voor suus (suno)

hey meis,

Hoe gaat het met je?
Wat een nare droom had jij zeg!!!
Ik hoop dat die niet nog een keer terug komt. BBrrr gewoon naar als ik er aan denk.
Ik moet echt zeggen, dat ik het heel knap van je vind, dat je toen der tijd voor jouw en je kleine meid koos, door weg te gaan.
Heel veel mensen zouden dat niet gedaan hebben, waardoor de situatie vaak alleen maar ergen word en dan word het te moeilijk om nog weg te gaan.
En ik ben blij om te lezen dat het nu goed gaat met jullie en ook goed van hem dat hij ook zo zijn best doet, dat is liefde toch!

Nee, mijn kleine man, gaat niet naar mijn schoonouders. Gewoon omdat ik er nog geen goed gevoel bij heb. We zien die mensen ook helemaal niet vaak en echt intresse tonen ze ook niet. Ze hebben gewoon een ander leven.

Ik kon gister niet schrijven want ik ben op maandag vaak de hele dag bij mijn ouders en dan eet ik daar ook. Mijn man komt meestal pas laat thuis.
En als ik thuis kom dan doe ik de kleine in bad enzo en dan gaat hij naar bed en dan ga ik heerlijk op de bank even niks doen.. Heerlijk.
Ik moet zo naar het ziekenhuis voor mijn echo bij de gyn. Echt spannend weer. Ik hoop dat ik de hele zwangerschap bij hem onder behandeling kan blijven.
Daarna hebben we nog een verjaardag van mijn neefje.

Alles goed met jouw en de kleine meid?
En heb je al een baan gevonden voor de zaterdag?

Groetjes  

heyhey

lekker he, een dagje naar je ouders.

ik ga meestal donderdags naar mn moeder. dan is het marktdag. meestal lopen we dan even de marktover, dan het winkelcentrum en halen we gelijk onze boodschappen.

ik kom net van het cb vandaan.nathalia heeft haar 4e prikjes gehad :'(

ze heeft het heel goed gedaan en heeft maar een minuutje gehuild. toen was het alweer over :)

mama heeft meer pijn dan t kindje hahaha was zooo zenuwachtig voor die prikken. vind t altijd zo zielig dat ze mijn kind pijn doen.

maar ja, t moet maar he.

in april moet ik weer. dan krijgt ze haar laatste prikjes voor een hele tijd want de volgende zijn pas weer bij 3,5 jaar.

nathalia haar schema komt er nu zo uit te zien:

08.00 pap met gewone melk

10.00 fruit

12.00 boterham+ beker melk

15.00 fles 200cc

18.00 met de pot mee eten

19.30 uur laatste fles met bambix

tussendoor een liga ofzo

heel veel plezier bij je echo!!!!! heerlijk, om weer je hummeltje te zien :D

moet zeggen dat ik er best wel moeite mee had, toen patricia haar echo's op t forum neer zette.

het was inderdaad het beste, om toen die tijd bij erwin weg te gaan. maar terug bij je ouders intrekken is ook heeeeel hard en moeilijk.

nou, ik ga naar nathalia want die is een beetje zielig nu hihihi

ik hoor wel hoe het  gaat met je hummeltje in je buik :D

xxx

Hey meis,

Vreselijk hè, die prikken. De eerste keer dat Noah zijn prikken kreeg, heb ik echt gehuild. Hij huilde bijna niet. hij is er gelukkig ook nooit ziek van geweest.

Ik snap echt, dat het niet makkelijk is om weer bij je ouders in te gaan zitten. Ik heb een lieve mama, maar ik denk dat wij dat samen niet volhouden. Wij hebben binnen de kortste keren ruzie. hahah

Het schema van Noah is als volgt.

8:30 pap met opvolgmelk
10:30 fruit
13.00 brood met 180cc opvolgmelk
15.00 een soepstengel of rozijntjes met een beetje sap( zonder suiker)
17.00 warm eten met pure yoghurt
19:30 220cc opvolgmelk.

Maar ik begreep van het cb dat de laatste fles van Noah er binnenkort afmoet. Maar ik heb daar zelf niet zo'n haast mee. Ik denk dat hij dat vanzelf aangeeft, net zoals hij bij de rest ook deed. Oh en die rozijntjes heb ik gedaan toen jij er laatst wat over schreef. Ik dacht, dat kan ik natuurlijk ook doen! Hij vind het heerlijk!

Ik heb gister mijn echo gehad. Alles was gelukkig goed en de gyn vond het goed dat ik bij hem bleef. Hij vond het wel gezelli. De beeb was lekker druk, dus het is nu al een drukte `bol. Maar weer zo leuk. ik hoop dat het jouw ook snel gegunt word!

Nou ik ga de kleine man lekker fruit geven, want hij is moe en gaat dan lekker slapen.

