voor suus (suno)

heyhey

ja, kan me voorstellen dat je noah in zijn ritme wilt houden.

moet alleen zeggen, dat ik wel zo ben als je ouders.

ik zou nathalia gewoon meenemen.

juist omdat ze zo makkelijk is. nathalia slaapt ook wel in de kinderwagen, als ze zo moe is.

en ja, als ze een uurtje later slaapt maakt mij dat ook niks uit, voor die ene keer.

het valt inderdaad niet te controleren, of ze 100% met naoh gaan spelen en aandacht geven, of hem in de box of wat dan ook zetten en hij het maar uit moet zoeken om het zo maar even te zeggen.

ik zelf had ook een oppas kindje. een schat van een kind. ze zat al op school. en als ik haar uit school haalde, kreeg ze drinken, chipjes en mocht ze altijd kiezen wat we gingen doen.
ik was er altijd voor 100% voor mn oppaskindje. ik ben er mee gestopt omdat ze me mama ging noemen.

ik zei de hele tijd dat ik haar mama niet was, en dat haar mama aan t werk was.

ja, ergens was t logisch dat ze me mama noemde. als ze sochtends wakker werd, was ik er al om haar aan te kleden enzo (moeders was al aan t werk) als ze uit school kwam, was ik er, ik maakte het avond eten klaar elke avond en tegen die tijd kwam haar moeder eens een keer thuis.

nou, die zag ze dan een uurtje en dan ging ze weer naar bed.

tot dat meisje op een keer tegen haar moeder zei; ik wil dat mama mij in bed leg.

toen zei haar moeder natuurlijk dat zij de moeder was. nee, zei het kindje. mama do moet mij in bed leggen.

tja, toen was het hek van de dam. ik kreeg de schuld dat ze van mij mama moest zeggen.

nee, onzin maar dat kind weet niet beter als ze haar eigen moeder nooit ziet.

het liep uit op zo erge ruzie dat ik er mee ben gestopt.

ik snap dat je wilt dat het een feestje is voor noah.

weet je, zodra je die mensen otmoet, weet je al of je hun met je kindje vertrouwt.

t is een kwestie van naar je moeder gevoel luisteren.

als jij er geen goed gevoel over heb, moet je het zeker niet doen!

en wat ik als tip zou geven: laat noah lekker even spelen bij hun, terwijl jullie aan het praten zijn.

zo kan je gelijk zien, of ze goed opletten op die kleine, hoe ze hem aanspreken als hij iets fouts doet (als hij dat toevallig doet hihihi) en of ze lief zijn voor hem.

en jij let dan (ook op je kind natuurlijk) op die mensen om te kijken hoe ze reageren.

ik heb erg geluk dat mn ouders willen opassen op nathalia, als wij uit eten gaan.

had dit niet gekund, had ik thuis gebleven. ben niet zo van de oppas. want precies wat je zegt, je weet niet hoe er omgegaan word met je kindje.

ik ken verschrikkelijke verhalen. maar die zal ik je besparen.

hoe gaat t trouwens met je hummeltje in je buik?

wanner heb je weer een echo?

nou ik ga weer, nathalia is een beetje vervelend

xxx

Hey meis,

Eerder namen wij Noah ook gewoon mee en sliep dan soms in de bak. Maar Noah heeft kiss hè! Hij slaapt dus niet als het druk is enzo en als je hem uit zijn ritme haalt, is dat voor hem echt niet leuk!!! Voor ons zou het soms iets makkelijker zijn, als hij niet zo in een ritme zat, maar ik heb liever een vrolijk kind, ( wat hij eigenlijk altijd is) dan een huilend kind, omdat ik hem zonodig moet meeslepen. Het is tevens ook het advies van de arts. En als het inderdaad één keertje is, dan is het geen probleem natuurlijk, maar het is nu zoiezo al 1 keer in de twee weken naar het ziekenhuis en dan nog zeker één keer in de week voor de zaak. Nee, dat vind ik echt te veel.
Mijn ouders willen het liefst altijd oppassen, maar ze wonen helaas niet om de hoek.

Maar goed, we gaan gewoon een paar oppas gezinnen aan de tand voelen. Dat komt vast goed!

Ik heb donderdag weer een afspraak bij de gyn. En vrijdag weer in het ziekenhuis voor een intake voor de opname, als ik daar ga bevallen. Ik voel me verder echt heeeeel goed. Op het vele afvallen na dan. Maar goed, er komt straks weer genoeg kilo's bij. hahah.

