voor suus (suno)

A

Anoniem

Guest
heyhey

wat een lief berichtje zeg!! voel me helemaal blij door jou hihi
dank je wel

met mij gaat alles weer goed.
de wond is goed genezen en voel me geestelijk ook weer goed.
denk nu maar: god zou het zo gewild hebben.
ben nu weer vollop[ aan het genieten van nathalia en het huishouden vollop aan het doen, want dan schoot er wel bij in zeg. erwin deed het hoognodige zoals stofzuigen enzo maar de rest niet. vond het lullig om dat aan hem te vragen hihihi

hey maar je kleintje kan toch al veel zeg!
lief he, klap eens in je handjes hihihi
vindt t ook altijd zooo schattig.
alleen schiet bij nathalia de volgorde nog wel eens verkeerd hahahaha
dan zeg ik klap eens en dan zit ze met haar handjes op haar bolletje ipv klappen hahahaha
of ze begint te dansen. (die danst de hele dag door hahahaha)

zoals je ziet, ben je niet de enige waarvan het kindje nog niet kan kruipen. nog meer reden om je totaal geen zorgen te maken.

nee hoor, geniet er gewoon lekker van en maak je geen zorgen.
hebben die mensen die dat zeiden zelf kinderen?

nou, ik ga nathalia in badje doen en naar bed gooien hihihi
(hopelijk blijft ze vanacht wel in haar eigen bedje, maar heb er een hard hoofd in hahaha)

xxx do

p.s. hoe voel jij je eigenlijk?
al last van zwangerschapskwaaltjes?
weet je al wanneer je je 12 weken echo hebt?
is over 3 weekjes al he :D

nou ik ga nathalia nu echt in bad doen hahaha

xxx

Hey meis,

Haha, ik vind juist, dat jij mensen zo'n fijn gevoel geeft!! Dus dat gevoel dat mijn woorden jouw geven, verdien je hoor!!

Fijn om te horen dat je jezelf iets beter voelt. Je zal het waarschijnlijk altijd met je meedragen, maar gelukkig kan je het een plekje geven.
Ik hoop echt oprecht, dat het je binnenkort toch gegunt word. Al weet ik dat je nog even moet wachten. Maar zo'n moeder als jij, verdient het!!!

Jaaa, klap eens in je handjes is echt zoooo lief! Hij doet de hele dag niets anders. Af en toe, word ik er een beetje tuureluurs van.. hihi
En inderdaad, de volgorde klopt niet altijd. Maar sinds vandaag trekt hij zich aan mij op, totdat hij staat. Ik ben trots. Het zou vast wel weer niet goed zijn. De mensen die het zeggen, zijn voornamelijk het cb en mijn schoonouders.. pppfff praat me er niet van. Maar das een ander onderwerp.

Ik las dan Nathalie niet zo goed slaapt. Ik moet eerlijk zeggen dat ik met Noah daar geen moeite mee heb.. ff wachten...................... Ben even tegen hout aan het kloppen. Afkloppen hé. haha
Hij  begon een paar avonden geleden ineens te huilen toen ik hem in bed legde. Toen ben ik naar beneden gelopen en na een paar minuten ben ik weer naar boven gelopen en heb hem over zijn bolletje geaaid en gezegd dat alles goed is en zijn muziekdoosje aangedaan en weggegaan. dat heb ik die avond 3 keer gedaan en toen ging hij lekker slapen. De volgende avond hoefde ik maar één keer naar boven en de avonden erna, huilde hij niet meer. Tot nu toe hebben wij het daar echt makkelijk mee.

Lief van je dat je naar mijn zwangerschap vraagt. Ik heb volgende week dinsdag mijn 3de echo. Dan moet ik naar de gyn. Ik ben dan 10 weken en 3 dagen. Ik krijg denk ik geen 12 weken echo, want ik heb er dan al 3 gehad. Ik krijg met 20 weken wel een medische uitgebreiden echo. Dat is omdat het broertje van mijn man is overleden toen hij 3 weken was aan een hartafwijking..
Ik voel me verder echt top. Niet echt misselijk ofzo. Maar als ik sávond die kleine op bed leg, heb ik soms wel iets van pppffff. ff zitten.
Gelukkig gaat hij om 19.15/19.30 naar bed en slaapt tot de volgende morgen 8.30. Ik hoop ook echt dat hij dat blijft doen. want mijn nachtrust kan ik nu wel goed gebruiken. haha.

Nou meis, het is een heel verhaal geworden. enne blijf aub wie je bent. Want je maakt mensen blij.....

