voor MWV/mo !!!

Hoi INge!

Ik snap wel dat je je goed voelt in het zh in Apeldoorn, dat klinkt nl. een stuk beter dan bij ons!
Lief dat ze Maaike zo goed betrekken. Hoe oud is ze?
Ook wij hebben een zoontje van 3, Thijs. Hij is wel op een natuurlijke manier verwekt, al duurde dat destijds ook erg lang. Achteraf blijkt het echt een wondertje te zijn!
Het is wel te doen voor ons het reizen naar Nijmegen.
We wonen in Oss en zonder al te veel file is het 3 kwartier rijden. Nog best wat voor een fm, maar wel te doen.
De digipoli is idd alleen voor patienten die het volledig traject in Nijmegen doen, vandaar dat je dat niet kent.

Groetjes!

Ginger

Hai Meiden,

even een update:
Ik heb gisteren om 9.15 naar het ziekenhuis gebeld.
Ze vertelde me toen dat er van de 6 eskimo's 2 ontdooid waren, en ze waren allebei goed voor terugplaatsing. we moesten ons gisteren om 11.20 melden. en toen zijn allebei onze eskimo's geplaatst. heel spannend weer,
Vandaag nog een pregnyl zetten, en dan wachten tot de 28ste, dan mag ik testen.
weer gedlud hebben dus.
pffffffffffffffffffffffff dat is echt 1 van de ergste dingen. dat wachten.

Hoe gaat het met jullie meiden???

liefs Saar

Hoi Saar,

Wat geweldig. Ik ga heel hard voor je duimen dat het aanslaat. Ik vind de wachtweken ook het ergst. Je kunt dan zelf helemaal niets meer doen. Alleen maar hopen dat het lukt.

Hier gaat het wel. Ben erg benieuwd naar het gesprek van aankomende woensdag. Wel heb ik gisteren een vervelend bericht gehad. Mijn opa is opgenomen in een revalidatiecentrum omdat hij vocht tussen de hersenen en de schedel heeft zitten. Hij is al 93 jaar maar toch is het niet leuk om te horen.

Ginger,

Maaike is nu 15.5 maand. Ze is van 02.07.2007. Geweldig dat jullie zo'n groot wondertje hebben rondlopen. Geniet er maar van.

Groetjes
Inge

Hey Saar,

Ohhh spannend weer hè..ik was in mijn vorige wachtweken 2 kilo afgevallen van de zenuwen..Ik probeerde me zo rustig mogelijk te houden maar in het koppie gaat het maar door. Ik hoop dat je veel afleiding hebt en dat je de 28ste met goed nieuws komt.

@ de meiden. Hebben ze tegen jullie nog iets gezegd van wat je beste kan doen m.b.t de innesteling. Mijn vriend heeft het liefst dat ik na de TP 3 dagen op de bank ga liggen. Ik doe wel rustig aan maar ik ben wel gewoon aan het werk enzo (kantoorbaan). Hoe doen jullie dat?

Mo

Hey Saar!

Wauw wat een goed nieuws! Fijn dat de ontdooiing zo goed gegaan is en dat je 2 mooie emmy's terug hebt gekregen1 Nu dus maar heel hard duimen dat ze van je warme buik houden en lekker blijven zitten! Ik ga flink aan de slag!

Mo: ik heb op de dag van tp en de dag erna steeds rust genomen. Dat wil zeggen: ben niet gaan werken en heb lekker thuis wat gerommeld. Gewoon mijn gevoel gevolgd, zo van daar hoef ik mezelf dan later nooit schuldig over te voelen of te twijfelen of ik het wel goed gedaan heb. Van het zh mocht ik wel gewoon meteen na de tp weer gaan werken, maar dat voelde dus gewoon niet goed voor mij. Werk ook in het onderwijs en dat is erg druk!

Hier nog steeds aan het wachten op mijn menstruatie, voel nog niets aankomen, zal wel langer gaan duren dan normaal. Is natuurlijk altijd zo als je het juist wil...

Succes met de ww en tot snel!

Ginger

Hai meiden,

hier gaat het zijn gangetje. ik heb wat kwaaltjes maar weet niet of het echt is of dat ik het me inbeeld. tja zo raar dat omdat je iets zo graag wil je lichaam gaat denken dat het waar is.... of zou het toch?!?!?!
moet nog iets meer dan een week wachten. heel spannend!!!!!!!!
we moeten toch een keer geluk hebben?

