voor suus (suno)

heyhey

nou, heb net goed nieuws te horen gekregen. mn nieuwe computer is binnen!!! ben echt blij. heb nu nog zo'n oud ding waar mee ik niet eens kan downloden en branden. nadeel is alleen dat ik vanaf vanavond dus even niet meer op internet kan. manlief gaat alles instaleren en aangezien hij dat nog nooit heeft gedaan, ben ik bang dat ik dus een heel weekend niet op internet kan. dus mocht ik niet reageren, weet je er vanaf hihihi

oh heerlijk dansen. ik heb altijd op line dance en aerobics gezeten. line dansen was echt mijn passie. heerlijk ontspannend. er is hier in de buurt ook een country groep, maar helaas is dat op dinsdag middag. en ja, dan zit ik met nathalia natuurlijk, dus dat feestje gaat niet door.

een muurschildering, is inderdaad heel erg leuk.
staat bij mij ook nog steeds op mijn verlanglijstje.
zodra nathalia haar verjaardag is geweest en dus de drukte voorbij is, wil ik in de woonkamer een muurschildering maken. ben er alleen nog steeds niet uit, wat voor schildering. das wel moeilijk.

ja, ik ben ook echt verslaafd aan roken. hoewel ik er nog steeds niet uit ben, wat er nou lekker aan is hahaha
t is gewoon ontspannend.
zeker sávonds. dan ga ik meestal even alleen roken en blijft erwin bij nathalia. even 5 minuten helemaal voor mezelf. overdag rook ik, en hou tegelijkertijd nathalia in de gaten, dus geniet je toch minder van je peuk hihihi.

nou, na veel huilen heeft nathalia toch een half uurtje geslapen hahaha
heb haar gewoon laten huilen. ze stond in haar bedje te springen, toen ze dus in slaap viel was ze gaan zitten en had haar hoofd op haar voeten gelegd. poeh he, wat zijn kinderen lenig hihihi.

ik heb wel hyves. maar ook mensen waarvan ik niet wil dat ze mn leven volgen. (schoonmoeder, lang verhaal hihi) dus die heb ik geblokkeerd. zij kan niet op mn hyves komen.
niemand trouwens hoor, behalve als je mn 'vriendje"bent.
ofterwijl, als ik je toevoeg.

ja, weekenden waren bij ons ook echt heilig, maar met deze drukke dagen ( verjaardagen enzo) hebben we elk weekend wel iets. zeker nu erwin ook nog eens op voetbal zit.

ik ga weer op zaterdag werken, zodat we de spaarrekening verder aan kunnen vullen en als het een beetje mee zit, kunnen we dan ook nog op vakantie.
doordeweeks werken zie ik niet zitten. dan moet ik nathalia naar een kinderdagverblijf brengen en daar ben ik nog helemaal niet klaar voor. ze is nog zo klein.
en over een jaar gaat ze toch naar de creche dus dan kan ik altijd nog kiezen om weer te werken.

nou meis, ik ga mn zuurkool klaarmaken. jammie jammie hihihi
je weet t, als je niks van me hoort, is het niet omdat ik niet wil, maar omdat het niet kan hihi. vind t gezellig om zo met je te praten :D voelt toch als een vriendin, alleen dan op verre afstand hahaha

prettig weekend!!

xxx do

Oh heerlijk zuurkool. Dat vind ik echt heel lekker!
Wij eten vanavond patat. Dat doen we eigenlijk niet zo vaak, maar vandaag had ik echt geen zin om te koken, dus Noah een potje en mijn man is nu patat halen.

