voor suus (suno)

Hey meis,

Nou wij zijn weer terug! We hebben het heerlijk gehad. Prachtig weer, veel zon dus heerlijke temperaturen terwijl we aan het skien waren. Ik ben niet één keer gevallen. ( gelukkig, maar ik had het ook niet verwacht hoor)        
Noah heeft het geweldig gedaan, hij heeft in de auto gewoon geslapen en de hele vakantie is hij super lief geweest. Maar hij kreeg natuurlijk lekker veel knuffeltjes van mijn ouders. Die bleven bij hem, toen wij gingen skien.

Maar wat lees ik bij jouw?? Krijg jij geld terug van je huur, of tenminste minder betalen! Wat goed zeg! En je huisje word ook een beetje opgeknapt? Geweldig en ik las ook dat Nathalia een geweldige verjaardagfeest heeft gehad! Echt verwend hoor, leuk!
Fijne week voor jouw geweest dus!
Hoest verder? Trek je het nog een beetje met die mooie echo's?
Het is wel echt leuk voor haar!! Maar  hoe voel jij je?

Nou, ze zijn bij mij bezig met verbouwen en tot nu toe valt het wel mee. Ik heb natuurlijk de eerste week niets mee gekregen. De troep valt mee en het word volgens mij echt heel mooi!! Maar ik heb het dus nog wel druk met dat inrichten, kamer van Noah verplaatsen en gelijk in leuke kleuren schilderen en dan de babykamer gaan schilderen enzo! Zijn wel leuke dingen, maar er staat nog wel veel te gebeuren. Gelukkig helpt mijn moeder ons!!

Nou meis, ik heb je weer even op de hoogte gesteld, nu ga ik mijn aankleden en gezellig een dagje naar mijn ma en dan kijken naar leuke dingen voor Noah zijn kamer! Shoppen dus!!!!

Pas goed op jezelf en ik spreek je

Dikke XX

Hey meis,

Nou wij zijn weer terug! We hebben het heerlijk gehad. Prachtig weer, veel zon dus heerlijke temperaturen terwijl we aan het skien waren. Ik ben niet één keer gevallen. ( gelukkig, maar ik had het ook niet verwacht hoor)        
Noah heeft het geweldig gedaan, hij heeft in de auto gewoon geslapen en de hele vakantie is hij super lief geweest. Maar hij kreeg natuurlijk lekker veel knuffeltjes van mijn ouders. Die bleven bij hem, toen wij gingen skien.

Maar wat lees ik bij jouw?? Krijg jij geld terug van je huur, of tenminste minder betalen! Wat goed zeg! En je huisje word ook een beetje opgeknapt? Geweldig en ik las ook dat Nathalia een geweldige verjaardagfeest heeft gehad! Echt verwend hoor, leuk!
Fijne week voor jouw geweest dus!
Hoest verder? Trek je het nog een beetje met die mooie echo's?
Het is wel echt leuk voor haar!! Maar  hoe voel jij je?

Nou, ze zijn bij mij bezig met verbouwen en tot nu toe valt het wel mee. Ik heb natuurlijk de eerste week niets mee gekregen. De troep valt mee en het word volgens mij echt heel mooi!! Maar ik heb het dus nog wel druk met dat inrichten, kamer van Noah verplaatsen en gelijk in leuke kleuren schilderen en dan de babykamer gaan schilderen enzo! Zijn wel leuke dingen, maar er staat nog wel veel te gebeuren. Gelukkig helpt mijn moeder ons!!

Nou meis, ik heb je weer even op de hoogte gesteld, nu ga ik mijn aankleden en gezellig een dagje naar mijn ma en dan kijken naar leuke dingen voor Noah zijn kamer! Shoppen dus!!!!

