Hoi,
Sara,ik zag je krabbel op m'n Hyves, heel goed dat je daar niks geschreven hebt over m'n zwangerschap. Ik heb alleen 1 vriendin in vertrouwen genomen gisteren, zij heeft ook 2 miskramen gehad, ze vertelde gisteravond dat ze zwanger is....lachen dat we het nu tegelijkertijd zijn. Hopelijk blijft het bij ons allebei goed gaan.
Hoeveel weken ben jij nu Sara?
Balen zeg dat je buikgriep had. Ik denk dat je baby's niks tekort zijn gekomen, die pakken de voeding wel van jouw lichaam.
Ik zou me inderdaad niks aantrekken van anderen die zeggen dat je teveel slaapt. Je bent tenslotte wel zwanger van een tweeling, dat vergt nog meer van je lichaam, dus er inderdaad gewoon lekker aan toegeven hoor! Zorg maar goed voor jezelf, is belangrijk. Leuk dat je vriend het nu ook wat meer beseft, doordat je een buikje krijgt.
Ik ben ook niet fit, erg verkouden en heb de halve nacht liggen hoesten, heel irritant.
Net was ik weer misselijk, maar dat vind ik niet erg!!
Heartje, ik moest lachen toen je schreef dat je je vergist had in het aantal weken zwangerschap...ha,ha...ja, echt zwangerschapsdementie!!
Was het leuk in het speelparadijs? Is dat een overdekte speeltuin?
Het kan heel goed zijn dat ik straks ook gewoon naar de verloskundige ga, dat moet de gync. maar beslissen. Ik heb met m'n dochter natuurlijk wel een vroeggeboorte gehad, bij 32 weken en 5 dagen, maar de gync. zei toen dat als ik ooit weer zwanger werd ik gewoon naar de verloskundige kon.
Vanavond maar even zwarte bessensap in een wijnfles gieten...ha,ha.
M'n schoonouders komen eten.
Nou, meiden, blijven duimen voor me hè!
Fijn weekend.
Groetjes,
Angel