Voor Saar

hai lieve meiden!

het gaat al weer stukken beter met me! en wat jeuken die verschrikkelijke hechtingen!  ik wordt er echt stapel gek van!!!!

vanmorgen heb ik toch maar even naar de gyn gebeld omdat ik toch niet zo blij was met het vertellen vrijdag. ik wist dus nog niet veel toen ik naar huis ging.
ze belde gelukkig om 12 uur terug, en heb ik mijn vragen als nog kunnen stellen.
Ze dacht niet dat mijn rechter eileider blijvend dicht zit. ze dacht dat omdat ze er meer druk op gezet hadden het een kramp was. de cyste hebben ze laten zitten. was maar heel klein en kon geen kwaad. ze zei dat het voor de onderzoeken gewoon makkelijk was om te weten. zodat ze het niet verwarren met een eitje.
en ze was het helemaal met mij eens dat dit dus niet de beste manier was om het een patient te vertellen. en het was dus niet zo gek dat ik niets onthouden heb!
ha ha! pffffffffffffffffiiiiiiiiiiiiieee eeeeeeeeeeeuwwwwwwwwww !!!

ik heb ook nog goed nieuws.
ze vroeg wanneer we de volgende afspraak hebben staan. pas 16 november.
da's 4 dagen na mijn eisprong. ze wilde niet zo lang wachten en heeft de afspraak vervroegd zodat ik donderdag al een afspraak heb voor de fm, en willen ze dus maandag nog even kijken en dan al een IUI poging doen!
een maand eerder dan verwacht dus!
ik heb er al die tijd tegen op gezien! maar ben toch wel blij dat we nu gaan beginnen!
jahoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
geen maand verspilling!!!! echt top!!!!!!

hopey: hoe voel je je? wanneer heb je eerste echo???
ik bklijf voor je duimen

poek: werkt dat bij jou? er niet mee bezig zijn? ik kan er of mee bezig zijn of heel veel mee bezig zijn! niet gaat helaas niet meer.
wanneer staat voor jullie het volgende gepland??

tot snel.  Saarj

He Saar,

Wat goed om te horen dat je je al een stuk beter voelt en dat jullie al zo snel met IUI mogen beginnen!
Dat geeft weer moed he?
Ik hoop dat het jullie snel lukt om zwanger te raken.

Ik kan morgen al terecht voor een inwendige echo! Ze willen dan kijken of het wel in mijn baarmoeder zit. M.a.w. ze willen uitsluiten dat het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is. Ook gaan ze bloed prikken om te kijken naar mijn HCG-waarde.
Vind het heeeel spannend en was vandaag daarom ook heel gespannen.
Had vandaag weer wat bruine afscheiding bij het afvegen, daar wordt ik echt gestressd van. Maar gelukkig weten we morgen meer.
Ik hoop dat ik kan slapen komende nacht...

Liefs Hopey

He Saar,

Fijn voor je dat je toch nog je vragen hebt kunnen stellen aan de gyn en SUPER dat je nu al kan beginnen met IUI!!!! Scheelt idd weer een maand!

We horen donderdag wel hoe het is gegaan!

Liefs Ester

Hoi Saar,
Wat fantastisch dat ze volgende week met IUI gaan beginnen! Dan lijkt eindelijk iets een keer snel te gaan!! Ik zal voor je duimen!
Je hebt gelijk, er minder mee bezig zijn is moeilijk. Maar soms word ik zo verdrietig van verhalen op het forum. Mensen die nog veel langer bezig zijn. Dan ben ik bang dat me dat ook te wachten staat. Ik sluit me er dan liever voor af. Zal wel zelfbescherming zijn... Succes meid, de komende week! Echt heel spannend allemaal! liefs Poek

Poek,

Als je af en toe moedeloos wordt, lees dan eens de topic "Wil iemand succesverhalen met ons delen?". Deze heb ik opgestart omdat ik net als jij zo moedeloos werd van al die meiden die zo lang proberen zwanger te raken en het maar niet lukt.  Begrijp me niet verkeerd, want ik was er 1 van en iedereen moet ook gewoon blijven schrijven!

Maar ik dacht dat het goed zou zijn om een topic met succesverhalen te openen en dan speciaal met verhalen van meiden die na langere tijd  proberen toch nog zwanger zijn geraakt. Ik kreeg steeds weer hoop als ik die verhalen las.  

Ik hoop dat het jou ook weer wat hoop en moed kan geven!

Groetjes Hopey

Hoi Saar,

Hoe is het met jou nu?

Hoe het met is is gegaan kan je lezen onder de topic "Ik kan het haast niet geloven!".
Alles lijkt vooralsnog goed....lees maar!

Liefs Hopey

Hoi Hopey,
Ik heb inderdaad de succesverhalen gelezen en dat doet goed! Ik word regelmatig heen en weer geslingerd tussen hoop en verdriet/angst. Vandaag ben ik weer ongesteld geworden...Maar nu heb jij ook geweldig nieuws! Fantastisch dat je zwanger bent! Hoe lang heb jij er uiteindelijk over moeten doen? liefs Poek

Terug
Bovenaan