Ik moet echt even een frustratie uiten.
Ik zou vanmiddag bij mijn vriendin op visite gaan, want zij had vandaag haar eerste echo. ze is nu 8 weken zwanger. Dus ik mijn kleine man in zijn jasje gepropt en in de auto gezet. Toen dacht ik, laat ik eerst even bellen. Het was wel afgesproken, maar ik had al zo'n voorgevoel. Nou je raad het al, ze nam niet op. Ik de kleine weer uit de auto gehaald. En ik heb een paar keer gebeld. Ik begon me een beetje zorgen te maken. De echo zou toch weel goed zijn gegaan. Nou om 4 uur belde ze terug. De echo was helemaal goed, maar ze was even vergeten, dat ik langs zou komen. Dus een excuses en daar kon ik het mee doen. Ik weet dat ik soms erg zwaar til aan dit soort dingen, maar ik had een afspraak afgezegt, omdat ik dit zo'n belangrijke dag voor haar vond en ik wilde haar kleine boon, wel even bewonderen op de echofoto. Zij dacht er waarschijnlijk anders over. We hadden het gisteravond afgesproken, maar zij ging net zoals iedere dag, naar haar moeder. Ik zou dat dus niet gedaan hebben.Vriendschap is voor mij echt heel belangrijk. maar goed, mijn man zegt altijd, wat je ander geeft, moet je niet terug verwachten. En je moet iets geven, omdat je er zelf goed door en bij voelt. Nou ik ben soms best wel teleurgesteld door dit soort dingen..Zo dat ben ik even kwijt.

Meis heel veel succes met het aansluiten van je nieuwe computer. Lekker weer zo'n nieuwe. Geniet van je weekend en geef de kleine meid een dikke knuffel!
Wij gaan naar het eten een autostoel kopen. Ja nou word hij echt groot.. snik. We moeten er twee hebben, want mijn man en ik hebben allebei een auto. En we willen niet iedere keer met zo'n stoel lopen slepen.

groetjes

heyhey

zo, die computer is snel hihihi :D echt een super ding. en erwin had het snel voor elkaar met instaleren 9logisch, want windows vista instaleert alles zelf hahaha

wooh wat een luxe zeg! 2 auto's.

ik heb geen rijbewijs en dus ook natuurlijk geen auto.

ben ook niet van plan om mn rijbewijs te halen voorlopig hihihi. vind t doodeng om achter het stuur te zitten.

erwin heeft een auto van de zaak. hij mag wel vrije kilometers maken, maar er passen maar 2 mensen in de auto.

weij hebben het autostoeltje van marktplaats af. voor 15 euro.

ik begrijp je heel goed, hoor met je vriendin. dat is gewoon niet leuk. als je afspreek, verwacht je ook wel dat die ander er dan is, zeker als het een avond van ter voren is afgesproken.

wel leuk dat je vriendin en jij bijna even ver zijn in de zwangerschap.

natuurlijk is het niet leuk, dat ze de afspraak vergeten was gisteren, en ik snap dat je een excuses op dat moment wel moeilijk vindt. sorry heb je niks aan. maar als het echt een goede vriendin is, knok er dan voor. vergeven en vergeten toch.

erwin zegt ook altijd dat je niet moet verwachten dat mensen het zelfde terug doen, als dat je geeft.

toch ben ik er mee gestopt. ik had een vriendin, waar ik echt alles voor deed. belde haar bijna dagelijks, deed boodschappen voor haar, toen ze moeilijke tijden had, paste op haar kindje enz enz enz. tot dat ik het moeilijk had.

ik ben een tijdje geleden 2 maanden bij mn ouders terug ingetrokken, samen met nathalia.

ik kon erwin even niet meer luchten of zien toen. en heel gek, maar ik heb toen dus 2 maanden niks van die vriendin gehoord.

als ik belde, omdat ik haar nodig had. gewoon even met iemand kunnen praten weet je. dan nam ze haar telefoon niet op, als ik haar smste met de vraag kan ik even langs komen, heb je nodig. kreeg ik geen sms terug.

nou, dan is de maat vol. ik heb echt geleerd dat echte beste vriendinnen, je op 1 hand ken tellen.