Pas goed op jezelf en ik spreek je

Dikke XX

hey suus

ik had gisteren al een heel stuk geschreven, maar er is geloof ik iets fout gegaan, want t berichtje staat er niet op.

nu nog maar een keer dan.

ben blij dat je weer veilig thuis ben, en dat je het naar je zin hebt gehad.

mooi toch, dat de verbouwing je tot nu toe mee vind vallen.beter dan dat t tegen valt toch hihi.

zo, dus noah krijgt een andere kamer :D en de beeb gaat dat naar zijn kamertje? of niet?

wat lief van je ouders, dat hun bij noah wilde blijven, zodat jullie samen konden skien.

ja, we hebben idd huursverlaging gehad.

zijn we erg blij mee. toch weer 80 euro per maand meer o0p de spaarrekening :D

we hebben uitzitten rekenen dat met een beetje geluk, we over een half jaar weg kunnen uit dit rot huis.

dan gaan we  weer particulier wonen, via direct wonen.

nadeel is alleen dat je dan bijna 3000 euro in 1 keer moet dokken.

en daar heb je alleen nog maar de sleutel voor. (de rest is administratie kosten,borg enz)

nathalia gaat per 4 maart 1 dag in de week naar het kdv.

ik hoor je denken: hey, maar dat wilde do toch helemaal niet.

nee klopt, wilde ik ok niet.

we kregen een uitnodiging dus ik had zoiets van, nou we gaan gewoon kijken.

toen we daar aankwamen had nathalia het gelijk heel erg naar haar zin. kindjes kwamen met speelgoed aanrennen naar nathalia (zooo lief) en nathalia vermaakte zich prima.

ik kreeg een rondleiding door het gebouw heen en toen we terug kwamen, was nathalia nog steeds heel lief aan t spelen. ze miste haar moeder niet eens hahaha

daarna gingen we weer naar huis en ja hoor, daar was nathalia het niet mee eens en ging huilen!!!

toen heb ik besloten om haar toch maar 1 keer per week naar het kdv te doen.

omdat zij het zo leuk vind.

dus ik ga op zoek naar een baan. (heb waarschijnlijk al een baan gevonden, wordt in deze dagen gebeld of ik aangenomen ben, is bij mn oude werkgever)

voor de kosten hoef i kt ook niet te laten, want ga maar 28 euro per maand betalen!!!

nou, das niks natuurlijk.

we hebben idd een top verjaardag gehad.

nathalia is flink verwend en wij hebben erg genoten.

moet nog steeds de foto's op mn comp zetten (schaam schaam)

7 maart gaat nathalia voor t eerst uit logeren!!!

bij mn ouders.

erwin en ik hebben een etentje van de zaak.

vind t wel erg spannend hoor, dat nathalia bij mn ouders gaat slapen.

t is wel de ultime test.

mn ouders willen haar heel graag een weekend mee nemen naar de camping, in t voorseizoen.

nu weten we gelijk dan of dat te doen is. als ze het 7 maart al op t gillen gaat zetten, weten we zeker dat ze voorlopig nog niet mee gaat naar de camping met mn ouders hihihi.

nou met die echo's: ik ben super blij voor jullie allemaal, echt waar.

natuurlijk doet t me soms wel even pijn, maar goed. we blijven hoop houden.

misschien mogen wij van god op den duur ook nog een keer genieten van een mooie zwangerschap en daarna een godswondertje :D

hoe voel jij je?

weet je al wat t wordt? of hou je dat liever voor je zelf :p

nou meis, neem niet te veel hooi op je vork, met al dat schilderen enzo

doe rustig aan he!

liefs, do

hey sweetie,

Hier alles goed hoor! Als het een beetje meezit ( maar daar moet je wel veel voor mopperen) is de verbouwing  vrijdag klaar. Dan moeten er alleen nog wat kleine afwerkingen buiten gedaan worden. Dan kan ik vrijdagmiddag de kasten ompakken en één kamer leeghalen. Die wij zaterdag gaan behangen en de meubeltjes voor Noah er in gaan zetten. Ik heb zulke leuken dingen voor zijn kamertje gekocht. Leuke grote knuffelkleed en een hobbelpaard. Mooie gordijne enz enz. Word echt leuk. Dus als alles goed gaat, slaapt hij zaterdag in zijn nieuwe kamer. Maar daar moet nog wel wat werk voor verzet worden! Maar ik heb hulp.

Ik lees dat bij jullie alles goed gaat!!
Fijn om te horen. En ja, natuurlijk is het pijnlijk om allemaal te lezen, maar ik weet zeker, dat het voor jullie zeker ook is weggelegd. En waarschijnlijk sneller dan je verwacht! Ik voel het en het word je zooo gegunt.

