Voor Sara en Angel

Hoi Angel,
Fijn dat de misselijkheid aan het minderen is. Ook al bijna 3 maanden zwanger. Wat gaat het toch snel. Hebben jullie al een datum voor het trouwen??? Mijn vriend wil toch nog even wachten, en het is niet alsof we het niet al druk genoeg hebben. Wel moeten we nu uit gaan zoeken hoe het zit met zo’n samenlevingscontract omdat ik wel wil dat alles hoe dan ook gewoon goed geregeld is.

Afgelopen vrijdag was mijn laatste werkdag. Ik heb 2 hele schattige rompertjes met sokjes gekregen, een heerlijke douche olie en een mooi bos bloemen.
Ik heb afgelopen donderdag weer een echo gehad. het vervelende dat ze bij deze echo niet gemeten hebben of ze goed groeien, alleen of de vruchtzakken niet te klein aan het worden zijn. Dit was niet zo dus was volgens die gyn de groeimeting niet nodig. (ben inmiddels bij 4 verschillende gyns geweest) Dit was wel jammer voor mijn vriend en zusje. zij mocht van deze gyn bij de eerste onderzoeken niet mee, en de andere werden niet meer gedaan. Mijn zusje was er speciaal voor mee gegaan en mijn vriend had er zelfs met moeite vrij voor gekregen. Maar goed, alles zag er goed uit en dat is het belangrijkste.

Vandaag heb ik wel flinke spierpijn. Gister rolden de tranen zelfs over mijn wangen van de pijn. Het gaat nu al veel beter, maar zo af en toe steekt het nog wel. Ik heb ook al een aantal van die grote broeken. Ik draag ook zo’n steunband onder mijn kleding. Hij zit niet altijd helemaal lekker, maar als ik hem niet draag merk ik meteen dat ik last van mijn rug en buik krijg bij een beetje lopen of zelfs ff langs de supermarkt.

Heartje, alles goed met jou? Ook al een flinke buik????

Nou, ik ga lekker slapen. Ben flink moe van alle drukte deze dagen. Heb je mijn buikfoto’s al op hyves zien staan? 1 van 13 weken en een van 17 weken.

Succes!!!

Groetjes,
Sara

Hoi  Sara,

Volgens mij wist je het nog niet, maar ik heb me aangemeld onder een andere naam. Nr2 dus (Heartje)!

Wat balen wat je zonder werk zit momenteel! Tja, en als zwangere vrouw maak je ook niet al te veel kans, toch? Of heb je al ander werk?
Ik heb inderdaad ook wel vaker gehoord dat tweelingen niet gelijk groeien. Wat vreemd dat ze dat de afgelopen keer niet hebben gemeten. Maar wel een veilig gevoel dat je elke week mag terug komen voor controle. Was je nou zwanger van een eeneiige tweeling???  

Hoi Angel,

Wat super dat je gaat trouwen!!!! GEFELICITEERD! Is er al een datum geprikt? Dan ben je nu vast druk met de voorbereidingen. Wordt het een groot feest?
Ben je nu al over de grens van 12 weken? Kan je nu genieten van je zwangerschap? Hadden jullie het ook al aan vrienden etc verteld?

Hier gaat alles heel goed. Ik doe het wel lekker rustig aan, hoor! We hebben net 2 weken vrij gehad en heb heerlijk met mijn gezinnetje doorgebracht!
Mijn buik groeit goed, en de baby ook. Ik moet inmiddels elke 3 weken naar de vk.  Ik heb een hele drukke baby in mijn buik. Ik voel het al elke dag en kan af en toe mijn buik zien bewegen.
Begin maart begint mijn verlof al. Misschien dat ik dan nog 2 weekjes doorwerk, maar dat zie ik dan wel weer. Vorige keer was ik heel erg blij dat ik 6 weken van te voren moest stoppen. Ik had het helemaal gehad.

We hebben de kamer voor onze dochter gekocht. Die komt in maart binnen. Dus halverwege februari moeten we echt aan de babykamer gaan beginnen, schilderen etc. Ik zie er wel een beetje tegenop hoor! Al dat gesjouw.... Maar mijn man is een heel actief baasje dus de zal veel van mij overnemen. En de rest van onze families komen ook vast wel helpen.

IEdereen om ons heen is zoooo benieuwd wat het wordt. We hebben het nog tegen niemand verteld, en ik hoop het ook zo te houden.
Vorige keer kwamen we niet op een golflengte wat betreft namen. We wisten het pas toen ik 38 weken zwanger was, en nu weten we het al!!!!!

Ik zal een nieuwe topic aanmaken op zwanger zijn. Ik kijk daar meer dan op deze topic.

Groetjes,
Nr2

Terug
Bovenaan