voor suus (suno)

He meis,

Nou de verbouwing is af en heeeel mooi geworden. En ook Noah zijn kamer hebben we dit weekend gedaan, dus hij slaapt nu in een grote nieuwe kamer. Hij vind het helemaal geweldig. En het is zooo mooi geworden, al zeg ik het zelf! Ben echt trots op het resultaat. Dus nu even een beetje rust. Daarom weer even tijd om te tikken.

Ik heb maandag een echo gehad en de gyn probeerde echt te zien wat het werd. Maar hij dacht eerst een jongen en toen dacht hij dat "het"de navelstreng was, dus toen dacht hij een meisje. Uiteindelijk durfde hij het niet te zeggen.  Toen zijn we naar huis gegaan en hebben een echoburo gebeld. We konden de zelfde dag nog terecht. ook hij was eerst een beetje verwarrend. En toen dacht hij het te zien wat het was. Maar wij twijfelen eigenlijk een beetje aan zijn verhaal, terwijl we het zelf ook gezien hebben... Heb je wel eens gehoord bij mensen, dat het een meisje werd en toch een jongen bleek te zijn of andersom?? Ik heb over 3 weken mijn 20 weken echo, maar ik wil eigenlijk toch een bevestiging, terwijl het me eigenlijk echt niets uitmaakt, wat het word. Maar ik word nu een beetje onzeker. Maar het was in ieder geval gezond!!!!

Noah kan ook hand kusjes. Maar kust zo'n beetje alles. Tegen alles zegt hij aaahhhh en geeft hij een kus. Zo lief, maar mama moet echt smeken om een kus. Maar hij knuffeld wel de hele dag hoor.. En hy five. Ook het liedje in de manenschijn. En hij doet dansen.  En hij gaat eindelijk staan in de box en bed. En nog meer van dat soort dingetjes. Oh ja en hij zegt papa... Mama zegt hij wel, maar niet zo goed als papa. mwamwa, dat ben ik. hahah.

Hoe was je eerste werkdag?? Was het leuk of viel het een beetje tegen om weer weg te zijn? Leuke collega's?

Hoe is het verder? En met Nathalia?
En met je mannetje?

Groetjes

hahahaha ik ben ook mwamwa :D

en papa is gewoon papa. hihi

ja, alles is goed hier! mn 1e werkdag was super. vond het heerlijk om weer aan de telefoon te zitten.

lekker mensen lastig vallen :p en stiekem vond ik t ook wel even fijn om bij nathalia weg te zijn.

klinkt erg, maar t was wel even lekker hoor.

zaterdag mag ik weer, en daarna de woensdag en de zaterdag.

oh wat fijn dat het allemaal zo mooi is geworden!!!!

en dat noah het pikt, in een nieuwe kamer.

je zou verwachten dat hij het eng zou vinden, of ben ik nou de enige die zo denkt?omdat t allemaal nieuw is voor hem)

ja dat met die kusjes ken ik ook. nathalia geeft iedereen kusjes, iedereen die voorbij komt lopen krijgt een handkusje en mama moet smeken om een kusje.

hihihi nou, je maakt me wel nieuwschierig hoor, wat t nou wordt.

maar als ik t goed begrijp, weten jullie t ook nog niet zeker.

ik denk dat t n meisje wordt :D

dan moet noah op a. passen, hij neemt het op voor a. en gaat voor haar door t vuur :D

spannend hoor, binnenkort de 20 weken echo. wat gaat t toch snel allemaal he.

nou meis, ik ga naar mn moeder toe. lekker op visite (als ze thuis is, eerst maar eens even bellen hahaha)

spreken elkaar weer.

(K)do

heyhey

ik denk, laat ik eens even onze topic omhoog halen :D

hoe gaat t met je??
en hoe bevalt je nieuwe huisje? hoe vind noah zijn kamertje? al helemaal aan gewend?
ben je al bezig aan de babykamer?

voel je je goed? schopt de beeb al?