Ik weet nog niet wat het word. En het maakt mij eigenlijk ook niet uit. Al is een koningspaar wel geweldig. maar 2 mannekes zo dicht bij elkaar is ook leuk voor ze.. We willen het waarschijnlijk wel weten, want ik krijg zoveel echo's en ik ben nou eenmaal een nieuwsgierig typje, maar we vertellen tegen vrienden en familie, dat we het niet willen weten, omdat ze dan steeds blijven zeuren of letterlijk op al je woorden letten, of je jezelf eventueel verspreekt! Dat vond ik in mijn   eerste zwangerschap echt een domper! Dus dat niet meer. En we willen het gewoon voor ons zelf houden. Maar waarschijlijk moet ik het toch aan één iemand vertellen, want ik wil het wel met iemand kunnen delen. Dus mischien..... hahaha
Alleen zo'n forum is niet niet prive hè...

Meis, ik moet de kleine man uit bed halen en dan een broodje met hem eten. Al ben ik nu best moe.. bluhh je kan eigenlijk niet even rustig zitten, met die werklui. Ze zijn vanmiddag vrij, dus als Noah vanmiddag even naar bed gaat, dan ga ik even op de bank liggen denk ik. Dat is dan voor het eerst deze zwangerschap.
( sorry voor het geklaag, maar ben vandaag gewoon echt even moe)

Spreek je snel en ik hoop dat je dan ook nog geld van je waterverbruik terug krijgt..

X

hey sweetie,

Hier alles goed hoor! Als het een beetje meezit ( maar daar moet je wel veel voor mopperen) is de verbouwing  vrijdag klaar. Dan moeten er alleen nog wat kleine afwerkingen buiten gedaan worden. Dan kan ik vrijdagmiddag de kasten ompakken en één kamer leeghalen. Die wij zaterdag gaan behangen en de meubeltjes voor Noah er in gaan zetten. Ik heb zulke leuken dingen voor zijn kamertje gekocht. Leuke grote knuffelkleed en een hobbelpaard. Mooie gordijne enz enz. Word echt leuk. Dus als alles goed gaat, slaapt hij zaterdag in zijn nieuwe kamer. Maar daar moet nog wel wat werk voor verzet worden! Maar ik heb hulp.

Ik lees dat bij jullie alles goed gaat!!
Fijn om te horen. En ja, natuurlijk is het pijnlijk om allemaal te lezen, maar ik weet zeker, dat het voor jullie zeker ook is weggelegd. En waarschijnlijk sneller dan je verwacht! Ik voel het en het word je zooo gegunt.

Ik weet nog niet wat het word. En het maakt mij eigenlijk ook niet uit. Al is een koningspaar wel geweldig. maar 2 mannekes zo dicht bij elkaar is ook leuk voor ze.. We willen het waarschijnlijk wel weten, want ik krijg zoveel echo's en ik ben nou eenmaal een nieuwsgierig typje, maar we vertellen tegen vrienden en familie, dat we het niet willen weten, omdat ze dan steeds blijven zeuren of letterlijk op al je woorden letten, of je jezelf eventueel verspreekt! Dat vond ik in mijn   eerste zwangerschap echt een domper! Dus dat niet meer. En we willen het gewoon voor ons zelf houden. Maar waarschijlijk moet ik het toch aan één iemand vertellen, want ik wil het wel met iemand kunnen delen. Dus mischien..... hahaha
Alleen zo'n forum is niet niet prive hè...

Meis, ik moet de kleine man uit bed halen en dan een broodje met hem eten. Al ben ik nu best moe.. bluhh je kan eigenlijk niet even rustig zitten, met die werklui. Ze zijn vanmiddag vrij, dus als Noah vanmiddag even naar bed gaat, dan ga ik even op de bank liggen denk ik. Dat is dan voor het eerst deze zwangerschap.
( sorry voor het geklaag, maar ben vandaag gewoon echt even moe)

Spreek je snel en ik hoop dat je dan ook nog geld van je waterverbruik terug krijgt

hey girl

nou, ik krijg van het water niks terug hoor :D

moet 38 euro betalen.

