Voor Sara en Angel

Hoi Sara,

Hoe gaat het?
Hoe was je temp. vandaag?
Hopelijk houd je het vol om tot donderdag te wachten met testen! Heb je al symptonen?  

Hier alles goed,  weinig nieuws, ik  hoop vd week nog een eisprong te ontdekken uit de ovulatie-testen.

Groetjes,
Angel  

Hoi Angel,
Nee, vandaag helemaal geen kwaaltjes. Wel was mijn temp weer 36.61 dus dat zit nog goed. Verder helemaal geen buikpijn ofzo.

Hopelijk heb je snel een posi-test!

Vandaag een dagje vrij of heb je internet in je salon?

Groetjes,
Sara

Hoi Sara,

Nee, ik werk parttime, alleen op donderdag en vrijdag.
Donderdag een lange dag van 09.30 uur tot 22.00 uur, wel met goeie pauzes hoor.
Verder geef ik ook gemiddeld 1x per week, vaak op dinsdagavond, workshops bij mensen thuis.

Goed zeg dat je temp. nog hoog is! Spannend.
Het liefst zou je nu kwaaltjes willen hebben, maar meestal komt dat pas na 5 weken zwangerschap, dus daar kan je nu niks van zeggen.

Sterkte meid met wachten....ik ben daar ook niet zo goed in.

Groetjes,
Angel

Hoi Hoi,

Spannende tijden voor jullie allebei! Grappig dat jullie ongveer gelijk lopen met NOD. Misschien allebei naar het juni forum! Ik hoop dat jullie snel een pos. test in handen hebben.

Bij mij gaat alles goed. Heb , op vandaag na, niet zoveel slaap meer en ben niet misselijk. As donderdag heb ik de 1e echo. Ik vind het heel erg spannend, zeker omdat de kwaaltjes een stuk minder worden. Hoop dat dat geen slecht teken is.
Maar ik zie het toch wel positief in, maar je weet maar nooit toch?

Ik hou jullie op de hoogte, en zal de komende dagen wat vaker inloggen om te kijken hoe het bij jullie is.

Groetjes,
Heartje

Hoi Heartje,

Fijn dat jij je weer wat fitter voelt!
Ja, altijd spannend zo'n 1e echo, maar komt vast goed.
Hou ons op de hoogte donderdag, ik zal het denk ik pas vrijdag lezen, want heb op donderdag altijd een lange werkdag.

Ja, voor Sara spannende dagen nu haar NOD er bijna aankomt.
Mijn NOD is rond 2 oktober, dus dat duurt nog even. Ben nu met ovulatie-testen bezig, tot nu toe geen eisprong, maar die komt vaker wat later bij mij heb ik het idee. We zullen zien.

Geniet van je zwangerschap en van de echo.

Groetjes,
Angel

Hoi Angel,
Ik vind het ook wel prettig om parttime te werken. Dan kan ik de rest van de week de rest van de dingen voor in huis regelen en af en toe een beetje de huisvrouw uithouden. :eek:P
Leuk dat je ook workshops geeft bij mensen thuis. Dat lijkt me toch iets meer vertrouwd dan ergens in een zaaltje.
Nogsteeds niks te zien op je ovu-testen?

Fijn om te horen dat je niet perse kwaaltjes hoeft te hebben. Ik zal deze dagen maar gewoon alleen focussen op mijn temp.

Heeeey Heartje,
Hoe gaat het? Het huis al bijna af? Fijn om te horen dat de misselijkheid en vermoeidheid aan het afnemen zijn. Leuk!!! donderdag eindelijk je echo. In geval van minder kwaaltjes als je zwanger bent lijkt mij dat je lichaam aan de hormonen gewend is geraakt. Dus donderdag hoor je ook precies hoeveel dagen en weken de kleine al is of was dat al bekend?

Succes donderdag.

Groetjes,
Sara

Hoi meiden,

Sara, nee, nog steeds geen streep te zien op de ovulatie-test, ook geen lichte, misschien eind vd week.

Ja, lekker parttime werken, ik heb natuurlijk ook al een dochter en vind het toch fijn dat ik haar niet te vaak bij anderen hoef achter te laten, maar van 2 dagen wordt ze niet slechter, ze vind het erg leuk op het kinderdagverblijf en op de peuterspeelzaal.
Hoeveel uur werk jij nu? En hoeveel zou je willen werken als je een kindje hebt?

Hoe is je vriend eronder, vind hij het ook spannend nu je NOD nadert, of is hij er nuchterder onder?

Heartje, heb je al een buikje of kan je het nog verbergen?

Groetjes,
Angel

Hoi Angel,
Vervelend dat je nog niet niks ziet. Maar waarschijnlijk gewoon een laat ei. Of heb jij altijd een laat ei? Lijkt me voor een kindje ook leuk om naar de peuterspeelzaal te gaan. Ook goed voor de ontwikkeling van contacten etc.

Nu we nog geen kinderen hebben vind ik het wel gezellig om een paar dagen naar werk te gaan. Ik werk 3 dagen per week. (ma-wo-vr). maar vanaf vandaag worden dat waarschijnlijk 5 ochtenden in de week omdat er iemand weg is naar een andere baan. Ik doe dan de dagelijkse makkelijkere klusjes. Ik zou best wat meer willen leren, maar dat vinden ze niet nodig omdat ze zelf het werk zelf nog makkelijk af krijgen.
Als we kinderen hebben, hoop nog 2 dagen in de week te kunnen werken. Maar als het aan mijn vriend ligt, hoeft het niet perse zolang we rustig rond kunnen komen.

Mijn vriend is er wel wat nuchterder onder. Hij begint het pas spannend te vinden als ik op 32 dagen zit of overtijd ben. Die dagen vraagt hij bij elke steekje ofzo wat ik heb, of de rd’s er al zijn.

Groetjes,
Sara

Terug
Bovenaan