voor suus (suno)

Hallo meis,

Oh heerlijk dat je weer warm water hebt. Ook goed, dat het zo snel geregeld is. Dus terwijl ik dit typ, zal jij waarschijnlijk lekker onder de douch staan.
Ik ben net met die kleine lekker in bad geweest. Ik vind dat altijd zooo gezellig.

Mmmh misschien ben ik echt een rare druif. Nou ja, ik weet dat mijn moeder het vroeger ook had. Ik heb soms gewoon echt angst, als hij zo lang slaapt. Ik heb  een verhaal gelezen in ouders van nu. ( oh ja, ik heb jouw artikel ook gelezen. Ik ben het helemaal met je eens) Er was een moeder die haar kindje van 9 maanden s'ochtens dood aantrof. En de oorzaak is nooit gevonden. Dat verhaal heeft mij echt heel erg aangetrokken. Ik heb echt veel meer doem senarios gehoord hoor, maar daar ben ik nooit echt angstig van geworden. alleen dit verhaal.

Ik ben in mijn vorige zwangerschap ongeveer 14 kilo aangekomen, waar er nu nog 4 van aanzitten. En er nu weer een paar bijkomen. hihi. Ach, het is voor een goed doel.
En als deze boef er is, ga ik weer lekker sporten. ( als hij/zij een jaar is ofzo, eerst genieten hoor)

Ik heb eigenlijk geen voorkeur. Ik had bij mijn eerste echt een voorkeur. Ik wilde een jongen! Dat is zelfs de reden waarom wij een echo hebben laten doen. Ik moest weten wat het was, want ik was bang dat als het een meisje zou worden, dat ik echt teleurgesteld zou zijn. Toen ik met 17 weken dus ook hoorde dat het een mannetje werd, was ik ook heel blij. Maar daarna heb ik heeeeeel erg gehuild, want ik wilde eigenlijk toch ook wel een meisje. Ach, die hormone waren gewoon   lastig, hahah
ik zag alleen maar leuke meiden kleding enzo.
Ik zou een meisje dus nu wel echt leuk vinden, maar een broertje voor Noah vind ik ook leuk. Dus het maakt me echt niets uit. We zien het vanzelf.

Ik ben niet echt vrienden kwijtgeraakt. Maar ik ben wel de eerste in mijn vrienden groep die een kindje heeft gekregen. En het ziet er voorlopig ook niet naar uit dat er iemand eentje gaat krijgen. En zo merk ik dat onze intresses zijn veranderd. Hun zijn echt nog aan het stappen enzo en achter de mannen aan. ( ach was zo'n leuke tijd)
Ik ben bezig met luiers, poep, tandjes enzo, dus de meest geweldige dingen in het leven..Maar dat zien hun niet.
Ik merk dat mijn behoefte minder is geworden, om met hun wat af te spreken en ik denk misschien bij hun ook wel.
Ze bellen nog iedere week enzo en ik vind het leuk om al die verhalen te horen, maar om nou weer mee te doen, neeh.

Ik heb wel 2 leuke stellen ontmoet tijdens mijn zwangerschap. Met een stel zijn we zelfs al op vakantie geweest. Onze kindjes schelen 28 dagen. En ook zij is nu weer zwanger.  één week korter dan mij. Dus dat is echt leuk en speciaal.
Maar soms mis ik wel iets hoor. Niet dramatisch, maar toch heel af en toe, mis ik de meiden avonden. Die we binnenkort vast wel weer gaan doen..
En bij jouw?
Ben jij vrienden kwijt geraakt.

Iedereen weet al dat ik zwanger ben. En echt iedereen reageerde super leuk. Vooral mijn ouders vinden het echt heel leuk. Die zouden een dochter denk ik wel leuk vinden, want ze hebben 3 kleinzoons.
En jij? Heb jij broers of zussen.
En zijn jullie toch al weer bezig, of wachten jullie netjes de 6 maanden af?

En ja, jammer van het wandelen, maar ik moet eerlijk zeggen, dat wij heel dicht bij het bos wonen en wij vaak met de hond een mooie ronden lopen. En wij lopen bijna iedere avond na het eten een half uurtje.

Ik spreek je morgen wel weer

Haal ik jullie door elkaar???
Oke.snap ik niet helemaal, maar ik zal vast ergens wat door elkaar gehaald hebben. Oh je bedoels het van Ede? Ja, je kan niet alles goed onthouden hé.