Fijne avond
Liefs Suus

hey suus

wat leuk, dat hij zich op kan trekken! weer een stap verder hihi
wat gaat t toch snel he.

nee, nathalia slaapt idd even niet zo goed.
elke avond het zelfde liedje. en weet je wat het is? ze slaapt alleen zo slecht als er tandjes doorbreken. als dat eenmaal is gebeurd, slaapt ze gewoon weer in haar eigen bedje door.
tot die tijd beland ze elke avond bij ons in bed.
gisteren lag ze om half 8 in bedje en om half 9 gilde ze heel de boel bij elkaar.
ik lag haar bij ons in bed en ze sliep gelijk.
ik vind het niet zo erg. vind het heerlijk om s'ochtends wakker te worden van al haar kusjes die ze dan aan me geeft.
erwin heeft er best wel moeite mee.
de liefde bedrijven gaat niet zo goed op dit moment, omdat nathalia tussen ons in ligt hahaha.

wat heerlijk dat je niet misselijk ofzo bent! ik heb de eerste 3 maanden elke ochtend en avond overgegeven bij nathalia. baaah.
en ik heb dat ook hoor, dat als nathalia op bed ligt dan heb ik ook wel zoiets van ppfff heerlijk. rust. hahahaha. (tot ze weer wakker word, dan heb zoiets van rrrrrrrrrr)

nog een paar weekjes en dan ben je al weer lekker uit de gevaren zone. meid, geniet er van hoor!!! heerlijk toch, zo lekker weinig leeftijdsverschil.
wel raar dat je waarschijnlijk geen 12 weken echo krijgt. ik had er al 4 gehad en toch kreeg ik de 12 weken echo. en toen bij 18 weken en bij 20 weken weer.

heeft t bij jou ook gesneeuwd vanacht?
hihi rotterdam is helemaal wit (   en heel koud)
lekker weer om thuis op de bank te hangen.
1 nadeel: gisteravond is mn geiser uitgevallen ( ja, leef in een heel oud huis)
heb nu dus geen warm water :'(
bel ik vanochtend naar mn verhuurder, hebben ze geen tijd om langs te komen omdat het zo druk is. zit nu dus een week zonder warm water!!! kan dus niet afwassen, mn was niet wassen en t belangrijkste kan niet douchen!!!
godzijdank hebben we nog wel stroom. de kachel doet het dus nog ( elektrische kachels hahahaha)
we moeten nu dus voor nathalia water gaan koken met de water koker, zodat zij in ieder geval in bad kan en wij moeten maar bij de buren aankloppen of we bij hun mogen douchen.
pppffffff wat een armoede zeg. hoop echt dat we heeeeeel snel weg zijn uit dit huis zeg.

nou, ik ga nathalia eten geven. was weer lang genoeg hihihi

xxx do

hey meis,

Jeetje wat rot zeg, dat je geen warm water hebt.
Ik zou daar echt niet tegen kunnen. Toen ik 36 weken zwanger was van Noah lieten we nog ff een nieuwe badkamer plaatsen. Ik mocht één week niet douche. Nou ik was echt niet te genieten. Ik douchte wel bij mijn ouders en schoonouders, maar ik vond het echt een hel.
Aan de andere kant, er zijn absoluut ergere dingen..

Ik zou er niet zo zwaar aan tillen, dat je kleine meid, iets minder slaapt. Ik begrijp wel dat je het heerlijk vind om naast haar wakker te worden. Ik zou dat ook wel een keertje willen, maar mijn man, ziet dat echt niet zitten. hahaha, maar ik begrijp jouw vriend ook wel. Het is inderdaad niet echt goed voor je intimiteit. Maar ach, ze zijn nog zo lief en klein..
En voor je het weet, slapen ze weer in hun eigen bedje en is die tijd weer voorbij.

Ik weet niet of ik een 12 weken echo krijg. Ik heb dat bij Noah ook niet gehad. Onze vk stuurde ons met 9 weken al voor een echo. En nu loop ik onder behandeling bij de gyn. Dus eigenlijk weet ik het niet. Ik da het dinsdag wel even vragen.
Ja ik heb best wel mazzel, dat ik niet ziek ofzo bent, maar toch voel ik me anders als bij Noah. Als ik wat gegeten heb, voel ik me zo vol.. pppfff. en zo zwaar. Er is trouwens nog niets te zien hoor. Bij Noah zag je pas wat met 20 weken. Nu zal het wel wat eerder zijn, denk ik. Maar nu zie je nog niets. Mijn vriendin is nu 9 weken en bij haar zie je al echt een buik!!!!
Nou dan word ze waarschijnlijk net zo dik als bij haar eerste. Toen was ze echt heeeeeeel gtoot. Toen ik aan het einde liep dachten mensen dat ik pas 5 of 6 maanden was.

Hoest verder met jouw?
Jij woond toch in Ede ofzo?
Jij zou toen toch ook meegaan met de wandeling?