hahahaha hoop vragen :D

hier alles goed. nathalia gaat morgen voor t eerst proefdraaien op het kdv.
van half 10 tot 1 uur.
ben benieuwd hoe ze het gaat vinden.
moest er gisteren ook naar toe, om papieren in te vullen. alle kindjes sliepen en toch wist ze zich heel goed te vermaken.
ja, t is daar een groot speelparadijs voor haar natuurlijk.
in dit huisje heeft niet zo veel bewegingsruimte als die grote kamer daar!
en daar staan geen kasten, computer,tv enz waar ze tegen aan staat en je de hele tijd nee moet roepen hihi

en zaterdag gaat ze voor t eerst uit logeren :D
ben eerg benieuwd of ze dat gaat pikken.
heb er eigenlijk een hard hoofd in, maar we zien het wel.
om 17 uur wordt ze naar mn ouders gebracht door erwin.
ik zit dan nog op mn werk, dus zie haar sochtends voor t laatst.
daarna komt hij naar huis, dan ben ik ondertussen ook al weer thuis en dan gaan we snel omkleden en weer weg. lekker uit eten met de zaak.
heb er super veel zin in. lang geleden dat ik zijn collega's heb gezien, en we zijn dan weer voor t eerst in 13 maanden alleen.
de volgende dag willen mn ouders met haar naar de dierentuin, als t lekekr weer is, dus hebben we de zondag ook voor ons alleen.
maar ja, dan moet ze wel gewoon gaan slapen zaterdag avond, anders kunnen we haar gelijk weer ophalen hihihi

nou, je hoort t van me.

liefs, do

Hey meis,

Sorry dat ik niet reageerde, maar ik heb een paar heftige dagen.
Ik heb zondagf erg last gekregen van harde buiken. En dan niet één keer per dag, maar 2 a 3 keer per uur. Dus s'avonds het ziekenhuis gebeld en toen moest ik langskomen. Heb toen een echo gehad en ze hebben gekeken of ik onsluiting had.Mijn baarmoedermond was niet verstreken, maar de harde buiken bleven komen.  Volgens de art-assistente was het niet goed en was het een kwestie van afwachten en duimen.Als het mis zou gaan, konden ze er toch niets aan doen. Ik moest maandag terug bellen, als er niets veranderd was. Ik heb maandag aan het eind van de dag terug gebeld want ij kreeg er zelfs een beetje buikpijn bij. Maar ik zei er wel bij, dat ik dacht dat het ook bandenpijn kon zijn. Ik moest weer terug komen. Nou hoe ik daar toen ben behandeld is echt erg. Ik moest bellen als ik eraan kwam, want ik vertelde dat ik mijn zoontje moest meenenmen. Toen ik in het ziekenhuis aankwam, was het heeeeel druk en er was een wachttijd van ongeveer 1 1/2 uur. Nou zo lang kon ik eigenlijk niet wachten met Noah. ( mijn moeder was er ook bij, want mijn man was er niet) Kwam er een verpleegster die zei dat ze niet begreep wat ik daare deed, ze konden toch niets voor mij betekenen enzo. Ik zei, dat ik alleen maar deed wat mij verteld werd. Toen heeft ze zo gepraat, dat wij besloten om met Noah naar huis te gaan en eventueel later terug te komen. Toen wij dat gingen melde, moest ik een brief tekenen, dat ik zonder hun toestemming wegging en dat het niet hun advies was zodat, wanneer er wat zou gebeuren ik het ziekenhuis niet aansprakelijk kon stellen???? Hoezo, hun wilde toch echt dat ik naar huis ging, want ik zat daar toch voor jan doelel. Nou we zijn toch naar huis gegeaan en heb later gebeld dat ik weer terug kwam, maar volgens de arts sie ik toen aan de telefoon kreeg, was dat ook niet nodig, want ze konden toch niets doen. Nou daar zat ik dan. Mij eigen gyn is er 2 weken niet. Maar ik voelde me zo angstig en belazerd. Mijn man en ik hebben gister besloten om een pretecho te laten maken bij een medicus in ochten. Hij was geweldig!!!!!! Hij is tevens verloskundige en heeft alles nagekeken en alles was prima!!!!! Babytje deed het prima, en hij keek tevens al naar het hartje, ruggentje en lipje enzo. Ook was mijn baarmoeder mond niet verstreken, dus de harde buiken kwamen door iets anders, Ik moest volgens hem me niet zo druk maken en lekker een paar dagen relaxd doen. Ik was zo opgelucht!!! Toen ik daar de deur uit liep, storte ik helemaal in van vermoeidheid. Ik had 2 nachten niet geslapen en liep op adrinaline. En we moesten daarna nog gaan uiteten met mijn schoonouders, want die waren zoveel jaar samen... (Sorry lang verhaal geworden, maar ik moest het even kwijt, je voelt je namelijk zo hulpeloos. Je kan niks doen voor je kindje...)

Verder gaat het hier goed. Noah slaapt lekker in zijn nieuwe kamer en we zijn al helemaal gewent aan de uitbouw. Luxe went snel. hahahah
Verder word het een echte boef...