En hoe is het bij jullie?
Is de kleine meid, nog op de bijt toer? En wat doe je nu als ze het doet??
Al een keer terug gebeten.
En nog een heel even en dan  is ze één!!!!!!!
Hoe groot en zwaar is ze nu.
Noah is nu 10 kilo en 71cm. Ik dacht dat Nathalie ook lekker gezond was? ( goed omschreven.. hahaha)
En heb je al tegen je schoonvader gezegd dat het echt belachelijk is, dat ze zo laat op de verjaardag van hun kleinkind komen!!!! Kan er nog steeds niet over uit.. gggrrr, somige mensen..

Nou meis, ik ga er een eind aan breien, want mijn vriendinnetje komt zo en ze blijft slapen. Gezellig kletsen en eten en een filmpje kijken. Mijn mannetje is naar Berlijn en komt morgenavond laat pas weer terug. Dus zij houd mijn gezelschap!!

Groetjes

hey meid

nee, ik heb mn schoonvader niet meer gesproken.

kan er ook nog steeds niet over uit maar ja, wat kan ik er aan doen?

erwin heeft zoiets van, ach, is toch niet erg.

die ziet eigenlijk nooit ergens t probleem van in.

nathalia is idd ook een lekker gezond meissie.

ruim 9 kilo en bijna 73 cm.

toen ze zo oud als noah was, woog ze ook 10 kilo.

bollie bollie is het hihihi

mijn ouders wonen 20 minuten rijden van mijn huis vandaan.

wat gezellig dat een vriendin lekker blijft slapen.

ben je in ieder geval toch niet allen (nou ja, alleen ben je natuurlijk nooit met noah erbij, maar je snapt wat ik bedoel toch :D)

je wilt dus in het ziekenhuis bevallen begrijp ik.

wat leuk dat je donderdag je kleine humpie weer mag zien!

heel veel plezier!

nou, ik ga snel eten koken, mn mannetje komt zo weer thuis :D

dikke kus en heel veel plezier met je vriendin :D

xxx do

hey meid

wilde je even heel veel plezier wensen bij de gyn :D kan je weer lekker je hummeltje zien! geniet er van!

en wilde je ook nogmaals heel erg bedanken, erg lief dat je speciaal een topic hebt geopend voor mij:D

we hebben het gisteren heel erg gezellig gehad, en nathalia is flink verwend.

van mn ouders heeft ze een knal roze kinderwagen gehad. daar kan ze achter lopen.

mn vader en ik hadden hem in elkaar gezet en mn moeder zette nathalia tegen de kinderwagen aan. en ze begon gelijk te lopen!!!!

mn moeder hield haar nog wel vast, voor de zekerheid, maar ze had het ook alleen gekunt.

van mn zusje kreeg ze een pop, voor in de kinderwagen en van mn broer een grote blokkendoos.

die blokjes kan je stapelen, zoiets als duplo.

en van ons heeft ze natuurlijjk dat armbandje gehad.

foto's komen vanmiddag. die ga ik nu op mn comp zetten. en dan verkleinen, dan op hyves en dan hier hihihi

ze heeft ook haar eigen stukje taart gekregen. wilde eerst een hele taart geven, maar vond t eigenlijk toch wel zonde. je gooit t daarna toch weg.

nou, ze heeft zitten smullen hoor hihihi eerst heel vorzichtig 1 hapje. hey, ja, das lekker. en toen gingen er hele klodders slagroom tegelijk naar binnen bij haar hihihi

heb hem op een gegeven moment maar weg gehaald, want denk dat ze anders hel die punt opgegeten zou hebben hahahaha

nou meis, ik ga snel de foto's doen. nathalia slaapt nu dus is wel makkelijker als ik dat nu doe :D

ik hoor wel hoe t bij de gyn was.

(K)do

Hallo meis,

Leuk voor je dat de verjaardag leuk is verlopen en dan komt er nog een dag toch?
Sorry dat ik haar naam altijd verkeerd heb geschreven. Ik schaam me diep!
Laat ik maar zeggen dat ze ook zo'n mooie bijzondere naam heeft... Helpt dat. hahaha

Ik heb vandaag weer een echo gehad.Ik ben nu 13 weken en 4 dagen.  Volgens de gyn word het een rustig kindje want het lag met zijn armpjes achter zijn hoofd te relaxen. Het was zo'n leuk gezicht!!!! Nou ik heb een rustige zoon, dus doe mij er nog maar zo één. Alleen als ik eerlijk ben, denk ik dat dit een drukte bol word. Geen idee waarom, maar dat is een voorgevoel. Alles was verder helemaal goed. Het feit dat ik 5 kilo ben afgevallen, vond hij helemaal geen punt. Hij zei, dat ik juist lekker even alles kon eten.