en bij mij is het nog makkelijker, ik heb er geen 1 hahahahahha

en schoonouders, ja, t is idd een appart verhaal hahaha.

maar t zijn bij mij niet alleen mn schoonouders maar echt heel erwin zijn familie is gestoord hahahahaha

niemand gaat mij vertellen hoe ik mn kind opvoed. denken hun, omdat ik nog maar 20 ben, dat ik het niet goed doe. nou, ik vind zelf dat ik het heel goed doe hoor. hun kennen je echt heel goed een schuld gevoel en een minderwaardigheidscomplex aanpraten. oooh verschikkelijk!

1 ding heb ik wel geleerd. jeetje wat ben ik blij met mijn familie. die altijd voor me klaar staan, die van me houden, die nooit zullen zeggen dat ik nathalia niet goed opvoed enz enz enz

nou, ik ga maar weer eens stoppen want ben al weer veelste lang aan t typen hahahaha

fijn weekend verder.

xxx do

Even snel een kort berichtje, want de kleine man zal zo wel een keer wakker worden.

Wat naar dat jij een tijdje bij je ouders heb gewoond. Ik hoop dat alles nu wel goed gaat, tussen jouw en je vriend?
Zal wel, anders waren jullie waarschijnlijk  niet bezig met de tweede...

Ik heb wel aardige schoonouders hoor, maar ze werken allebei bij jeugdzorg en zijn dus maatschappelijk onderlegd. Begrijp je?? Die proberen al jouw woorden en dingen die je doet helemaal uit te pluizen, waarom je het zo doet. Als ik en mijn man eens een keer onenigheid hebben, word dat helemaal uitgezocht enzo. Nou doet dat lekker bij een ander en niet bij mij..  Ach, best lastig, maar wel goed bedoeld hoor. Maar Noah is daar nog nooit wezen logeren ofzo. Of eigenlijk hebben hun nog nooit opgepast en ik moet er voorlopig ook niet aan denken.. Maar gelukkig staat mijn man daar helemaal achter.

Fijn dat je computer het zo snel doet, jaaa zo snel kan een computer en internet nou opstarten. whaha

Lastig van je vriendin. Ik besef me ook heel goed dat vriendschap kostbaar is. Ik heb helaas vorig jaar, de vriendschap met mijn beste vriendin moeten verbreken. Voor mijn eigen veiligheid, ze trok mij anders een put mee in. Ik leg het misschien nog wel een keer uit. Voor nu eeb=n e lang verhaal, maar sinds dat ik gebroken heb, voel ik me wel vrij, maar ik mis haar wel hoor.

Mijn kleine man is wakker, dus die ga ik uit bed halen.
Spreek je snel

Groetjes

Oh en nog even iets,

Wij hebben maar één autostoel gekocht.   Jeetje, wat waren die duur zeg! Niet normaal. En je kan ze net zo makkelijk verplaatsen, dat we het voor nu echt overdreven vonden. Ja, we hadden ook op marktplaats kunnen kijken..

Maar goed, waarom ik nog even wat kom schrijven is het volgende. Ik las bij een ander topic, dat jij een armbandje voor nathalie haar eerste verjaardag gaat kopen. En toen las ik ook haar tweede naam. En die heb ik met hartklopingen gelezen. Dat is een naam die we zoeken. We hebben al een paar namen door onze gedachten laten gaan, maar deze naam raakte zowel mij als mijn man. Dus als ons tweede wondertje een meisje word, zal ze misschien zo gaan heten. Wat een mooie naam, maar het kan altijd nog wat anders worden natuurlijk. Nou hoop ik niet dat iemand anders  dit leest.. hahaha

Fijne dag

heyhey

zo wat was jij er vroeg bij vanochtend zeg, op een zondag morgen :D

im mocht lekker uitslapen vandaag. erwin gaf nathalia haar eerste fles. heeeerlijk.