Nou ik moet echt mijn kleine man uit bed halen. Hij ligt lekker te kletsen, maar hij heeft bijna 21/2 uur geslapen. Dan ben ik altijd blij als ik hem weer hoor kletsen.
Ken jij dat gevoel?
Ik heb het wel eens s'ochtends. Zoals bv vanmorgen. Dan is hij om 8:45 nog niet wakker. Dan durf ik bijna niet naar zijn kamertje te lopen. Ben ik gewoon bang dat hij ..... nou je weet wel. Ken je dat gevoel? Of ben ik echt raar.

Nou spreek je snel

Groetjes

heyhey

jippiee!!! ik heb weer warm water!
heb maar een bedrijf gebeld ( van internet gevist hahah) om te vragen of hun kunnen kijken.
ze kwamen er gelijk aan. wat een service! godzijdank kreeg hij hem gelijk aan de praat. dus hij was niet kapot gelukkig.
ik spring dus straks lekker de hete douche in hihihi
wat een gedoe zeg gister avond. nathalia moest in badje, dus met de waterkoker elke keer water gekookt, net zo lang tot het badje bijna vol was. (en natuurlijk nog koud water er bij gedaan)
hahahaha voelde echt alsof ik in het jaar 1800 leefde hihihi

ik woon in rotterdam, patricia is degene die in ede woont :D
en ja, ik kon met iemand meerijden met de wandeling. jammer dat die niet doorging.
en de 2e herfstwandeling, nou ja, poging, hebben we ook nooit meer iets van gehoord. jammer.

zooooo wat lekker zeg, dat je ventje 2 en een half uur heeft geslapen! wou dat nathalia dat eens deed zeg!
 ze slaapt bijna niet overdag en als ze slaapt, is het meestal op mijn buik terwijl we dan op de bank liggen hihihihi.

nee, ik ben niet bang dat ze niet meer wakker word, om het zo maar te zeggen. vind het wel altijd zielig om haar wakker te maken als ze nog slaapt.
nu is het andersom, nu ze elke nacht weer bij ons in bed beland.
zij maakt mij wakker, met talloze kusjes. zoo schattig. heerlijk gewoon. ze zorgt ervoor dat je wakker word met een big smile on your face hihihhihi

denk je dat je nu een meisje of een jongen erbij krijgt?
wat hoop je?

de eerste 3 maanden zag je bij mij ook niet dat ik zwanger was.
ik was zo dun, dat toen ik iets dikker werd, mensen dachten dat ik gewoon een vetlaagje had hahahaha. mijn buik werd pas echt mooi toen ik aan het einde van mijn zwangerschap zat. maar toen was t ook wel een dikke buik :D
ben 20 kilo aangekomen bij nathalia hahahaha
en t is er nog steeds niet af. wel een aantal kilo's natuurlijk maar ben niet zoals ik was, en denk ook niet dat ik dat ooit terug zal krijgen.
maar boeid me niet zo heel veel. ik ben zoals ik ben, en mensen moeten mij maar nemen zoals ik ben. zo niet,dan niet. ben ik erg simpel in hoor hahahahaha

ben jij vrienden/vriendinnen kwijtgeraakt, nu je een kindje hebt?
of andere mensen?
weet je familie al dat je weer zwanger bent? zo ja, hoe reageerde ze?

nou, spreken elkaar wel weer. waarschijnlijk morgen hihihihi

liefs, do

hoi hoi dames

sorry dat ik jullie kom storen in jullie kwebbel hoekje maare suno je haalt ons wel steeds door elkaar he hihi grappig

en do

ik wens je heel veel sterkte nog met alles.het leven is zo oneerlijk ik weet er opt moment alles van,en weet ook hoe het voelt om een klein humpie in je buik te verliezen...
tleven zit zo raar in elkaar
maar probeer van elke dag wat te maken geniet van je mannetje en je prinsesje en de rest om je heen (vergeet vooral je ouders niet)

als er wat is je weet me te vinden he mopp

dikke kus ons

quote: patricialut reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-01-2009 20:07:00'));

hoi hoi dames

sorry dat ik jullie kom storen in jullie kwebbel hoekje maare suno je haalt ons wel steeds door elkaar he hihi grappig

en do

ik wens je heel veel sterkte nog met alles.het leven is zo oneerlijk ik weet er opt moment alles van,en weet ook hoe het voelt om een klein humpie in je buik te verliezen...
tleven zit zo raar in elkaar
maar probeer van elke dag wat te maken geniet van je mannetje en je prinsesje en de rest om je heen (vergeet vooral je ouders niet)

als er wat is je weet me te vinden he mopp

dikke kus ons

ow ja suus je bent niet de enigste hoor die ons door elkaar haald haha las ik net bij mijn topic

Terug
Bovenaan