Voor Sara en Angel

Hoi Sara,

Nou, ik hoop het echt voor je dat het raak is deze maand!
Wel spannend nu je krampjes enzo hebt, nog een dag of 10 en dan weet je meer...pff...duurt altijd lang wachten.

Ik heb ovulatietesten besteld bij Sensisest, ik heb de Midstream genomen, 12 stuks, ze raden bij een cyclus van 26 dagen aan om op dag 9 te beginnen, dat is a.s. vrijdag al.
Ben benieuwd wanneer m'n eisprong is.

Heartje, het zou toch wat zijn als het een tweeling is! Hou ons op de hoogte.
Geniet van je zwangerschap.

Groetjes,
Angel

Hoi Angel,
Spannend dat jij ook de tests gaat proberen. Ik had mijn tests 1 of 2 dagen nadat ze mijn betaling hadden ontvangen. Ik had betaald op zaterdag (dus weekend) en ik had dinsdag of woensdag de testen al in een witte enveloppe in de brievebus. Dat zou dus net kunnen.

Pff, ja 10 dagen wachten. Ik heb uitgerekend dat mocht ik deze keer zwanger zijn geraakt, ik het met kerst kan melden bij iedereen. Mijn moeder (en dus ook vader) wil graag dit jaar weer met kerst in NL zijn dus dan kan ik ze het als nog persoonlijk vertellen. Lijkt me wel extra speciaal. Ik ben dan uitgerekend op 31 mei en mijn vader is 24 mei jarig.... Haha, kijk mij nou...... alles al helemaal plannen. hahaha. Eerst maar afwachten of ik over 10 dagen die positieve test in handen heb.

Groetjes,
Sara

Hoi Sara,

Ha,ha...moet wel lachen...ik ben net zo erg...had ook zitten kijken dat als ik deze maand zwanger raak, dat ik dan in juni ben uitgerekend. Dan is m'n vriend, m'n moeder en m'n schoonmoeder jarig, dus dat zou dan een drukke maand worden. Echt erg zijn we hè dat we daar al naar kijken!!! Moet je echt vrouw voor zijn volgens mij...ha,ha.

Ik had de testen zondagavond besteld en ze zaten vandaag al bij de post!
Dus ik begin er vrijdag mee, bij deze testen hoef je niet 4 uur te wachten met plassen, dus dat scheelt, want dat hou ik nooit vol, ik drink nl. altijd best veel water.
Ze adviseren wel om het niet met ochterurine te doen, waarvoor zou dat zijn, weet jij dat?

Ik zal vanaf morgenmiddag tot vrijdagmiddag niet veel op het forum zijn, want ben druk met het werken in m'n salon en op cursus, maar ik lees het wel weer als je nieuws hebt.

Groetjes,
Angel

Hoi Angel,
Hoe gaat het ermee?
Een drukke week gehad? Wat voor cursus heb je gedaan? Jou klusdagen zitten er ook weer aan te komen of niet? Wanneer denk je dat je gaat beginnen met testen?

Hoi Heartje,
Alles goed met het klussen in huis? Schiet het al een beetje op? Verder alles goed met je zwangerschap?

Hier gaat het goed. Mijn hoop begint ook langzaam te groeien. Naast de rare buikpijn had ik donderdag opeens een temp van 36,8. Voor mijn eisprong zat ik rond de 36,0 en 36,1, daarna rond de 36,4 en 36,5 en nu dus 36,8....... Implantatie? Of zou dat wishful thinking zijn? Ik weet het niet zo goed meer aangezien mijn temp vanmorgen weer op de 36,4 zat. Maar dat kan ook gekomen zijn omdat ik het zo ijskoud had vannacht. Misschien weer onderkoeld. Dat had ik in juli ook. Heb mijn dekbed al op mijn bed klaarliggen voor zo meten. Nu afwachten wat mijn temp morgen is. Ik heb tot nu toe elke dag buikpijn/steken gehad behalve gister......

Groetjes,
Sara

Hoi,

Sara,
Het wordt al spannend voor je, hoeveel was je temperatuur vanochtend?
Donderdag is je NOD toch?