5 euro over vorig jaar en de rest is mijn kwartaal betaling.

raar, want ik betaal altijd maandelijks :S maar ja.

je mag altijd klagen hoor :)

kan me best voorstellen dat je moe bent.

en zwanger zijn, en noah verzorgen en die verbouwing.

tja, t is ook nog wel wat he.

hoop dat je even lekker heb kunnen liggen gisteren.

hey wat lekker, dat noah nog zo veel slaapt!

wou soms dat nathalia wat meer sliep.

en dan heb ik t vooral over de nachten.

die zijn nog steeds een ramp hier.

elke avond beland ze toch weer bij ons in bed.

we hebben de afgelopen week heel veel geprobeerd, zodat ze niet bij ons zou slapen, maar niks hielp.

we hebben nachten lang bij haar gezeten en gezongen, maar niks hielp.

t was pas goed voor mevrouw als ze weer bij ons in bed lag.

dan valt ze gelijk in slaap en word ze pas de volgende dag wakker.

schiet niet op dus.

hihi ja, ik snap wat je bedoelt, over het wel of niet willen weten.

ik wilde het bij nathalia dolgraag weten en maakte er dan ook geen geheim van.

iedereen mocht weten dat ik een dochtertje zou krijgen.

mocht ik ooit weer zwanger zijn, gaat alles anders.

ik denk dat ik het dan ook voor mezelf wil houden. maar of dat gaat lukken hahaha

ik ben nogal een flapuit, dus de kans is groot dat ik mezelf verspreek.

zo hadden erwin en ik ook elkaar belooft dat we aan niemand de naam zouden vertellen.

nou, mn ouders, opa en oma wisten het dus al voordat ik moest bevallen hahaha.

nou meid, ik ga naar nathalia, die is vervelend.

ik hoop voor je dat de verbouywing vrijdag klaar is.

zo te horen heb je dan nog een hoop te doen.

neem niet te veel hooi op je vork he.

denk aan jezelf en aan de beeb in je buik :D

xxx do

hey girl

nou, ik krijg van het water niks terug hoor :D

moet 38 euro betalen.

5 euro over vorig jaar en de rest is mijn kwartaal betaling.

raar, want ik betaal altijd maandelijks :S maar ja.

je mag altijd klagen hoor :)

kan me best voorstellen dat je moe bent.

en zwanger zijn, en noah verzorgen en die verbouwing.

tja, t is ook nog wel wat he.

hoop dat je even lekker heb kunnen liggen gisteren.

hey wat lekker, dat noah nog zo veel slaapt!

wou soms dat nathalia wat meer sliep.

en dan heb ik t vooral over de nachten.

die zijn nog steeds een ramp hier.

elke avond beland ze toch weer bij ons in bed.

we hebben de afgelopen week heel veel geprobeerd, zodat ze niet bij ons zou slapen, maar niks hielp.

we hebben nachten lang bij haar gezeten en gezongen, maar niks hielp.

t was pas goed voor mevrouw als ze weer bij ons in bed lag.

dan valt ze gelijk in slaap en word ze pas de volgende dag wakker.

schiet niet op dus.

hihi ja, ik snap wat je bedoelt, over het wel of niet willen weten.

ik wilde het bij nathalia dolgraag weten en maakte er dan ook geen geheim van.

iedereen mocht weten dat ik een dochtertje zou krijgen.

mocht ik ooit weer zwanger zijn, gaat alles anders.

ik denk dat ik het dan ook voor mezelf wil houden. maar of dat gaat lukken hahaha

ik ben nogal een flapuit, dus de kans is groot dat ik mezelf verspreek.

zo hadden erwin en ik ook elkaar belooft dat we aan niemand de naam zouden vertellen.

nou, mn ouders, opa en oma wisten het dus al voordat ik moest bevallen hahaha.

nou meid, ik ga naar nathalia, die is vervelend.

ik hoop voor je dat de verbouywing vrijdag klaar is.

zo te horen heb je dan nog een hoop te doen.

neem niet te veel hooi op je vork he.

denk aan jezelf en aan de beeb in je buik :D

Hey meis,

Nou de verbouwing is niet vrijdag klaar. Maar waarschijnlijk zondag. pppffff
Maar goed, we slaan ons er wel doorheen. Ik slaap s'avond in ieder geval erg vroeg! hihih
Maar vanavond gaan we waarschijnlijk zelf schilderen. Moet toch niet gekker worden.

