Voor Saar

Jeetje zeg!! Wat balen en dat is nogal zacht uitgedrukt! Echt triest dat deze maand nu al is verkeken. Hoe reageerden ze in het ziekenhuis? Je bent afhankelijk van hun om zwanger te worden en dan dit. Jammer Maar goed.    

Hopelijk ben je al een beetje van de schik bekomen.

Liefs Ester

Hai meiden,
het is inderdaad K*T!
ik moet zeggen dat ik het na zaterdag al wel een beetje aan had zien komen.
maar we balen nog flink/ het is zo raar allemaal. hoe kan het nou zo fout lopen.
misschien dat ze het de volgende maand extra goed in de gaten houden.
nu eerst wachten op de RD.
die verwacht ik op de 25 ste.
( misschien krijgen we de volgende maand, wel een heeeeeeeeeeeeeeeel mooi kerstkado!  )

hoe gaat het verder met jullie, staat er nog iets op de planning bij jullie?

bedankt voor jullie meelevende woorden.
 saarj

Hoihoi,

wij hopen idd op een mooi kerstkadeau. Wij hebben verder niks op de planning. Behalve dan dat we het nu voorlopig zelf moeten preberen. Vind ik aan de ene kant wel prettig maar de teleurstelling wordt steeds groter. Dus misschien dat ik eerder weer naar de gyn ga. Heb gelukkig het voordeel dat ik nu op die poli ga werken en dus vaak met hem ga samenwerken. Maar goed dat zien we dan wel weer. Vind het ook wel okee zo om niet elke week naar het zh te moeten.

hopelijk wordt je snel ongi zodat jullie er weer voor kunnen gaan. (raar om te schrijven dat je ongi moet worden maar je snapt het wel )

Liefs Ester

Hoi meiden.

HIer loopt het ook niet al te lekker. Ben vanmorgen weer ongi geworden en een een later tante. Tja leuk dat ik tante ben geworden maar ik kan wel janken. Dat zal vanavond wel gebeuren. We gaan zo naar mijn zus toe en daar zal het ook wel gebeuren. Maar ik hoop dat ik daar niet over mijn toeren ga maar goed dat zien we dan wel weer.
Ook net een verjaardag gehad van een klein neefje van ons waar ook mijn zwangere schoonzus bij was en een heleboel kinderen en wij waren de enige zonder een kind. Heerlijk om daar tussen te zitten.....
We hebben nu de derde ronde gehad na de operatie dus er is natuurlijk nog een kans maar ik heb zo het gevoel dat het niet op de natuurlijke manier gaat lukken. Dat gevoel heb ik al een tijdje en ik zie het al helemaal gebeuren dat we in het voorjaar beginnen met IUI en eindigen met IVF. Maar goed ik loop op de zaken vooruit maar ik kan die gedachten gewoon niet uit mijn hoofd zetten. Nou ja. Eerst meer naar mijn zus toe.

Liefs Ester

Hoi Ester,

Klote is dat he!
Het voelt vaak zo dubbel!
ik probeer ook wel blij te zijn voor een ander, maar gun het ons ( en jullie allemaal ) ook zo. het is gewoon erg moeilijk. maar je moet zoch proberen hoop te houden. en niet op te geven.
kop op he meisje!

liefs Saarj

Terug
Bovenaan