Groetjes

quote: suno reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-01-2009 20:15:40'));

Oke.snap ik niet helemaal, maar ik zal vast ergens wat door elkaar gehaald hebben. Oh je bedoels het van Ede? Ja, je kan niet alles goed onthouden hé.

Groetjes

haha dotje bedoelt dat jij vroeg dat ze in ede woonde maar dat ben ik:p:p snap je het nu.....
hoelang ben je nu zwanger
????

liefs

quote: suno reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-01-2009 20:15:40'));

Groetjes

ow haha nu lees ik jouwe fout:p:p je wist het al

sorry

daar zijn we weer :D

zooo ja, ik heb gisteren lekker ruim een half uur onder een kokend hete douche gestaan hahaha heeerlijk.
ik wil ook graag een bad, maar dat gaat dus echt niet passen hahaha. ach, misschien ooit in een ander huisje.

oh wat fijn dat je geen vrienden kwijt bent geraakt. echte vrienden dus.
ja, ik ben er heel veel kwijt geraakt.
er mocht bij mij altijd binnen gerookt worden, maar vanaf 1 jan 08 niet meer. zo kon het huis rookvrij worden als mn baby zou komen.
ik wilde niet dat ze 24/7 in de rook zou liggen. dat snap je zeker wel :D
onze vrienden vonden het ongezellig om op de koffie te komen, en op het balkon te moeten roken, dus kwamen ze niet meer.
ik wilde ook niet bij hun thuis gaan zitten met nathalia want daar wordt gerookt en geblowd en ja, dat doe je je kindje niet aan natuurlijk.
ook ik had vrienden die heel erg van uitgaan houden.
ik heb nooit van uitgaan gehouden. nou ja, niet van stappen. wel van een biosje hihihi soms voel ik me wel een beetje eenzaam hier hoor. dit is echt een buurt waar je zelfs je buren amper kent. zou zo graag een vriendin hier in de buurt willen hebben. maar (niet discrimenerd bedoeld hoor!) er wonen hier bijna alleen maar buitenlanders die bijna geen nederlands kennen. ja, daar schiet je niks mee op.

oh wat heerlijk dat je vlak bij een bos woont.
wij hebben hier het kralingsebos, maar heb geen rijbewijs en auto dus is een beetje moeilijk te bereiken hihi

mocht ik ooit nog een keer zwanger raken, hoop ik dat het een meisje is, een vriendinnetje voor nathalia zeg maar.
snap dus best dat je nog een jongetje er bij wilt. een vriendje voor noah :D
een meisje er bij is ook leuk. dan heb je een oudere broer die op zijn zusje past hihihi

zelf heb ik 1 broer 23 jaar anthony, en 1 zusje 14 jaar sherilyn.
ben dus de middelste van het stel :D
ik denk dat ik voorlopig nog geen tante wordt.
mn broer heeft een vriendin in zweden (lekker naast de deur hihi) en mn zusje moet nog helemaal niks weten van jongens (terwijl ik er toen al een paar had versleten hahahaha)

elke moeder heeft van die angsten.
mijn tante durfde nooit met haar kindjes langs de sloot te lopen. bang dat 1 van haar kindjes erin zou rennen.

ik heb een keer gezien dat een vrouw een kindje had gekregen en naast haar in bed had gelegd. volgende dag... kindje overleden en ze wist maar niet hoe het kwam. daarna kreeg ze nog 2 kindjes, waar het zelfde mee gebeurde.
wat bleek nou... moeders was snachts op haar kindjes gaan liggen zonder dat ze het besefte. kindjes waren dus gestikt.
ja, daar krijg ik toch wel kippenvel van.
de eerste aantal nachten dat nathalia bij ons in bed sliep, heb ik ook geen oog dicht gedaan.
nu hebben we daar een manier op gevonden, zodat noch erwin, noch ik op haar zou kunnen liggen.
we hebben een soort van eigen bedje voor haar gemaakt, tussen ons in met kussens. en moet ook zeggen dat ik heel licht slaap. als ik mezelf al omdraai ben ik al wakker :S en zeker nu nathalia naast ons ligt. dan is het even snel 1 oog open doen om te kijken hoe ze ligt hahahaha.