Spreek je snel

knuffeltje

Hallo Suno

Ik zat toevallig mee te lezen. Shanice is nou 11 mnd zij krijgt nog steeds een fles pap om 20:00 uur en zolang ze inderdaad de behoefte hebben hoef je die er niet af te halen zoals je zelf al zegt.
Ik vind het wel heel vreemd milton krijgt soms nog een fles pap als hij naar bed gaat dat vind hij lekker en is absoluut niet dik.
Je moet gewoon doen wat jezelf het beste vind jij ken je kindje het beste.

groetjes lisette

heyehy

ooh wat ben ik blij voor je dat alles goed was met de beeb :D

t is je van harte gegund.

en wat goed dat je bij de gyn mag blijven. is toch wel vertrouwder he :D

ja, mij is ook vertelt dat nathalia op den duur de laatste fles niet meer hoeft te krijgen.

nou, dan weet ik zeker dat ze geen oog dicht doet s'nachts. ze heeft die gewoon nodig.

het hoort nu echt nog bij haar slaap ritueel.

in bad (of douche), pyama aan, pap fles drinken, tanden poetsen, slaap liedje zingen en dan naar bedje.

weet je, dat komt allemaal inderdaad vanzelf wel hoor.

maak me daar niet zo druk om.

mijn ouders zijn ook echt schatten van mensen hoor. ze staan altijd voor me klaar als ik ze nodig heb enz. maar idd, wij kregen ook ruzie. je moet weer volgens je ouders hun regels gaan leven en das knap lastig als je je eigen regels gewend bent hahaha

nathalia heeft gister voor het eerst in een lange tijd weer heerlijk in haar eigen bedje geslapen.

helaas maar tot half 11 maar zo hadden erwin en ik toch even tijd voor ons zelf. heerlijk.

hoe is het met noah? nog nieuwe dingen geleerd? :D

nathalia zegt nu bah en da :D zoo schatiig en ze schud de hele tijd nee.

bij alles weat ik vraag. hahah--a

vorige keer was ik boos op haar en toen zei ik; nathalia past er op hoor en met mn wijsvinger wees ik dan. nu doet zij dat ook de hele tijd. elke keer dat vingertje in de lucht hahahha.

kleine dondersteen is het.

verder geen nieuws hier. ga zo ff lekker naar buiten want t is hier schitterend weer.

zonnetje schijnt, lucht is blauw (teletubbies kom maar gauw hahahaha)

morgen gezellig naar mn moeder toe.

nou spreken elkaar weer.

en nogmaals, ben echt blij voor je met je hummeltje in je buik :D

hey meis

hoe gaat t met je?

d8, heb al een aantal dagen niks meer gehoord, dus plaats even een berichtje :D

voel je je goed?

ben gisteren naar de dokter geweest voor mezelf.

had al een aantal dagen last van mn schouder, en erwin kreeg het niet losgemasseerd.

blijk ik een ontstoken pees te hebben :S

mag dus niet zo lang achter de comp, maar moest je gewoon even een berichtje sturen :D

ook moet ik even stoom afblazen hoor!

zoals je weet, wilt nathalia niet meer in haar eigen bedje slapen.

bel ik mn ouders op, om te vragen hoe t gaat.

gaat mn vader gelijk lopen zeuren over dat nathalia een vast ritme moet hebben en dat ze in haar eigen bedje moet slapen en structuur nodig heeft bla bkla bla

nou, nathalia heeft een vast ritme hoor savonds.

elke avond om 7 uur gaat ze douchen of in badje, dan pyama aan, flesje, tanden poetsen  en naar bed.

we proberen haar altijd wel in haar eigen bedje te leggen, maar das altijd keihard huilen en ze gaat dan in haar bedje lopen springen. schiet niet op dus. en daarom beland ze dan weer bij ons in bed.

erwin ligt de laatste tijd om half 8 al in bed, om naast nathalia te liggen.

meestal kruip ik er bij en dan gaan we tv kijken.

vond het echt niet leuk dat mn vader zo liep te zeuren.

ik ben de moeder van nathalia en ik vind niet dat ik een slechte moeder ben.

maar het was net alsof mn vader me dit wel wilde aanpraten.

heb gezegd dat ik naar nathalia moest en heb opgehangen.

heb me toch een partij gehuild daarna!

begrijp me niet verkeerd hoor, ik hou van mn ouders en hun van mij en weet ook wel dat ze het beste met me voor hebben, maar ik bepaal zelf hoe ik mn kind opvoed en niet hun.

die denken waarschijnlijk dat ik het niet goed doe omdat ik nog zo jong ben, maar zelf was mn moeder ook 19 toen ze beviel van mn broer.

ze lopen eigenlijk met alles te bemoeien.

ik geef nathalia soms wel eens een stukje komkommer (ter groote van een erwt)

zijn ze het niet mee eens want daar kan nathalia in stikken

of dat ik haar boterham in de melk moet soppen

enz enz enz

jeetje zeg, dat bepaal ik toch zelf wel???

nou, ik ga maar stoppen. zit jij hier de hele tijd naar mijn gezeur te luisten (lezen)

sorry meis!

hoe is het met noah? heeft hij nog nieuwe dingen geleerd?

ern met je hummeltje in je buik?

nou, we lezen t wel weer :D

do

Hey meis,

Ja ik was druk, druk, druk. Was van het weekend 1 jaar getrouwd en dat hebben we ook even lekker geviert. We zijn naar sanadome in Nijmegen geweest. Is een hotel met een sauna en zwembaden en kuurbaden. En we kregen daar heerlijke massages en manicures en gezichtbehandelingen. Het was een heerlijk weekend. De kleine was één nachtje bij mijn ouders. Maar ik was er de volgende morgen al weer betijds, terwijl we de hele dag nog mochten thermen, maar ik wilde naar huis. Gelukkig mijn man ook. Ik ben niet in de sauna geweest hoor, dat vind ik een te groot risico.

