voor MWV/mo !!!

Oh Mo!!!! Wat is het toch spannend allemaal! Ik hoop zo voor jullie dat het gelukt is!
Enneh...eerder testen? je weet het he? Is ook niet altijd even slim, ik heb het zelf ondervonden......
Wat betreft de utrogestan: bij verse behandeling is utrogestan het enige wat je nog gebruikt en dan kun je wel degelijk ongi worden. Bij cryo gebruik je het in combinatie met de progynova. Bij ons zh werd gezegd dat dames die deze combi gebruiken, vrijwel altijd (9 op 10) de testdag halen. Dit werd ons vooraf gezegd om eventuele hoop bij het halen van de dag weg te nemen. Dit zegt dus weinig.....
Het blijft dus gewoon afwachten! Ik ga heeeeeeeeeeeeeeeeel erg hard voor je duimen en mijn kaarsje staat voor jullie aan!
Meid, kop op en laat je niet gek maken! Hoe moeilijk ook.....

Liefs,
Ginger

hoi meiden, wat een spanning weer allemaal he...

ik moet eerlijk bekennen dat ik het nu ook wel effe heel fijn vind om niet hoeven te spuiten en om naar de kliniek te hoeven....

en ik heb nu ook niet uitgeteld wanneer ik weer ong moet worden, en wanneer ikongeveer mijn eisprong zou moeten hebben... het is wel moeilijk om het niet te doen, maar ik wil nu echt effe geen druk op alles zetten,  want je gaat dan automatisch denken , oh nou moeten we HET doen want ik heb mijn eisprong, terwijl ik goed weet na 4 jaar dat dat helemaal niet te voorspellen is...

dus nu effe niks, ik weet dat ik ongeveer met de kerst ong moet worden, ik ben namelijk 21 november ong geworden na mijn eerste ivf .... dus tel maar ruim , hahahaha

ik moet wel zeggen dat ik een korte ongie heb gehad... maar een paar dagen terwijl ik normaal toch wel een tijdje ong ben... af en toe twijfel ik toch wel of dat ze alle twee eraf zijn gekomen?? er waren er twee terug gezet... maar dan denk ikook weer, och dat kan niet , alles is eraf en nu is het weer afwachten... maar af en toe is het echt moeilijk,
ik probeer nu die pauze een beetje in te lassen , hahahah ( want ja de verhalen die ik hoor als je een pauze hebt zijn eigenlijk alleen maar pos!!)

ik blijf voor jullie duimen meiden.....

dikke kus van mij

Speciaal voor Mo (die het nu toch wel spannend maakt): duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim......

Moet op dit topic altijd even meelezen hoe het met jullie gaat!

Groeten, Cath

Hey meiden,

Helaas is het bij ons wederom wéér niet gelukt....Ik moet nu mijn ongesteldheid afwachten en 15 december op gesprek komen en dan gaan we voor de 3de en laatste punctie...

Vanmiddag was ik natuurlijk vreselijk teleurgesteld maar dat is wel weer over gewaaid.Het heftigste van alles vind ik dat je dus zoals bij mij niet ongesteld wordt en dan gebeld kan worden tussen 2 en 5!!  Slopend vind ik dat.

Het doet me goed om te lezen dat ik zeker de enige niet ben en dat je hier veel steun krijgt. We hebben het allemaal moeilijk maar moeten maar posittief met z'n allen 2009 in ook al is dat niet altijd makkelijk. Cath ook erg bedankt voor het duimen en de andere meiden ook natuurlijk.

Zullen we maar naar een nieuwe topic met z'n allen, want in deze hangt negetieve energie ...

Mo

oh mo, wat balen zeg! wat duurt het toch lang voordat hier bij dit clubje minstens 1 iemand goed nieuws brengt! g*Dv@#$% !
om gek van te worden.

Hier gaat het wel weer, het duurt iedere keer weer iets langer voordat ik uit dat diepe dal gekropen ben. maar goed, moet het tijd geven denk ik, en mezelf ( proberen ) niet gek te maken. ik weet soms alleen even niet meer hoe dat moet.

Gisteren sinterklaas gevierd bij een vriendin en haar 2 kids. em dat was erg gelukkig erg leuk. en dat geeft weer een beetje hoop, dat wij over een tijdje ook zo'n leuke tijd hebben met onze kids.

we geven voorlopig niet op, en beginnen donderdag gewoon weer met nieuwe FM.

Misschien kunnen we een een lijstje maken, met wie wanneer wat moet,
Zodat we weer even helemaal bij zijn.

liefs Saar

Terug
Bovenaan