Voor Saar

Hai meiden,

wat lief dat jullie aan me denken!
ik heb goed geslapen vannacht, gelukkig.
maar het een en ander is me nog wel onduidelijk.
gisteren was echt een klote dag.
was om 12.00 eindelijk aan de beurt. en was om 15.00 terug op de kamer. ik was volgens mij net wakker en toen stond de gyn al aan mijn bed. heb er niet zo heel veel van mee gekregen.
wat ik wel heb onthouden. is dat mijn rechtereileider dicht zat ( bij de HSG in maart was ie gewoon helemaal open !) en er zat een cyste op mijn rechter eierstok.
ze hebben mijn linker eileider dichtgehouden. om meer druk op recht te zetten, maar het was niet gelukt om hem open te krijgen.
de gyn wist niet of het van een kramp of zo kwam.
ook weet ik niet of die cyste uit zich zelf weg moet gaan of dat ze die weghalen ( of weggehaald hebben.
ik snap niet waarom ze het komen vertellen als je nog niet helemaal wakker bent!
ik weet wel dat ik een dikke buik heb, en dat alles helemaal beurs is.
het doet best wel pijn. vooral bij de hechtingen trekt het.

we hebben 16 nov ! pas een afspraak bij de gyn. maar wil eigenlijk het verhaal nog wel es horen om te kijken hoe het nu precies zit!

ik ga zo even lekker op de bank hangen. en me even flink laten verwennen.
ha ha

tot snel.

kus Saarj

Hey Saar,

Wat rot inderdaad dat ze zo snel na de opartie naast je bed stonden om te vertellen wat er aan de hand is. Kan me voorstellen dat je dan nog niet helemaal helder bent en de helft langs je heen gaat.
Kan je niet maandag naar het ziekenhuis bellen en vragen of iemand je het nog een keer rustig kan vertellen? Bij het ziekenhuis waar ik kom hebben ze een telefonisch spreekuur, dan kan je vragen of je arts of gyn. je terug wil bellen.

Ik hoop dat je je snel beter voelt en snel meer duidelijkheid hebt.

Ik durf het nu bijna niet te vertellen... maar ik heb vanochtend getest en blijk zwanger te zijn! Ik ben natuurlijk heel blij, maar ook gereserveerd blij want ben heel bang dat het misschien niet op de juiste plek zit of alsnog misgaat. Heb 3 testen gedaan en alle 3 positief. En dat terwijl ik op de wachtlijst sta voor een kijkoperatie.
Vind het moeilijk om jou te vertellen, want ik weet hoe pijnlijk dat kan zijn. Juist nu, voor jou. Ik hoop dat je je er niet rotter door gaat voelen.

Nou meid, veel sterkte met alles!

Liefs Hopey

He Saar!

Wat balen zeg voor je. Ik zou idd maandag even bellen en vragen wat ze nu gedaan hebben. Daar heb je toch wel recht op!
Bij mij kwam hij ook snel na de ok op de verkoever en toen nog een keer op de verkoever en toen ook nog eens op de afdeling en de ass die mee heeft geopereerd kwam ook nog vertellen wat ze gedaan hebben. Dus vind ik het een beetje raar. Maar goed.
Ik neem wel aan dat ze die cyste hebben weggehaald. zou niet weten waarom ze die laten zitten.

Maar ik hoop dat je je "goed" voelt. En dat je snel opknapt. Heb je geen last van je schouders enzo? EN laat je mannetje je maar heerlijk verwennen!

Liefs Ester

Oh Hopey!
gefeliciteerd!
Tuurlijk doet het een beetje oijn, maar ik gun het jullie van harte!
echt super!
probeer je niet te druk te maken en er ook van te genieten!
en ik ben blij dat jou die kijkoperatie bespaard blijft!

dus nogmaals GEFELICITEERD!!!!!

kus Saar

Hey Saar,

Bedankt voor je berichtje.
Hoe gaat het nu met je?
Heb je nog pijn van de operatie of valt dat mee?

Het ergste heb je achter de rug gelukkig.

Liefs Hopey

Hoi Saar,
Wat vind je nou van de uitslagen van de kijko.k.? Kan me voorstellen dat dit meer vragen oproept dan antwoorden. Ik hoop dat er snel meer duidelijkheid komt en dat je weet waar je aan toe bent. Ik zal over een paar weken een HSG-onderzoek krijgen. Verder zijn alle onderzoeken tot nu toe in orde (zaadond, samenlevingstest, follikelmeting). De laatste tijd kijk ik wat minder op het forum. Ik probeer het 'zwanger worden' een beetje meer los te laten en meer bezig te zijn met de dingen die ik wel heb. Maar dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan...zeker als je steeds weer naar het ziekenhuis moet.
Sterkte! liefs Poek

Terug
Bovenaan