Voor mijn meisje Nouk..

He meid,
Heel veel sterkte en hoop dat je de dag een beetje doorkomt met de steun van je man en je tweede prachtige dochter..

En inderdaad, laat je tranen gaan het helpt je bij het verwerken van dit grote verlies.

En een hele mooie foto!! Daar komen bij mij nog de tranen van aan het lopen..

veel liefs pally

Ja dit is wel ontnuchterend, ik was ook niet op de hoogte dat je twee dochters had.

Dikke kus voor Nouk, let je wel goed op je papa, mama en je kleine zus.

En Jen, een beetje warmte stuur ik in gedachten naar je toe......
Liefs renske

Sorry, sorry door de emotie gooi ik alle namen door elkaar, ik bedoel Kitty natuurlijk.
Jen had lastige pubers en een verbouwing, dat krijg je als je alles in 1x wilt doen.

Nogmaals sterkte vandaag.

Lieve Kitty,

Wat een prachtige foto van jou en Nouk! Ik krijg er kippevel van en zit nu een behoorlijk potje te janken, voorla vanwege het verhaal achter deze foto!

Ik weet niet wat ik moet zeggen eigenlijk, alleen maar heel veel sterkte voor jou, Corné en je familie!!

Als je wilt kletsen of wat dan ook, dan weet je ons te vinden!!

Dikke kus van Marieke en Lyanne

Dit soort berichten moet ik niet meer lezen op mijn werk.
Ik zit hier spontaan te janken.
Gelukkig kan niemand mij zien.

Maar wat erg zeg!!! Ik wist eigenlijk niet dat je nog een dochter had.
Heel veel sterkte vandaag en wij zijn in gedachte bij jullie.
Nouk zit vast met een grote glimlach van boven te bekijken hoe goed jullie het saampjes doen.  Ze is vast beretrots op jullie!

Sterkte
Liefs Jeske mv Ilse

Lieve Kitty,
Aan al dezewoorden is niet veel meer toe te voegen.
Ik vind je een dappere vrouw met een lieve man en 2
mooie wijfies.
Ik hoop dat je het een beetje een plaatsje kan geven vandaag
en natuurlijk alle andere dagen.
Liefs en sterkte Corine

Lieve Kitty,

Ik hoop dat je veel aan onze woorden hebt. In gedachten zijn we bij jou en Corne en natuurlijk Tess. Het is echt niet zo raar dat je op deze dag verdrietig en blij bent. Je hebt twee wondertjes gekregen en een wondertje mocht er helaas niet meer bij zijn. Maar op je schouder daar zit vast dat kleine engeltje die jou wil laten weten dat ze voor altijd bij jullie is.

Laat het verdriet van je dochtertje over je heen komen, en geniet van elk moment met Tess. Want jij alleen weet wat het betekent voor jullie om 2 pracht dochters te hebben en daar mogen jullie heel erg trots op zijn.

Dikke warme knuffel voor jou en je man en Tess.

Jolanda

Oh  meid. Wat moet dat vreselijk voor jullie zijn. Ook ik zit hier met tranen in mijn ogen!!.
Heel veel strekte!!! Want het is niet niks wat je moet missen.

Gr. natasja mv Jamie

Terug
Bovenaan