Voor Sara en Angel

Hoi Sara,

Uiteindelijk is het toch nog gelukt gisteren, heb nadat het niet pakte, er nog een keer over heen geplast en ja hoor, toen opeens deed hij het wel. In de gebruiksaanwijzing staat dat het allebei kan, in een schoon bakje je urine opvangen of erover heen plassen.
Ik zit vandaag op dag 11, straks weer testen.

Op welke dag zit jij nu en op welke dag had jij je eisprong volgens de ovulatietest?

Ik duim voor je dat het raak is!!

Groetjes,
Angel

Hoi Angell,
Ben blij voor je dat je toch wat ziet. Toch wel een fijn gevoel om bevestiging van je eisprong te krijgen, bevestiging dat alles werkt. Is de lijn al flink donker of nog niet helemaal? Komt het een beetje overeen met de dag waarop je dacht normaal je eisprong te hebben?
Ik zit inmiddels op dag 28, 10 dagen na mijn ei. Erg spannend aangezien mij kortste cyclus 30 dagen was en mijn langste normale cyclus 33. Ik weet niet of ik tot 33 dagen wacht om te gaan testen. Maar dat is misschien wel het verstandigste.

Hopleljik heb je snel een super donkere lijn.

Liefs,
Sara

Hoi Sara,

Ik had het denk ik niet zo goed geschreven...maar ik heb nog geen eisprong gezien hoor. Ik bedoelde dat het testvenster aangaf dat het had gewerkt, hij gaf nl. eerst helemaal nergens een streep.
Net weer getest en nog geen eisprong. Heb ook het idee dat ik altijd laat m'n ei heb, dus het zal misschien nog wel een paar dagen duren.

Ze zeggen altijd dat je menstruatie 12 tot 14 dagen na je ei komt, dus dan zou jij op dag 32 of 33 wel kunnen testen. Snap dat het moeilijk is om te wachten, maar ik doe het voortaan wel. Want ik teste vorige keer, toen ik even zwanger was, best lang negatief, nou, daar wordt je ook niet blij van.

Ik duim voor je dat het raak is!

Groetjes,
Angel

Hoi Angel,
Ja, dat had ik ff anders geinterpreteerd.... Maar het is in ieder geval een begin om te weten dat je de test wel goed uit voerd. Toch wel handig zo'n teststreep.
Als het nog een paar dagen kan zijn voordat je denkt je eisprong te hebben, kan het inderdaad nog een dag of 2 duren voordat je iets ziet. Ik zag 2 dagen voor mijn eisprong de lijn eindelijk wat duidelijker, maar nog wel heel erg licht.

Groetjes,
Sara

Hoi Sara,

Bedankt voor het delen van jouw ervaringen met de ovulatie-testen, dat is altijd fijn.
Ik hoop dat ik nog wel een positieve ovulatie-test ga zien deze maand. Je leest de meest verschillende dingen op internet, las ergens dat je extra vruchtbaar bent na een miskraam, maar las ergens anders weer dat een huisarts had gezegd dat het wel een tijdje kan duren na een miskraam voordat je weer vruchtbaar ben. Ik heb vorige maand m'n ei niet gevoeld, dus ik hoop wel dat ik weer een eisprong heb. We zullen zien.

Hoe gaat het met jou? Al nerveus?
Wanneer wil je gaan testen? Heb je al symptonen?
Ben zo benieuwd!

Heartje, alles goed?

Groetjes,
Angel

Hoi Angel,
Vandaag weer getest? Zo ja, was er al iets te zien?
Verder alles goed?

Ja, ik ben al flink zenuwachtig!!! Vanaf morgen kan ik mijn ongi verwachten. Heb vandaag min of meer geen kwaaltjes gehad naast gevoelige tepels en een heel klein beetje steekjes sinds 30 min, maar dat stelt niks voor met de voorgaande dagen. Ben toch bang dat het misschien toch niet gelukt is omdat hoe dichterbij mijn nod komt, hoe minder kwaaltjes ik heb.

Hoi Heartje, Alles goed met jou?

Groetjes,
Sara

Hoi Sara,

Ja, hier alles goed. Net weer getest, nog steeds niks te zien, geen licht streepje ook.
Het is vandaag dag 12. Dus we gaan gewoon vrolijk verder met testen komende dagen, had er 12 besteld, dus heb er nog genoeg.

Spannend meid, kan me voorstellen dat je nerveus bent!
Wanneer wil je gaan testen, donderdag of eerder?
Hou je haaks.

Groetjes,
Angel

Hoi Angel,
Jammer dat je nogsteeds geen lijntje te zien hebt gekregen.

Ik ga mijn best doen om woensdag of als ik het vol houd donderdag te testen. Ik heb donderdag vrij (werk parttime) en mijn vriend is dan thuis (heeft de hele week vrij) dus ik weet het nog niet. Ik hoop dat ik het volhoud tot donderdag.

Groetjes,
Sara

Terug
Bovenaan