Ik was gisteren begonnen met testen...ging gelijk al fout, denk dat ik het staafje te kort in m'n urine had gehouden, want er gebeurde niks!
Eind vd middag ga ik weer testen. Ondertussen wel goed geklust  vanochtend en eergisteren.
Denk dat m'n eisprong nog niet is geweest, heb er in in ieder geval nog niks van gevoeld, maar ja,  vorige maand heb ik het ook niet gevoeld, dus daar moet ik maar niet te veel   op letten.    

Heartje, alles goed?

Ik was inderdaad druk, had een cursus van het merk wat ik in m'n salon gebruik en verkoop en verder veel klanten gehad gisteren en eergisteren.
Gisteravond nog gezellig wezen stappen, dus vandaag maar eens een rustig dagje ingepland! Moet nog wel strijken...pff..bah..vind ik niks aan.

Sara, nog druk bezig met klussen in je huis?

Groetjes,
Angel

Hoi Angel,

Mijn temp was vanmorgen weer 36,7. Dus weer goed hoog voor mijn doen. Vandaag viel de buikpijn wel mee, was bijna niet meer op te merken. Wel af en toe rommelende darmen.

Ik heb een tijdje terug die Romed Midstream testen gekocht en ik vond het maar een geknoei. Het is bij de dipstick wel vervelend dat je 4 uur moet ophouden voordat je kan testen, maar ik vond het wel makkelijker omdat je altijd voldoende hebt opgevangen in je bakje. :eek:P
Had je vandaag al een zichtbare lijn of is het nog te vroeg?

Dus even een lekker rustig weekend na zo’n drukke week is ook lekker en dan ook nog dat mooie weer!!!! Ik ben inmiddels gestopt met die clearasil spullen en ik heb sinds december niet zo weinig pukkels gehad. Nu hoop ik wel dat het zo blijft en dat het niet weer op komt zetten bv. rond de tijd van mijn ongi. Ik heb nu reinigingsspullen van Oil of Olaz gekocht. Leek me wel goed alles van hetzelfde merk. Ben zo blij!!! Ik had van mijn 12e tot 16e ook echt heel erg veel acne en ben daar zo veel mee gepest. Elke keer dat ik in de spiegel keek voelde ik me weer zoals toen en nu voel ik me zo’n stuk beter!!

Hoi Heartje,
Schiet het al op in huis? Alles verder goed?

Mijn vriend heeft deze week vrij gekregen dus we gaan dan weer aan de slag. eerst 1 of 2 dagen bijkomen van de nachtdienst....

Groetjes,
Sara

Hoi Sara,

Wat goed zeg dat je huid verbeterd is!! Fijn voor je hoor.
Ik weet precies hoe jij je voelt, het is zo balen als je huid zo slecht eruit ziet, dan voel je je inderdaad echt niet fijn. Dat had ik toen ook.
Wil je niet te veel hoop geven...maar misschien ben je wel zwanger dat je huid nu zo verandert?!! Mijn huid werd nl. ook gelijk beter toen ik zwanger was.

Ik heb net weer die ovulatie-test gedaan, precies volgens de gebruiksaanwijzing, urine in bakje opgevangen, 5 seconden dat teststripje erin houden(heb zelfs wel 8 sec. gedaan)  en dan plat neerleggen. Maar weer niks....lekker zonde van het geld, als die test niet werkt!
Had jij dat toen ook met die testen van Midstream?

Ik heb die besteld omdat ik nooit 4 uur m'n urine op kan houden, sinds de geboorte van m'n dochter zijn m'n bekkenbodemspieren wat verslapt en kan ik het echt niet meer zo lang ophouden.

Nou, meid, hou me op de hoogte.
Hè, ik baal ervan dat die ovulatie-test niet werkt.

Groetjes,
Angel

Hoi Angel,
Moet je bij een midstream niet op het absorberende stukje plassen in plaats van in een bakje en dan erin houden? Maar ja absorberen is absorberen toch? Wel vervelend dat je dat die dipstick niet kan doen. Ik kan me voostellen dat je flink baalt. Die testen zijn best duur. Op welke dag van je cyclus zit in nu? Misschien komt het nog en ben je gewoon te vroeg.

Dat mijn gavere huid ook een teken kan zijn dat ik misschien zwanger ben, heb ik nog niet eens bij stil gestaan. 2 vliegen in 1 klap!!! Dat zou natuurlijk helemaal super zijn. We weten het waarschijnlijk over 5 dagen.

Succes met testen morgen!

Groetjes,
Sara

Terug
Bovenaan