Over 2 1/2 week weer een echo. Ik kijk er echt naar uit. Het is zo leuk

Nou weer genoeg gevladdert, weer met de beentjes op de grond!

Ik ga even met mijn kleine man spelen, hij is zo lief aan het doen op de grond!
Hij zit een beetje vast in de hoek van de tafel en la. Erg grappig gezicht!

Spreek je.

Groetjes

13 weken en 4 dagen al! wat gaat die tijd toch snel he :D

zou wel lekker zijn, 2 rustige kindjes :D

over 2,5 week weer een echo? jij krijgt wel heel veel echo's :D

lekker hoor. alle foto's goed bewaren en in een plakboek stoppen ihihhi

t maakt niks uit hoor, dat je haar naam de hele tijd verkeerd heb geschreven :D

nathalie is een bekende naam nathalia is voor de meeste toch weer onbekend, en dus schrijven/zeggen ze het verkeerd.

mn oma schrijft t ook nog steeds zonder h.

en mn schoonzusje noemde haar nat :S:S:S:S

nou, dat vind ik dus echt verschrikkelijk hoor.

heb trouwens nog een verjaardagskaart van mn schoonmoeder gehad :mad: die leert t ook nooit.

nou meis, ik ga even verder lezen en dan t eten maken, voordat manlief thuis is :D

hoe zijn jullie eigenlijk bij de naam noah gekomen? en heeft de naam nog een betekenis?

de meisjes naam die jullie trouwens in gedachten hebben (zal het niet neerzetten voor de nieuwschierige lezers), past wel goed bij noah zeg!

klinkt erg leuk samen:D

liefs, do

Ik wil alleen even snel reageren op je vraag, hoe we aan de naam Noah komen. Ik reed in de auto en die naam kwam zo in mijn op. Ik dacht eerder aan namen zoals luca, sem enzo. Dus hoe ik op noah kwam, weet ik niet! Maar op het moment dat ik het zei, zei mijn man gelijk ja en die naam is het ook gebleven. Noah heet eigenlijk Noah Joost. Hij is vernoemd naar het overleden broertje van mijn man. Hij is 3 weken naar zijn geboorte overleden. Dat vond ik wel belangrijk om te vernoemen.

Fijn dat je er naar vroeg....

Oh, en ik vind het belachelijk van je schoonmoeder. Gggrr, sommige mensen zijn echt niet te begrijpen! Belachelijk, het is maar goed dat je haar toch niet meer wilt zien.

Meis, ik ga zo naar bed. Ja echt, want ik heb 2 nachten amper geslapen en we gaan morgen nacht op vakantie, dus ik moet wel een beetje proberen uit te rusten. En morgen gaan we de rest inpakken en de auto inpakken enzo.
Ben altijd blij als ik weg ben. Al dat geregel en bang zijn dat ik wat vergeet, helemaal met die kleine. Die heeft trouwens de grootste koffer van ons allemaal. hahaha

Nou meis, ik weet niet of ik morgen nog even kom kijken, dus ik wens jouw een prettige week en ik meld me wel weer als ik terug ben.

Doe een knuffel aan NathaliA.

Groetjes

heyhey

jaaah, ik was niet vergeten dat je lekker op vakantie gaat :D

wist alleen niet dat je snachts ging. dus toen ik net wakker werd dacht ik: eerst die computer aan om jullie een heel fijne vakantie te wensen :D

hihihi ja, kan me voorstellen dat noah de grootste koffer heeft van iedereen.

zal bij ons ook wel zo zijn straks.

we hebben wel een campingbedje,kinderstoeltje,box en badje daar bestelt, dus dat hoeft gelukkig allemaal niet mee :D

ik ben ook altijd zooo bang dat we iets vergeten.

heb t 1 keer gehad hoor.

ging met mn ouders op vakantie. we waren bijna bij de grens, kom ik erachter dat ik mn paspoort ben vergeten!!! we konden dus dat hele stuk weer terug rijden!!

moest hem echt hebben, als je aangehouden wordt ben je de pineut hahaha

nou meis, ik ga opschieten want er komen zo klusjesmannen om (eindelijk) de tocht weg te werken in huis.

heel fijne vakantie! geniet ervan.

en ik hoor je wel weer als je terug bent.

liefs, do

Terug
Bovenaan