Ik neem ook altijd een beetje rust, bniet dat ik op de bank ga liggen, maar bv geen zware dingen tillen, gewoon een beetje op mijn gemak doen.
Ik heb een eigen bedrijf, en gelukkig een kantoor aan huis. dus als ik even denk nu is het genoeg, ga ik gewoon lekker wat anders doen, een boekje lezen of zo.

Ik heb wel gemerkt dat ik beter gewoon bezig kan blijven omdat ik anders echt stapelgek van mezelf wordt. ik ben iemand die moeilijk kan stoppen met nadenken over vanalles, dus ik blijf lekker aan het werk, denk dat dat me meer rust brengt dan wanneer ik op de bank ga liggen malen!

verder alles goed met jullie?

liefs Saar

Hoi meiden!

Vanmorgen is mijn menstruatie goed doorgezet en heb mijn eerste pilletje er dus al weer in zitten! Meteen naar Nijmegen gebeld en me aangemeld. Nu heb ik 30 oktober mijn uitgangsecho en als die goed is 5 november de tp. Ben benieuwd, ben vooral gespannen voor de ontdooing, of dat allemaal wel goed gaat...
Saar: spannend deze dagen. Ik ben ook zo'n denker en afleiding is dan de beste remedie! Fijn dat je zo flexibel bent in je werk, zodat je rust kunt nemen als je dat nodig vindt!

Succes en tot snel!

Liefs,
Ginger

Hallo meiden,

Op aanraden van Ginger kom ik ook even bij jullie topic kijken. Dankjewel Ginger voor de goede tip! Ik hoop dat jullie me iets wijzer kunnen maken (hihi)

Het is alweer ruime tijd geleden, dat ik zelf weer eens wat heb geschreven. Na onze 2e mislukte ICSI (juli/augustus) behandeling, heb ik even afstand genomen. We hebben het er toch moelijker mee, dan dat je eigenlijk wilt toegeven. Vooral als de ene na de andere collega met een dikke buik om je heen werkt. Iedere keer weer die ondragelijke pijn...zo moeilijk!

Maar we hebben wel nog een heel mooi cadeautje overgehouden aan onze 2e ICSI. Er is 1 embryootje ingevroren en deze is met succes ondooit. Hij was al helemaal aan het doordelen en het was een hele mooie 9 cellige embryo die op  8 oktober is teruggeplaatst. We waren zo gelukkig hiermee. Als deze de ontdooiing heeft overleeft, dan moet het toch ook wel een heerlijk plekje in mijn buik vinden?
Nu zou ik zo graag wat ervaringen met een cryo TP willen horen. Bij ons werd vertelt, dat de kans van slagen  maar enkele procenten kleiner is dan bij een gewone behandeling en zeker met deze kwaliteit van het embryo.
Ik heb alleen al dagen zo een vreselijke pijn in mijn onderrug.....echt laag in de onderrug net als bij een menstruatie. Bij alles wat ik doe voel ik die constante pijn. Is dit een slecht teken??? Of zou het ook een goed teken kunnen zijn????En zoveel gerommel in mijn buik...echt niet normaal. Mijn gevoel zegt me dat het niet goed zit.
Jeetje....ik probeer het een beetje van me af te zetten en me niet constant druk te maken, maar HELP....wat een verschrikkelijke dagen toch he.....die wachtweken!!
Ik mag pas vanaf komende donderdag (dag 15) een test doen. Door die rugpijn is mijn gevoel niet goed.
Ik hoop zo dat jullie me een beetje op mijn gemak kunnen stellen, door jullie hopelijk (positieve) ervaringen. En zo kan ik misschien met iets minder negatieve gevoelens deze dagen door komen.
Ben nog steeds aan de Progynova en Utrogestan en weet eigenlijk niet of je dan eigenlijk wel ongi kan worden of pas als je hier mee stopt?

Lieve allemaal ben erg benieuwd naar jullie ervaringen met CRYO Tp's en de pijntjes die je zoal kunt hebben na een Cryo tp.....hoop heel erg op reacties.
Alvast ontzettend bedankt!! En voor iedereen natuurlijk HEEL VEEL SUCCES!!!!

Liefs Famke

Terug
Bovenaan