voor MWV/mo !!!

Hey Saar,

Ik snap iets niet ...hoe kun jij al morgen testen? Ik mag pas donderdag voor een bloedtest komen. Ik zou het dus ook al eerder kunnen weten? Ik moet nog dagelijks Progynova en Utrogestan gebruiken. Door de Utrogestan word ik ook niet ongesteld. Heb jij die dan niet?

Ik heb ook steeds een rare buik dus mijn voorgevoel is ook niet zo best...

Ik hoop dat we er beiden qua gevoel compleet naast zitten en dat het dan nu eindelijk (na 6 jaar) eens goed gaat komen...

Als je wat weet laat je het weten hè.

Mo

hoi mo, ik las dat je schreef dat je niet ong kan worden omdat je de ustrogon nog gebruikt, maar dat kan wel... ik heb mijn ivf poging achter de rug, en ik gebruikte ook die bolletjes, 3keer per dag 2 bolletjes, en ik moest tot 21 november die bolletjes gebruiken en ik mocht 25 november testen, maar ik werd op 21 november dus ong terwijl ik eigenlijk nog 2 keer die dag mijn bolletjes moest inbrengen,   dus het kan wel meid...

maar ik hoop natuurlijk dat het bij jullie gewoon raak is....

ik heb nu effe lekker pauze, heb effe geen puf om alles weer te doorstaan, dus nu effe niks , kijken wel weer in het nieuwe jaar!!!

maar ik wens jullie natuurlijk allemaal heel mooi nieuws meiden,

tot snel kusjes van mij

He Meiden,

Helaas weer slecht nieuws van de deze kant, ben gisterenavond al ongi geworden.
Echt onzettend KLOTE weer.
de tranen hebben al weer rijkelijk gevloeid.
Godverdomme wat balen we hier weer van zeg.
ik weet niet hoelang ik nog vol ga houden.
het is echt zo zwaar aan het worden.

wat een ellende. sorry voor de negativiteit, maar heb het even helemaal gehad nu.

ik hoop dat jullie beter nieuws krijgen.

ik mocht eigenlijk woesdag testen. Maar ik weet dat ik precies 2 weken na mij ei sprong mijn nod heb. en ik gebruik idd geen hormonen, bolletjes etc tijdens de cryo TP omdat olles helemaal goed is bij mij, en het dus niets toevoegd. Krijg alleen pregnyl, voor mijn ei en een dag na de TP.

heb tijdens de gewone ICSI wel die bolletjes gebruikt, en mocht toen ook pas later testen.
weet ook niet of die bolletjes de test beinvloeden. denk het haast wel. maar weet het niet zeker.

mo, ik ga in ieder geval voor je duimen, en hopen dat je meer geluk hebt als wij.

groetjes Saar

Hey Saar,

Jeetje wat kl*te allemaal weer! Ook al voel je het al aankomen het blijft steeds weer een mega teleurstelling. Ik vind het ook steeds zwaarder worden maar we moeten niet opgeven, we krijgen anders spijt.

Ik begrijp er toch niets van dat ik wel al die extra hormonen moet innemen ook omdat bij ons beide alles goed is..Ze zullen er wel hun redenen voor hebben. Ik ga ook niet zelf testen want dat heeft geen zin, ik wacht donderdag de bloedtest wel af....

Nou meid, kop op en ooit komt het bij ons ook goed. Daar moeten we maar op vertrouwen hoe moeilijk het ook is...

Mo

Hey Wendy,

Ik dacht dat het niet kon met die bolletjes..ik moet er ook 6 op een dag. Ik kan het soms allemaal niet meer volgen met al die hormonen . Ik wacht maar rustig af, er is toch niets aan te doen. Konden we er maar iets aan doen..

Ik kan er nu al tegenop zien dat ik dan in Januari weer voor een punctie moet, dat wordt onze laatste poging dan...Misschien klinkt dat wat negatief maar ik voel gewoon dat het niet goed zit..

Je hoort/leest nog!

Mo

Hoi!

Tjee Saar, wat een pech.... had zo gehoopt dat er goed nieuws zou komen... Hoe gaat het nu met je? enneh...je mag best een keertje negatief zijn hoor. Dat snappen we allemaal en is ook erg begrijpelijk! Sterkte meid!

Mo, nog een paar dagen voor jou! Houd je het nog vol? Ik zal voor je duimen donderdag en hopelijk iig 1 goed bericht dan hier!! Succes met de laatste wachtdagen!

Wat betreft de Utrogestanbolletjes: die kunnen de uitslag NIET beinvloeden! Alleen de pregnyl kan binnen de eerste 10 dagen na injectie een vals positieve uitslag geven. Omdat daar het zwangerschapshormoon in zit. Alle andere medicaties hebben dit niet.

Hier alle medicatie weer binnen. Over anderhalve week weer beginnen met spuiten en dat 23 december de uitgangsecho. En voor we het weten is het weer 2009.......

Liefs,
Ginger

Hey meiden,

Bedankt voor julie uitleg enzo maar nu begin ik hem helemaal te knijpen...ik dacht ik met die bolletjes niet ongie kon worden maar dat is dus niet zo...Hier is nog niets in zicht, ik voel wel van alles en ook echt overal ook in mijn zij... Vreselijk vind ik dat dat je alles gaat voelen..maar ja dat hoef ik jullie niet uit te leggen.

Nog 1 dagje, ik besterf het gewoon..ik zat al te twijfelen of ik een test zou doen maar dat lijkt mij toch maar beter van niet.

Sorry girls, ik moet het even kwijt, wordt er gewoon hyper van!

Mo

Terug
Bovenaan