voor MWV/mo !!!

Hoi Mo,
ik las je vraagje bij een ander onderwerp, en dacht ik open even een nieuw item, aangezien we met hetzelfde bezig zijn. Nu kunnen we elkaar goed op de hoogte houden.
Maar even over je vraag, ik weet het ook niet precies.
Maar de gyn vond het geen probleem dat er wel een eitje kwam, hij vond het beter om mijn lichaam op eigen houtje de gang te laten gaan.
er hoeft dus niets stil gelegd te worden om dat we nog cryo's hebben en mijn lichaam zelf het "bedje"aanmaakt daarom geen progest
en het eitje wat nu onderweg is dat verdwijnt gewoon dadelijk.
ik moet zaterdag terug voor een echo om te meten, en dan wordt de pregnyl gezet als het eitje 20 mm is of groter. dan wordt maandag als dag 0 geteld en worden op dag 4 de cryo's geplaatst.
Zo staat het er bij ons voor.

hoeveel cryo's hadden jullie, en hoe staat  het er nu bij jullie voor?

liefs Saarj

Hey Saar,

Jeetje wat spannend allemaal weer aankomende week. Zo zie je maar dat ziekenhuizen er toch soms weer andere methodes toepassen. Ik heb gister gebeld met de IVF arts en ik moet een maandje overslaan, het is te druk..We zijn dus toch niet de enige! Ik mag begin november weer beginnen.

Even over ons: 6 x IUI, 1 x IVF (geen embryo's) toen ICSI, 1 Embyo TP (niet gelukt) 2 cryo's TP (waarvan 1 blastocyste..ook niet gelukt) we hebben nu nog 2 emmy's in de vriezer. Mocht deze ook niet blijven zitten hebben we nog 1 punctie te gaan...de reden waarom het bij ons niet lukt weten ze niet, alles is bij ons beide tip top..We zijn nu 5 jaar bezig en dat begint nu wel op te breken, maar we geven niet op!

Nou Saar, héél veel succes aankomende week en ik hou je verhaaltjes in de gaten.

Mo

Hoi Mo,

november pas, oh wat duurt wachten lang he.
pfffffffffffff ik kan het ook heel slecht.

Idd erg spannend, maar dat komt ook omdat we niet precies weten hoe en wat.
wij hebben ook 6x iui gedaan, 1x ICSI en dit wordt de eerste cryo TP, we hebben er totaal 6 in de vriezer.
Van de 23 eitjes waren er 16 bevrucht, en dus 6 ingevroren.
we zijn bijna 3 jaar bezig, ook al een hele tijd. ben inmiddels al weer 29.
nu wordt het echt es tijd dat we geluk hebben, tot nu toe is dat ver te zoeken geweest!

morgen weer naar de gyn!
ik hou je op de hoogte!

Groetjes Sarah

Hoi Mo en Saar,

Ik sluit me graag bij jullie aan, aangezien we allemaal echt gelijk lopen.
Mo, je kent me al, we schrijven al een tijdje. Saar: ook wij hebben al eens samen gepost.
Even kort mijn verhaal:  2,5 jaar kinderwens voor een tweede wonder. Hebben al een zoontje van 3. 7x IUI gehad, 1x ICSI en nu in de wacht voor cryo, we hebben 3 eskimootjes in de vriezer.
Mijn man heeft een zeer slechte spermakwaliteit en tijdens het ICSItraject is bij mij ook nog endometriose vastgesteld. Dit was tijdens de IUi nog nooit eerder gezien (ander zh).
Dubbelop dus....
Ons zoontje blijkt dus echt een wonder en we zijn enorm dankbaar, maar de wens voor een broertje of zusje voor hem is enorm groot.
Eerst wilden WIJ nog graag een kindje, nu willen we dat graag voor ons zoontje. De gedachten dat hij altijd alleen blijft en met niemand zijn jeugd kan delen, vreselijk. Al onze vrienden krijgen nu 2e of 3e kindjes in het gezien. Thijs snapt er niets van en vraagt wel iedere dag of ik een baby in de buik heb en dat ik dan naar de winkel moet gaan om er een te kopen. Of hij stopt zijn knuf onder mijn shirt en zegt dat er nu een baby gaat groeien. Dat gaat me echt door merg en been. Hij moest eens weten hoe hard we ons best doen.....

Maar goed, fijn om hier samen wat te kletsen en onze ervaringen te delen!
Tot snel.

Liefs,
Ginger

Hai Meiden,

Ginger: ik ken je idd nog van eerder onderwerpen, wat balen dat jij hier ook nog steeds te vinden bent!
ik hoop dat je hier gezellig blijft kletsen.
Ik vind het fijn om te kletsen met meiden die even ver zijn.

hier is het  allemaal    iets anders gelopen.
Ben donderdag bij de gyn geweest, en normaal is mijn cyclus iedere maand het zelfde, maar deze ronde dus niet! Het eitje was echt nauwelijks gegroeid, terwijl ik echt normaal alles echt volgens het boekje heb.

Heb nu morgen middag weer een afspraak voor een FM, ik hoop dan wel echt dat ie wat groter is geworden! en dat we verder kunnen.
had dit dus echt niet verwacht!

heel spannend, dus morgen weet ik hopelijk meer te vertellen!

tot snel meiden! x Saar

hai meiden,

Gisteren weer bij de gyn geweest.
Het eitje is nog steeds niet helemaal groot genoeg, nu moeten we morgen weer terug.
volgens de gyn duurt het nu gewoon langer omdat ik de vorige maand de punctie heb gehad. mijn eierstokken moeten weer even een ritme vinden.
we hebben afsgesproken dat ik 2 x per dag een ovu test doe om zeker de eisprong niet mis te lopen. maar dat komt wel goed.
morgen weer terug en ik hoop dat alles dan eindelijk oke is, en we kunnen gaan wachten op de cryo terugplaatsing.

het duurt allemaal een eeuwigheid zeg! pfffffffffffffff
en nu maar duimen dat ons geduld beloond wordt!

Hoe staat het bij jullie???

liefs Saarj

Hey Saar,

Hoop dat je morgen goed nieuws heb en dat je verder mag.

Ik heb verders niets te vertellen omdat ik nu een maandje moet wachten...ook wel eens lekker..

Toi toi toi!!

Mo

Hoi meiden,

Gisteren een positieve ovu test, en vandaag voor de verandering maar weer es naar de gyn geweest ( ze zouden toch es met klantenkaarten moeten beginnen!)
we hebben vandaag een afspraak gemaakt voor de 16 de.
dan worden er 2 eskimo's geplaatst. ze worden woensdag uit de vriezer gehaald. en als ze allebei goed ontdooien laten ze de rest in de vriezer zitten, als 1 van de 2 niet goed ontdooid halen ze er nog 2 uit, omdat ze per 2 verpakt zitten. er worden er zowiezo 2 geplaatst.

we moeten de 16de bellen , om 9.15 , hoelaat we daar terecht kunnen. Mijn man heeft de hele dag vrij geregeld, dus die kan gelukkig gewoon mee.
en dan mogen we de 28 ste testen.

vind het weer heel spannend worden allemaal.

tot snel.
x Saar

Terug
Bovenaan