voor MWV/mo !!!

Hey meiden,

Alles is goed gegaan vandaag! 2 kanjers zijn teruggeplaatst! Ze waren al vele malen doorgedeeld dus we hopen er maar weer het beste van.

Saar, ik wens je morgen ook 2 mooie embryootjes toe. Ik duim voor je! Ik mag 4 dec. bloedprikken.

Ik ga relaxen...

Mo

He girls!!!!!!!!!

mocht vanmorgen eindelijk bellen naar het ziekenhuis! en gelukkig weer es wat goed nieuws. ze hebben weer maar 1 rietje te hoeven ontdooien om 2 goede eskimo's over te houden.
Dus we hebben nu nog 2 eskimo's in de vriezer.
we moesten om 11.20 in het ziekenhuis zijn, en een half uurtje later stonden we al weer buiten. ook wel es fijn om niet zo lang te hoven wachten in het ziekenhuis.

volgens de embryologe ( schrijf je dat zo??? ) waren het hele mooie eskimo's, dus mijn mannetje heeft een deal met haar gesloten, dat het met deze eskimo's MOET lukken.
nou prima deal toch????

de gyn was weer erg aardig, en het ging allemaal soepltjes.

Had vanmorgen mijn moeder even aan de telefoon om haar op de hoogte te houden, ik hoorde aan haar stem dat ze er ook steeds meer moeite begint te krijgen, het grijpt haar in elk geval steeds meer aan.
Ze heeft weer trouw 2 kaarsjes op haar dressoir staan. de lieverd!

verder gaan we nu dus heeeeeeeel veeeeeeeeeel duimen. dit weekend zijn we lekker weg, even relaxen is wel nodig!

dus nu zitten we met een paar te wachten, mag 3 december testen, morgen nog een pregnyl en dan duimen.

liefs Saar

hey meiden, ik lees al een hele tijd met jullie mee.... ik zit/zat in mijn wacht weken...

ik mag dinsdag testen, maar ja volgens mij hoeft het niet meer.... ik ben vandaag ong geworden... nu heb iik naar de kliniek bellen en die zeggen dat ik toch moet testen dinsdag en dat je dan pas zeker weet ofdat ja niet of zwanger bent.... ik snap er niks meer van, ong is toch ong dus alles voorbij......

maar hun zeggen omdat er 2 terug zijn geplaatst dat het ook zo kan zijn dat er 1tje met een bloeding vanaf komt en dat de anderte wel goed ingenesteld zit... dus nog een paar dagen kut dagen,

ze hadden me wel al voorbereid dat dit eventueel kon gebeuren maar ja ik dacht dat ik het al goed deed, nu ik het al zover geschopt had, maar ja nu is het dus weer klote,

ik ga in ieder geval de maand dec over slaan.... en ik kijk wel wanneer ik in 2009 weer start want ik heb het nu wel effe gehad met alles....

wie heeft dit allemaal ook ooit meegemaakt, of gehoord van iemand en hoe is dat afgelopen??

ik hoop snel iemand te horen....

gr een teleurgestelde wendy....

Hey Wendy,

Ik hield je al eventjes in de gaten want ik hoopte dat je met goed nieuws zou komen...niet dus..Wat ontzettend K*^# . Had het zo gehoopt. Het liep bij mij de vorige keer net zo als bij jou. Veel krampen enz. maar ja dat hoeft niet altijd te zeggen dat het mis is, bij mij was dat dus wel het geval en ik had ook 2 dagen voor de bloedtest al bloedverlies. Ik moest ook evengoed naar het ziekenhuis omdat ze een officiele uitslag willen hebben. Mijn vriendin had ook 2 embryootjes teruggeplaatst gekregen en daarvan is er eentje uitgegroeid tot een mooie dochter, dat andere embryootje is opgenomen door het lichaam, ze heeft ook geen bloed verloren.

Nou meid, probeer er een gezellige decembermaand van te maken en met frisse moed er weer tegenaan in 2009.