was ik ook wel aan toe, want heb gewoon 3 nachtmerries gehad vanacht.

heel erg. tot 2 keer toe werd ik achtervolgd door mensen met een mes. eindigde 2 keer dood en de laatste was dat nathalia weg gelopen was. ik ben toen met mn ouders in de auto gestapt en gaan zoeken. we zagen een ambulance bij de sloot staan en gilde heel de boel bij elkaar. d8 dat het nathalia was.

gelukkig was het nathalia niet, maar een oude meneer die ze uit de sloot hadden gehaald. toen we verder reden, zagen we nathalia in haar roze skipakje in een andere sloot drijven.

oooh verschrikkelijk, die nachtmerries. denk dat dat komt omdat wij het van de week er over hebben gehad.

nachtmerries zijn natuurlijk je grootste angsten in een droom gestopt.

nou genoeg over dit, wil er niet meer aan denken :)

oh wat leuk, dat je je volgende misschien amber wilt noemen.

nathalia haar 2e naam (amber) is op zn engels. dus ember als je het uitspreekt.

ze zou eerst caithlynn amber heetten. dit vonden we zooo'n mooie naam. en heel raaer, maart we wisten die naam al voordat ik zwangher was hahaha.

dankzij mn oma zijn we hier vanaf gestapt. mn oma is paranormaal begaafd en had er geen goed gevoel over. ze kreeg er nachtmerries van en wist nou niet zo goed wat ze er mee aanmoest.

wij wel. we besloten om de naam te veranderen en zodoende is het dus nathalia amber geworden.

voor een jongen hadden we christiano jason. vonden we ook zo mooi. afgekort cj. zo stoer :D

ja, ik weet dat die autostoeltjes zo duur zijn, daarom heb ik hem van marktplaats afgehaald. was tenminste nog een leuk prijsje :D

nou meid, ik ga even een was in de wasmachine gooien. ben heerlijk alleen thuis :D:D

nathalia en erwin zijn lekker naar de stad toe.

wat een rust hihihihi

wat vervelend trouwens, dat je je beste vriendin heb moeten laten vallen.

maar wel goed toch, dat je je nu stukken beter voel?

das t belangrijkste toch?

nou, ik ga genieten van mn stille middag hihihihi

xxx do

oh ja, en ik snap dat je noah nog niet uit logeren heb laten gaan hoor.

ik heb het zelfde. ben er totaal nog niet klaar voor.

mn ouders willen nathalia een weekend meenemen naar de camping, over een half jaar ongeveer.

maar zoals het er nu uitziet, gaat ze echt niet mee hihihi. gebeurd alleen als ik er klaar voor bent.

lekker dat je man achter je staat.

erwin wilt juist dolgraag weer een weekend samen zijn.

kan daar soms echt boos om worden. hij heeft toch ook gekozen voor een kindje. dan is het niet de bedoeling om het dan te ' dumpen" (want zo zie ik het) bij mn ouders.

en tussen erwin en mij gaat het inderdaad nu weer goed.

ik was hem gewoon even zat.

hij blowde toen nog, en hing veel bij vrienden.

terwijl zn dochtertje en ik hier maar thuis zaten.

op een gegeven moment was het zo erg dat ik een kus op mn voorhoofd kreeg, nathalia ook. hij ging eten en ging weer naar zn vrienden. daar kon ik niet meer tegen en ging naar mn ouders.

ik heb hem toen heel veel verdriet gedaan, en hij mij ook.

maar gelukkig is alles toen weer goedgekomen, ook dankzij mn oma. die in ons geloofde en gezegd dat we moesten knokken voor elkaar. toen heb ik besloten om hem nog een kans te geven, en dat is nu allemaal goed.

hij blowt niet meer, gaat niet meer met die verkeerde vrienden om en kiest nu (grotendeels) voor zn gezinnetje.

nou, nu ga ik echt hahaha

xxx

Terug
Bovenaan