waar woon jij dan?
ja, je kan niet alles onthouden idd :D zag het berichtje van patricia.
lust noah rozijntjes?
heb van de week rozijntjes gekocht voor nathalia. had ze nog nooit eerder op, vond het maar eng. nou toch de stap gewaagd en ze vind het heerlijk hahaha
ze weet ook dondersgoed waar ze liggen en dan zit ze de hele tijd met haar vingertje er naartoe te wijzen van mama, ik wil er nog 1 hahaha

nou, ik ga even de rest van t forum bekijken en dan strijken baaaaah

xxx do

oh ja, en dat van de ouders van nu hahaha ik heb mn eigen artikel nog niet eens gelezen :D
wilde hem toen wel kopen, maar vindt 5 euro voor dat boekje toch wel een beetje duur.
moet ook zeggen dat ik niet eens wist dat het voor ouders van nu was.
ik werd opgebeld met de vraag of ik mee wilde doen aan een korte intervieuw. ja hoor, dat wilde ik wel. als ik daarmee mensen kan helpen.
ze heeft me nooit vertelt dat ik daarme in een boekje zou komen te staan hahahaha

xxx

Hallo maar weer,

Jeetje wat een verhalen kunnen wij schrijven zeg!!!!
Voor je het weet, heb je er een half boek staan, maar gelukkig ben jij net zo erg als ik! hahaha.

Zo ik heb de kleine weer lekker op bed liggen. We hebben vanmorgen lekker gezwommen. Dat doen we iedere vijdag, al vanaf dat hij 12 weken was. Hij vind het echt geweldig en ik wil dat ook absoluut blijven doen, ook als de tweede er is. Mijn man heeft met mij afgesproken, dat we het dan samen doen, alleen de kleintjes zitten dan in een aparte groep. Of aparte dagen. Dus dat regelt zich dan vanzelf wel!!!
Maar goed, mijn man werkt veel, heel veel... Wij hebben een eigen zaak, dus dan moet het wel. Ik heb er eerder ook in gewerkt, maar nu niet meer. Ik blijf echt thuis bij de kindjes. Maar ik loop er wel regelmatig binnen en ik doe nog wel de sollisitaties. Ik moet wel weten wat voor een vlees ik in de kuip heb...Of tewijl, ik kan hen niet helemaal loslaten.

Voordat ik zwanger probeerde te raken, rookte mijn man en ik ook. Heel veel. Blowen en ik trouwens nooit gedaan. Miks mis met mensen die het doen hoor, maar niet in mijn buurt! Ik word er echt ziek van. Groen gewoon...
Maar goed, toen ik stopte met de pil, zijn wij allebei ook gestopt met roken. Ik moet eerlijk zeggen, dat zo'n beetje iedereen in onze omgeving gestopt is, zoals mijn moeder en een paar vriendinnetjes en de rest rookt niet. Alleen mijn oma rookt en helaas voor het oude mensje, ook zij moet bij mijn buiten staan. Zelfs niet onder de afzuigkap! Ja streng he, maar ik wil het gewoon echt niet hebben. Dus ik begrijp jouw heeel goed. Maar ik herken het wel hoor, dat eenzame. Zoals ik al schreef, mijn man werkt echt veel, ( al word het nu steeds beter) en mijn vriendinnen zie ik niet zo veel.
En ik ben echt een heel ondernemend typje, en nu nog steeds, want ik denk dat je met je kleine absoluut ook leuke dingen kan doen, alleen anders als voorheen. Maar leuk naar een dierentuin, of kinderboederij. Of lekker wandelen, picknicken enzo. Maar om het altijd alleen te doen is ook zo wat. mijn vriendin met dat kleintje, zit eigenlijk iedere dag bij haar moeder en ze werkt nog 11/2 dag. Dus haar zie ik vrij weinig. Eigenlijk alleen als ik wat voorstel. Soms best lastig. Dus ook daar in begrijp en voel ik je hoor.

En jij, wat onderneem jij. Buiten strijken bah, bah en nog eens bah.
Ik woon trouwens in Apeldoorn. Erg leuk wonen, al zeg ik het zelf. Wij wonen in een rustige buurt in een twee onder een kap, met als buurtjes hele oude, lieve mensen.
Verder wel veel kinderen in onze buurt, maar alle ouders werken.

Ik snap dat je het wel een beetje eng vind, als ze bij je in bed ligt, maar als je haar eigen 'bedje'heb gemaakt in jullie bed, zal dat vast wel goed zijn. alleen wel lastig, dat ze tussen jullie in ligt. Ach, jullie kunnen nog lang zat tegen elkaar aanliggen. whaha

Nou, ik ben al weer een boek verder, dus ik ga ook even verder lezen en dan hoor ik het wel weer??
Want dit vind ik echt gezelli!!!

Liefs

Hallo maar weer,

Jeetje wat een verhalen kunnen wij schrijven zeg!!!!
Voor je het weet, heb je er een half boek staan, maar gelukkig ben jij net zo erg als ik! hahaha.

