine zusje!

Dikke kus van Cissy

Och meid wat erg dat je je meisje moet missen. Ook ik wist dit niet. Logisch dat je het er moeilijk mee hebt! Het is trouwens wel een mooie foto en wat een mooi meisje was het! Ik weet zeker dat Nouk het engeltje van Tess is! Heel veel sterkte de komende tijd!

Groetjes Hanneke

Lieve skitje,

Wat een prachtige foto en wat een ontzettend mooi meisje! Je kunt wel zien dat ze een zusje is van Tess. Was het ook zo'n klein popje? Ik kan maar weinig bedenken om je te steunen, alleen dat je trots mag zijn als moeder van twee van die prachtmeiden! Ze blijft altijd jullie dochter en Tess haar zus, daar mag je trots op zijn en dat neemt niemand jullie af! Heel veel sterkte, we denken aan jullie,

Liefs Marcia en een dikke zoen van Puck.
(Cissy en Bianca, dat gedt natuurlijk ook voor jullie!)

Wat een mooi meisje, ook ik zit hier met tranen in mijn ogen, pff verschrikkelijk wat jullie is overkomen.

Heel veel sterkte meid

Liefs Anneke

Ook ik zit met tranen in mijn ogen. En ook ik wist niet dat jullie Nouk hadden. Heel veel sterkte meid! Woorden schieten tekort....

Een dikke knuffel,
van Tijs en zijn mama

Lieve Kitty,

Wat vreselijk!! Ook ik wist dit niet en ik heb hier letterlijk geen woorden voor. Alles wat in me op komt is al gezegd.

Ik heb  altijd gezegd in de periode dat ik zo in de put zat, dat er altijd dingen zijn die erger zijn en Kitty, dit is er één van. Een nieuwe relatie is op te bouwen, maar jullie lieve Nouk komt niet meer terug. Zo oneerlijk, zo ongelooflijk, zo mooi als ze was.

Wij wensen jullie enorm veel sterkte toe!

Liefs Fonske, Merijn en Siebe XXX

Oh meis, ik weet niet wat ik moet zeggen.
Wat een verdriet! En wat een mooi meisje...
Ik hoop dat jullie er samen goed doorheen komen, want dit zijn de dingen die zoveel druk leggen op een relatie. Maar als ik je zo lees/hoor, komt dat wel goed.

Ik weet zeker dat Nouk vanaf haar wolkje naar jullie kijkt en apetrots is op haar mama en papa. En bedenk, er komt een dag dat je haar terug gaat zien.

Dikke kus en knuffel
Annet

Jeemig Kitty! Ik schrik me een hoedje.
Er schieten gelijk allerlei vragen  door m'n hoofd... hoe heeft dit kunnen gebeuren?
Ze ziet er zo goed uit!!! Vreselijk.

Ook ik zit op m'n werk en kan nauwelijks m'n tranen inhouden. Gelukkig zit ik alleen.
Op zulke momenten moet ik altijd even m'n kindjes een dikke knuffel geven maar dat moet dus even tot vanavond wachten.

Lieve Kitty (en papa en Tess), heel veel sterkte. Heb er verder geen woorden van troost voor want die zijn er niet.

Liefs,

Tessie

Terug
Bovenaan