Voor Saar

Hai Meiden,

Ben vanmorgen bij de gyn geweest.
ze heeft gelukkig de hechtingen eruit gehaald.
in mijn navel waren ze al aan het ontsteken.
Ben blij dat ik daarvan verlost ben.

En voor de rest.........
Ik moet zaterdag terug komen dan gaan ze nog een keer meten. er zat links nu een eitje van 17 mm. ( ik denk dat ik maandag mijn eisprong heb ) en rechts zat inmiddels een cyste van 22 mm! dus in een week tijd flink gegroeid.
maar gelukkig ook een mooi eitje. zaterdag horen we dus welke dag ze de IUI gaan doen.
Maar waarschijnlijk wordt dat dus maandag.
echt spannend!
We moeten   volgens mij dan om 11.00 het potje afgeven en om half 1 zijn we dan aan de beurt voor de IUI.
en dan wachten.................
Maar meiden, ik ben nog steeds blij dat we eindelijk een stappie verder komen!

ik hou jullie op de hoogte!

kus Saarj

Hartstikke spannend Saar! Ik zal voor je duimen. Ik moet maandag ook naar de gyn, maar dan vertellen dat ik weer ongesteld ben geworden en een afspraak maken voor een HSG. Heel veel succes!!!! liefs Poek

IK WORD GEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nou meiden, ben vanmorgen weer naar de gyn geweest voor een FM. maar het was gewoon klote. donderdag had de gyn een eitje gezien van 17 mm. en nu zag ze helemaal niets! een eitje kan toch niet van 17   mm ineens binnen 2 dagen rijp en gesprongen zijn. ze snapte er zelf ook niets van. nu gaan ze maandag nog een keer meten. maar verder niets doen.
maar ik ben er heilig van overtuigd dat ik maandag mijn eisprong heb. ik heb zelfs vanmorgen een ovulatietest gedaan.
er was al een streepje. maar nog niet donker genoeg.
dus er is gewoon iets in de maak, anders had ik toch ook geen tweede streepje?!?!?!?!
ik ben altijd heel regelmatig. en maandag is gewoon DE dag!

ik heb net nog even naar het ziekenhuis gebeld. de gyn was even naar huis, maar zou zo weer terug komen ( ze heeft weekend dienst) en dan zouden ze haar terug laten bellen. ik lijk wel zo'n lastige vervelende vrouw die om het minste of geringste belt.
ik wil gewoon deze kans niet voorbij laten gaan!

ik word hier gewoon stapel gek van...........

wat vinden jullie???

een verdrietige  en verwarde saarj

Hoi!

Wat raar zeg. Je zou denken dat zoiets niet zomaar verdwijnt?!? Goed van je dat je wel wer gebeld hebt! En ik zou echt niet denken dat je zo'n iemand bent die voor alles belt! Echt niet!

Ben benieuwd wat ze gaat/heeft gezegd. Is wel een apart verhaal. Eerst een cyste toen een eitje en nu niks??? Ik hoop voor je dat ze toch misschien gewoon verkeerd heeft gekeken en dat je alsnog je eisprong krijgt!
Laat je nog even weten wat ze verteld?

Sterkte Ester

Hoi Ester,

ben vanmorgen weer bij de gyn geweest.
en ze hebben mijn eisprong dus echt gemist!
er zaten veel kleine eitjes, maar de grote rijpe is echt gesprongen. waarschijnlijk vrijdag al. we hebben ook niet kunnen klussen ( 1 keer maar) omdat we dus moesten wachten voor vandaag. en het deed nog zo'n pijn, dat ik dus ook niet meer wilde.
zal nog wel door de kijkoperatie komen. alles is nog erg gevoelig.
een maand weggegooid. mijn cyclus is nu de weg een beetje kwijt. ik hoop dat alles de volgende ronde weer normaal is.
nu de eerste dag van de menstruatie weer bellen, en dan beginnen we weer van voor af aan.

hoe gaat het bij jou???

groetjes Saarj

hoi hoi

jeetje wat een pech zeg echt kut om het maar zo te zeggen.
ik weet verder ook niet wat ik erover moet zeggen maar wel hoop ik dat het de volgende keer beter gaat en dat het zo goed gaat dat je alles van de afgelopen tijd kan vergeten.

hoe is het nu verder je?

sterkte meis

liefs annieka

Lieve Saar,
Ontzettend balen dat het zo gelopen is en dat je nu weer een maand moet wachten! Ik dacht nog aan je omdat je net als ik vandaag naar de gyn moest. Maar nu gaat die hele IUI niet door! Je wacht al zo lang....Veel sterkte meid! liefs Poek

Terug
Bovenaan