Hahaha ik had de naam van Noah ook per ongelijk veraden aan mijn moeder. Ik zat iets te vertellen en in één zucht zei ik gewoon zijn naam. Erg hè?? Maar alleen mijn moeder wist het. Deze keer, houden we onze mond!!! Hoop ik. Probeer ik ook niet zo'n flapuit te zijn.

Balen dat je moet bij betalen.. Soms vraag ik me wel eens af, of dat allemaal wel klopt. Maar goed, ze zullen ons vast niet oplichten, toch?? hahaha
Ik weet nog niet of wij moeten bij betalen, maar ik ga er van uit dat het wel het geval is. Wij wonen hier nu ruim een jaar dus dit is onze 2de berekening, want de vorige was nog deels van het jaar van de vorige bewoners.. Ik denk, dat wij wel even moeten slikken, want wij zijn nogal waterratten. En ik ben gek op wassen, dus die draait bijna elke dag. ( soms 2 keer, schaam)

Hey muppet, waar blijven die verjaardag foto's??? Ik ben benieuwd!
Druk hè??

Nou meis ik ga me weer tegen die verbouwing aanbemoeien.. Nee hoor, maar ik hou het wel in de gaten..

Dikke knuffel

haha oooh wat erg !!!

ik ga nu gelijk de foto's op mn comp zetten hihi

kus

de leuke taart

mama, dat smaakt naar meer

lekkkeeeer

lekker van de taart smullen

fietsje gehad van mijn familie

met mijn oma samen gekke bekken trekken

even huilen. hier vierde we de verjaardag voor vrienden

deze heeft ze van ons gehad. winny the pooh loopwagen.

kinderwagen gehad van mijn ouders

pop gekregen van mn zusje

blokkendoos gekregen van mn broer

ze is nog veel meer verwend maar zal het zo maar even laten he hahahaha

xxx do

heyhey

nou, ik hoef gelukkig maar 5 euro ongeveer bij te betalen. dat scheelt.

de rest van die 38 euro is mijn termijn betaling, van feb-april.

maar ja, we zullen inderdaad nooit weten of t ook echt klopt.

maar dat denk ik bij meerdere dingen hoor. zoals de belastingsdienst.

ben gisteren avond naar kind&co geweest. om de belasting te regelen voor het kdv.

heb even uit zitten rekenen, moet maar 28 euro per maand betalen! lekker goedkoop dus hihi

heb daar ook een folder mee gekregen.

op www.maxtaks.nl kan je een belastingscan doen. zodat je qua belastingen en toelsagen krijgt waar je recht op hebt.

heb de scan gedaan en volgens die site kunnen we 2300 euro terug krijgen.

wordt als t goed is in deze dagen gebeld. ben benieuwd of we dat echt terug kunnen krijgen, en hoe we dat terug kunnen krijgen.

heb jij dat huisvrouwen loon? (voorlopige teruggaaf)

ik niet. snap allemaal niet hoe dat in zn werk gaat hoor.

ben zo bang dat we t dan aan t einde van t jaar moeten terug betalen.

altijd als wij t tj biljet invullen, krijgen we nooit wat terug van de belasting. lijkt mij dat we dan als we een huisvrouwenloon krijgen, we alles moeten terug dokken aan t einde van t jaar, of zit ik nou helemaal fout? hahahaha snap er niks van.

morgen is mn 1e werkdag. ben benieuwd.

aan de ene kant heb ik er wel zin in, aan de andere kant ook weer niet hahaha.

t is niet echt mn droom werkplek, maar moest werk hebben ivm de kinderopvangtoeslag.

dus ja, dan pak je alles maar aan wat je te pakken kan krijgen en ondertussen blijven we vrolijk verder zoeken naar een andere baan.

k ga voor de nederlandse energie maatschapij werken.

heb al 2 jaar ervaring in de N.E.M, dus dat scheelt weer

1 hint, stap nooit over naar de nederlandse energie maatschapij hahaha

balen, dat de verbouwing vandaag niet klaar is.

werken die lui ook in t weekend dan?

hoe gaat t verder met je?

en met noah?

al wat dingen bij geleerd?

nathalia kan handkusjes geven. zoooo schattig!

nou meis, ik ga ff opruimen, die kleine slaapt nu (eindelijk, na een uur huilen)

Terug
Bovenaan