Zo
ik heb de kleine weer lekker op bed liggen. We hebben vanmorgen lekker
gezwommen. Dat doen we iedere vijdag, al vanaf dat hij 12 weken was.
Hij vind het echt geweldig en ik wil dat ook absoluut blijven doen, ook
als de tweede er is. Mijn man heeft met mij afgesproken, dat we het dan
samen doen, alleen de kleintjes zitten dan in een aparte groep. Of
aparte dagen. Dus dat regelt zich dan vanzelf wel!!!
Maar goed, mijn
man werkt veel, heel veel... Wij hebben een eigen zaak, dus dan moet
het wel. Ik heb er eerder ook in gewerkt, maar nu niet meer. Ik blijf
echt thuis bij de kindjes. Maar ik loop er wel regelmatig binnen en ik
doe nog wel de sollisitaties. Ik moet wel weten wat voor een vlees ik
in de kuip heb...Of tewijl, ik kan hen niet helemaal loslaten.

Voordat
ik zwanger probeerde te raken, rookte mijn man en ik ook. Heel veel.
Blowen en ik trouwens nooit gedaan. Miks mis met mensen die het doen
hoor, maar niet in mijn buurt! Ik word er echt ziek van. Groen gewoon...
Maar
goed, toen ik stopte met de pil, zijn wij allebei ook gestopt met
roken. Ik moet eerlijk zeggen, dat zo'n beetje iedereen in onze
omgeving gestopt is, zoals mijn moeder en een paar vriendinnetjes en de
rest rookt niet. Alleen mijn oma rookt en helaas voor het oude mensje,
ook zij moet bij mijn buiten staan. Zelfs niet onder de afzuigkap! Ja
streng he, maar ik wil het gewoon echt niet hebben. Dus ik begrijp jouw
heeel goed. Maar ik herken het wel hoor, dat eenzame. Zoals ik al
schreef, mijn man werkt echt veel, ( al word het nu steeds beter) en
mijn vriendinnen zie ik niet zo veel.
En ik ben echt een heel
ondernemend typje, en nu nog steeds, want ik denk dat je met je kleine
absoluut ook leuke dingen kan doen, alleen anders als voorheen. Maar
leuk naar een dierentuin, of kinderboederij. Of lekker wandelen,
picknicken enzo. Maar om het altijd alleen te doen is ook zo wat. mijn
vriendin met dat kleintje, zit eigenlijk iedere dag bij haar moeder en
ze werkt nog 11/2 dag. Dus haar zie ik vrij weinig. Eigenlijk alleen
als ik wat voorstel. Soms best lastig. Dus ook daar in begrijp en voel
ik je hoor.

En jij, wat onderneem jij. Buiten strijken bah, bah en nog eens bah.
Ik
woon trouwens in Apeldoorn. Erg leuk wonen, al zeg ik het zelf. Wij
wonen in een rustige buurt in een twee onder een kap, met als buurtjes
hele oude, lieve mensen.
Verder wel veel kinderen in onze buurt, maar alle ouders werken.

Ik
snap dat je het wel een beetje eng vind, als ze bij je in bed ligt,
maar als je haar eigen 'bedje'heb gemaakt in jullie bed, zal dat vast
wel goed zijn. alleen wel lastig, dat ze tussen jullie in ligt. Ach,
jullie kunnen nog lang zat tegen elkaar aanliggen. whaha

Nou, ik ben al weer een boek verder, dus ik ga ook even verder lezen en dan hoor ik het wel weer??
Want dit vind ik echt gezelli!!!

hahaha ja, ook ik kan hele boekwerken schrijven :p
nathalia zit hier naast me, in haar kinderstoel. lekker boterhammetje te eten.
daarna probeer ik haar in bedje te leggen, maar weet nu al dat ze toch niet zal slapen hihi

wel lekker hoor, dat noah zo veel slaapt.
dan heb je tenminste nog tijd voor je zelf.
niet dat ik wat te klagen heb hoor, want nathalia kan zich heel goed zelf vermaken.
geef een speeltje in haar handen, of een telefoon en ze kan heel lang zoet zijn 9gelukkig)

wij roken ook, mn vriend en ik.
moet ook zeggen dat ik in mn zwangerschap ook heb doorgerookt 7 sig per dag toen.
knap hoor, dat jullie zo zijn gestopt.
heb je het er moeilijk mee gehad?
doe het je niet na, das 1 ding wat zeker is hahaha

blowen, ja, ik heb er ook een afschuwelijke hekel aan!!!
erwin blowde nog wel eens, met zn vrienden ( maar ook zonder zijn vrienden hoor) verschrikkelijk.
dat hebben ze trouwens altijd op het balkon moeten doen hoor. ik ga er echt letterlijk van over mn nek. oooh die geur. baah.
ik heb dus ook nog nooit drugs gebruikt. helemaal niks. geen behoefte aan ook eerlijk gezegd.