Je mag altijd even zeuren en klagen hoor. Ik lees het graag en ik begrijp het beter dan je waarschijnlijk verwacht.. Mijn ouders zeuren niet zozeer over de opvoeding, maar als ik ze vertel wat ons schema is en dat ik het fijn vind als ze zich eraan houden, dan doen ze dat gewoon niet. Ze vinden dan dat hij moe is en stoppen hem dan op bed, terwijl ik hem net dat half uurtje rek, omdat hij dan langer slaapt. En in een beter ritme zit. Ach ouders..

Ik heb ook niet zo'n leuk nieuws. Ik moet zo naar de gyn. Ik ben gisteravond even aan het vloeien geweest. Volgens mij was het onschuldig, maar daarna heb ik ook wel echt buikpijn gehad. Ik denk zelf dat het me banden zijn, maar ze willen me toch zien om het zeker voor het onzekere te nemen. Daar ben ik wel blij mee, maar ik vind het eigenlijk toch wel een beetje eng. Ik ga van het positieve uit, omdat ik me eigenlijk echt goed voel, maar het is toch wel spannend.
En dan komt het verhaaltje ouders weer. Mijn man kon echt niet mee, hij zit in amsterdam, dus ik had mijn moeder gebeld, maar ze gaat in het bos wandelen met haar vriendinnen en ze vond dat ik toch best even alleen kon gaan. Nou ik kon wel janken. Dan heeft ze het volgens mij niet helemaal begrepen. Maar goed, dat is nou mijn moeder! Ze woont niet echt om de hoek, ze woont in Rheden, maar ik zou voor haar gelijk naar haar toe rijden. Nou komt de oppas gelukkig oppassen en er wilden wel een ander vriendinnetje mee, maar dan ga ik liever alleen.
Dus ik begrijp je gevoel omtrent je ouders wel hoor...

Ga je ook mee, met de lentewandeling? Het lijkt me wel echt leuk. Ligt natuurlijk een beetje aan de datum. En als het in het weekend is, vind ik het voor één keertje ook niet zo erg.

Nou meis, ik moet echt stoppen, want ik moet om 12.00 uur in het ziekenhuis zijn en de oppas komt binnen. Kan ik gaan.

Meis, maak je niet druk om je ouders. Je bent een fantastische mama en je hebt een gelukkig en gezond kindje, dus twijfel niet aan jezelf!!!!!!! Je bent Top.

Groetjes Suus

jeejte! schrok toch wel even van je berichtje. hoop echt dat alles goed is met de beeb zeg! laat je even weten hoe het was?

ik heb een bloeding gehad toen ik 18 weken zwanger was. was toen gelukkig niks en de pijn die ik voelde was idd banden pijn. oh meis, hoop zo dat alles goed is.

nou ik weet nog niet zeker of ik mee ga met de lente wandeling.

wil er ook best een dag in het weekend voor opgeven, maar dat hangt er allemaal nog om.

ik wil weer een baan zoeken op de zaterdag. ja, dan kan je niet gelijk zeggen dat je een dag vrij wilt natuurlijk. en op zondag voeltbalt erwin natuurlijk.

en het ligt aan de lokatie.

als het erg ver is, doe ik het niet.

zie het niet zo zitten om anderhalf uur met nathalia in de trein te zitten en we moeten natuurlijk ook op de centen letten he.

dus ik kijk wel even hoe alles loopt.

ja, ouders... t is een geval appart hahahaha

wel vervelend zeg, dat ze zich niet aan jou schema willen houden.

mijn ouders zijn ook zo hoor!

want hun hebben 3 kinderen opgevoed, dus hun weten het wel beter ooooooooooh kan ik me zooo boos om maken zeg.

ben echt zo blij dat ik er met jou over kan praten. voelt echt als een vriendin :D alleen dan op afstand hihihi

kijkt noah wel eens tv?

ik heb de dvd van bassie en adriaan, liedjes uit grootmoederstijd.

nathalia vind hem geweldig!!!! 9en ik stiekem ook hoor hihihi) die dvd staat hier de hele dag al op./

zit nathalia de hele tijd te klappen en dansen hahaha echt een super leuk gezicht.

echt een aanrader zeg, die dvd.

nou meis, laat even weten hoe t was bij de gyn.

zit in spanning te wachten

(K) do

Terug
Bovenaan