Ik las jouw verhaal over je schoonmoeder. Ook ik zal als ik jouw was, achter hem blijven staan en hem respecteren in zijn keuzes. Ook al is het heel moeilijk. Ik neem aan dat hij er goed over na heeft gedacht, toen jullie de keuze maakte om het contact te verbreken. En dat is niet echt zonder reden gebeurd, dus ik begrijp absoluut dat het dan niet zomaar goed komt. Ook al gaat het dan om zoiets vreselijk. Ik weet dat jij mijn verhaal ook gezien heb, bij de topic ouderschap en dan over oma's.
Ik heb namelijk ook  al 15 jaar geen contact met mijn biologische vader. Ik heb die keuze niet op de een op andere dag gemaakt en er zijn echt dingen gebeurd, waarom ik die keuze heb gemaakt. Als ik vandaag krijg te horen dat hij ziek is of op sterven ligt, zou ik er ook niet naar toe gaan. Dat is over. En als mensen mij dan zouden zeggen dat ik wel moet gaan, zou ik best boos worden. Ik heb niet voor niets het contact verbroken. En mensen moeten mij keuze accepteren. ( er zou bij mij niemand zijn hoor, die het tegen mij zou zeggen. Iedereen staat er achter) Praat gewoon steeds met hem en pijl zijn reactie. Als jij het gevoel heb, dat hij toch spijt heeft, steun hem dan en probeer samen weer contact te zoeken. Als hij geen spijt heeft of ook maar een beetje, dan moet je dat laten! Je weet nooit of iemand achteraf spijt krijgt. Ik hoop dat je er wat aan hebt..

Hoest verder? En met de kleine meid. Spannend hoor, slapen bij je ouders. Maar wel lekker voor jullie!! Geniet ervan.
En ook de kdv is voor haar spannend, maar wel leuk voor haar.

Meis ik spreek je snel weer.

Dikke knuffel

jeetje minna! zit hier gewoon nog steeds te shaken.
wat een verhaal zeg!!
snap dat je je ontzettend ongerust maakte!!
en wat een k*zakken daar in het ziekenhuis.
oh wat ben ik blij voor jullie dat alles toch goed is zeg!
wat zullen jullie blij zijn dat je die stap heb genomen om een pretecho te maken.
wat een opluchting zeg!
je, je voelt je idd hopeloos tegenover de beeb. je kan niks doen.

hihihi ja, luxe went wel he :D
nou, gelukkig maar dat jullie er zo blij mee zijn.

met nathalia is alles goed. ze zit nu op het kdv.
toen ik haar ging brengen vanochtend, zette ik haar op de grond. al die kindjes kwamen naar haar toe rennen/kruipen en gingen met haar spelen.
ik ben nog even blijven kijken en ja hoor, ze ging lekker kruipen en met de kindjes spelen.
toen ik weg ging, kreeg ik een kus van haar, en daarna kreeg de leidster ook een kusje. dus dat zit allemaal wel goed. de rest hoor ik straks om 1 uur wel, als ik haar weer ga ophalen. spannend.

ja, ik heb idd je verhaal gelezen op het ouderschapsforum.
wat een verhaal zeg.
maar je hebt gelijk. iemand die zo erg je leven heeft verziekt, verdiend het niet dat je langskomt. of het nou op zn begravenis is, of eerder.
ik hoef mn schoonmoeder ook niet zo zeer te zien. in tegen deel eigenlijk.
heb wel met haar te doen hoor, je gunt het niemand.
als erwin aangeeft dat hij haar toch wilt zien, ga ik met hem mee, om hem te steunen, niet omdat ik zelf afscheid of wat dan ook van haar wil nemen.
en ik heb gezegd tegen erwin, dat nathalia dan zowieso naar mijn ouders gaat, wil niet dat ze haar te zien krijgt.
ja, t zijn allemaal moeilijke dingen.

nou meis, ik ga snel aan de schoonmaak nu nathalia weg is.
eindelijk weer een keertje kunnen soppen zonder dat je je kind de hele tijd in de gaten moet houden hihihi

doe rustig aan he!!!

liefs, do

hey meis.

ik dacht, heb al weer een tijdje niks gehoord, dus ga eens even pijlen of alles wel goed met je gaat!

hoe voel je je?
schopt de baby al?
en hoe gaat t met noah? en je man?
ik hoop dat alles goed gaat met jullie!

hier gaat ook alles goed.
we zijn lekker van het weer aan het genieten hihi
vanochtend lekker wezen wandelen en boodschappen doen, en straks gaan we ook weer lekker wandelen. nathalia slaapt nu eventjes.

nou meis, laat even wat van je horen.

liefs, do

Terug
Bovenaan