oh wat heerlijk zwemmen.
ik ben dol op zwemmen. we zwemmen soms op zondag ochtend. familie zwemmen. hou niet zo van dat 'les'zwemmen zeg maar. ik wil gewoon lekker in het water drijven met mn kindje, en doen wat ik wil.
we gingen eerst elke zondag zwemmen, maar nu zit erwin op voetbal, op de zondag ochtend dus wordt het wat moeilijker.
en ik ga weer op zoek naar een zaterdag baantje.
ja, ook wij zien elkaar niet zo heel veel dus.
erwin werkt bij een zonweringsbedrijf. inprinciepe gewoon 40 uur, maar meestal moet hij tot laat overwerken en hij draait ook nog eens storingsdiensten. we hebben een keer gehad dat om half 3 snachts de telefoon ging storing pppfffff.

heb je een koop of een huur woning/
wel lekker, dat er zo veel kindjes in de buurt zijn. leuk voor noah als hij ouder wordt.

er is hier niet eens een speeltuintje te vinden in de buurt hahahaha
kinderen wonen er ook bijna niet, dus schiet ook niet op.

heb je hobby's?

ik hou van schilderen op canvas.
ben nu bezig met 3 schilderijtjes voor op nathalia der nieuwe kamer als we ooit een ander huis krijgen.
1 canvas doek met sneeuwitje, 1 met belle ( van belle en het beest) en 1 met assepoester.

worden erg leuk, al zeg ik het zelf hihihihi hou ook erg van kaarten borduren. ben een echte crea bea :p
en ik zit heel veel achter de computer hihi doe ook foto's bewerken. is wel grappig maar ben ik pas sinds kort mee begonnen dus snap er nog niet heel veel van. grappig, mijn oma van 60 moet mij uitleggen hoe dat programma werkt hahahaha
heb je hyves? dan kan ik je wel toevoegen. staan heel veel leuke foto's van nathalia op mn hyves hihi

nou, ik ga nathalia proberen op bed te gooien hihi

xxx

oke, ik kan het niet laten om even snel te antwoorden.
Ik heb niet zo veel tijd meer, want wij moeten op visite.

we hebben een koop woning. Echt een droomhuisje..
De weekende zijn bij ons in principe heilig!!! Dat is echt voor ons gezinnetje. Alleen we hebben dan helaas altijd familie afspraken, juist omdat we doordeweeks zo druk zijn met de zaak. Maar op zondag, proberen we meestal vrij te houden voor onzelf.

Mijn hobby's zijn eigenlijk dansen. Ik heb veel salsa gedanst en heb zelfs in een showgroep gedanst. Dat is echt mijn pasie. Maar dat is nu echt minder, want ik heb eigenlijk niet meer zo veel zin om s'avonds weg te gaan.
En ik vind lunchen met mijn vriendinnen ook echt een hobby.
Ik ben helaas niet zo'n crea bea als jij. Ik ben helamaal niet handig met mijn handen en dat vind ik soms best jammer. Ik wil namelijk een mooie muurschildering op Noah zijn nieuwe kamer maken. Ik weet dat je ook sjablonen kan gebruiken, maar had graag echt iets aparts gehad,
Dus ik ben jaloers op je creatieviteit.

het stoppen met roken was eigenlijk een makie. We deden het voor het goede doel. Ik ben na 4 maanden even terug gevallen omdat mijn opa overleed, maar ben toen na een maand weer gestopt. Ik ben echt blij, dat ik dat niet meer doe. Om de geur, geld en gezondheid.   Ik snap nu niet, dat ik het lekker vond. Maar geloof me, ik was echt verslaafd!!!!!

Nee ik heb geen hyves. Ik had het eerder wel, maar toen ik zwanger was, ben ik er van af gegaan. Ik vond het op de een of andere manier, een beetje een inbreuk op mijn privicy. Slaat nergens op, ik weet het, maar mijn ex enzo, wilde mijn leven erg graag blijven volgen zeg maar....
Nou meis, ik ben echt even uitgetypt en typ later anders nog wel weer.

Groetjes en succes met de kleine meid in bed doen.

Terug
Bovenaan