@Saar, Wow goed joh! Ook 2 kanjers! Nu maar duimen duimen duimen..

Mo

Dag lieverds!

Tjee, Saar en Mo: wat een goed bericht!!!! Jullie allebei 2 potentiele kandidaten in de buik. Moet een goed gevoel geven! Nu die slopende ww weer in, blijft toch het zwaarste stuk van het traject.... Ik heb mijn kaarsjes weer aan staan en hopelijk komen jullie met goed nieuws!! Sterkte!
Depri: ik had al gereageerd op mijn andere topic! Sterkte meid!

Mijn menstruatie is gisteren begonnen, gelukkig mooi op tijd. Vandaag was de eerste dag dat je weer aan kon melden na de winterstop en ik was behoorlijk bang dat het daardoor erg druk zou zijn. Wanneer het te druk is moeten sommige stellen een maandje overslaan. Maar gelukkig was dit neit het geval!
Vanmorgen heb ik me daan ook weer aangemeld. Als het goed is ergens begin januari weer punctie etc.
Over 3 weken moet ik starten met spuiten. Ik zie er erg tegenop, weet nu wat me te wachten staat en dat zint me niet. Maar goed voor het goede doel maar weer!

Meiden, heel veel succes en tot snel!

Liefs,
Ginger

Hey Ginger,

Tjonge dat je dan toch ook wel weer blij kan zijn  dat je  "op tijd" ongesteld ben geworden. Gewoon omdat je weet dat je dan weer gauw verder kan. We zitten zo in een emo achtbaan..Toch wel fijn dat je optimistisch weer voor de volgende ronde gaat. Ik had vandaag een mindere dag, steeds van de rare krampen dus ik denk ik al gauw "dat wordt weer helemaal niets", maar ja ik moet positief blijven denken...al valt dat niet altijd mee..

Mo

hier nog een ongeduldige, ha ha.
het is echt niet normaal hoe lang het allemaal duurt.
maar we kunnen nu niets anders doen.

ik heb er ook een beetje een hard hoofd in, of het deze ronde wel gaat lukken. maar ik moet zeggen dat als ik iets voel ik daar ook meteen van denk, dat is niet echt. ben er al zovaak ingetrapt dat ik er niet meer in durf te geloven.

er zit maar 1 ding op en da's wachten.
toch mo???

en ginger, wat goed dat je je aangemeld hebt. en dat je er weer aan durft te beginnen. ik moet er niet aan denken om al die hormonen te spuiten en aan die punctie durf ik nog helemaal niet te denken.

we hebben nog 2 eskimo's in de vriezer. ik hoop toch zo dat er 1van de vier toch uitgroeid tot een gezond kindje.

groetjes Saar

He  ladies Hoe gaat het bij jullie??? Nog nieuws???

hier zitten de wachtweken er bijna op. ik vind het erg spannend! ik durf niet teveel te hopen. tuurlijk wil ik positief blijven, maar ben weer zo bang dat mijn lichaam me voor de gek houdt. heb natuurlijk weer last van allerlei verschijnselen. maar ja, die had ik andere maanden ook.
ik ben gewoon zo bang.................

maandag is mijn NOD. normaal gesproken ben ik meteen als ik uit bed stap ongi, heb dus op de NOD altijd schrik om uit bed te komen. grrrrrrrrrrrrr.
een mooier sinterklaas cadeautje kunnen we ons niet wensen!

er is sinds ik naar de osteopaat ben geweest wel iets veranderd. maar ik weet niet of dat daaraan ligt of dat het een van de verschijnselen is, mmmmmmmm.
Ik kan normaal gesproke heel slecht naar het toilet, voor de grote boodschap bedoel ik, maar ik ben sinds de osteopaat iedere dag naar gewoon naar het toilet geweest!
heel raar, maar het valt me echt op, want eerst hoefde ik maar eens in de 3 of 4 dagen? gek he.

groetjes Saar

Terug
Bovenaan