Voor Sweety76

Sweety!!!! Hij is er!!!! Na anderhalve dag hard werken heb ik mijn hummel in de armen kunnen sluiten om noooooooit meer los te laten!!!
Wauw, ik kan je niet zeggen hoe geweldig dit is! Ik wil de hele dag naar hem kijken en hem knuffelen!
In het kort: Christian, 48 cm, krap 3700 gram, 2 maart 2007.

Mijn duimen voor jou heeft gelukkig geholpen - je mag nu 'gewoon' bevallen! Het is hard werken, maar het is het niet alleen allemaal waard, maar uiteindelijk ook beter voor jezelf, want in principe gaat je herstel vlotter. (Al blijft het natuurlijk hartstikke goed dat het fenomeen keizersnee bestaat!)
Ik blijf voor je duimen meid, nog even en dan krijg jij je hummel ook op je buik gelegd, en wil je hem/haar nooit meer loslaten!

Hele dikke knufffffffffff,
Tess & Christian

heb natuurlijk al zitten kijken hier elke dag...was zo nieuwsgierig en dacht echt aan je joh!!! heerlijk je knulletje bij je!! heb verder al gereageerd maar toch nogmaals gefeliciteerd hoor!

ja, morgen krijg ik een liggingsecho of alles goed is enz...ben benieuwd! verder voel ik me goed, heb wel het gevoel dat de kleine nog wel ff lekker blijft liggen hoor, ik denk niet dat ik een maart mama wordt, maar oke we zien wel..ik denk dat jou kleintje al 4 weken is en dan pas de mijne komt...maar verder gaat het prima!

hopelijk reageer je af en toe hier nog eens zodat ik je beetje kan volgen hoe het met je gaat en met je kleintje? we hebben toch 8 mnd samen getuypt enz. snap wel dat je het nu super druk zult gaan hebben enz hoor, dus kijk maar kee?

veel geluk en allerbeste gewenst meis!

liefs van mij

Nou breek ik toch ook even in.
Tess gefeliciteerd met dat mooie mannetje in jullie midden!!!

En Sweety, fijn om te lezen dat het toch allemaal nog goed gaat en duim dat dat ook zo blijft en je toch een maartmoeder blijft.
xxx van mij

Hey lieve Sweety!
Fijn dat het goed met je gaat. Je hebt het gevoel dat het wel april kan worden? Ik geloof erg in mama-instinct, dus je zou zomaar gelijk kunnen hebben! Ik dacht al maanden - het komt eerder en het is een jongen. En kijk hoe het mij vergaan is, hahaha. Ik hoop dat je zo lang kunt wachten, en anders duim ik gewoon dat het maar 1 dag later komt!!!
Zeg, we typen al langer dan acht maanden (even mijn pauze niet meegerekend). Dat was al van voor jouw miskraam. Ja, we typen gewoon door op het forum voor 0-1 jaar! Lijkt me erg gezellig.
Het is inderdaad druk nu, maar ik probeer toch af en toe te lezen hier, want ik ben heel nieuwsgierig naar alle (bijna)mama's hier, maar vooral naar jou! Ik duim vooral dat je een goede bevalling zult hebben en dat het je hummel goed zal gaan....

Dikke knuffel van
Tess en Christian

Hey dag Deez!
Dank je wel voor je lieve reactie! Hoe gaat het met jou? Ik hoop zo voor je dat je naar het zwangerforum bent verhuisd. Of dat het anders toch gauw mag gebeuren, meid. Ik duim voor je!!!!!

Dikke knuffel en glitters xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx
van Tess en Christian

heeeeee tess,

daar was je weer even!! fijn dat het goed gaat met jullie! hoe doet baby christian het?? en ik wil wel graag je bevallingsverhaal horen he ahahhaha, ach ik wacht verders wel af, de kleine komt toch wanneer het komt het dus tja...ben allang blij dat het kindje goed is ingedaald, dus...en we zien wel of mijn gevoel goed is, ik voel me wel goed dus dat scheelt!! en tuurlijk is het hardstikke welkom als het eerder komt hahaha

fijn dat we nog blijven doortypen he, lijkt me zeker erg gezellig!

tot typs weer, je zult nog ff gedult moeten hebben voordat je mijn bevallingsverhaal hier ziet staan denk ik hihihi

knufffffff sweety

Ha die Sweety,

Wat ben jij toch lekker relaxed - komt goed van pas als je misschien nog wel langer moet wachten dan tot je uitgerekende datum! En gewoon dingen blijven plannen en ondernemen hoor, anders ga je echt zitten wachten en dat duurt altijd lang. Gelukkig voel je je goed.

De bevalling was langdurig - 36 uur! Eerst gebroken vliezen, 's ochtends vroeg in bed, een enorme plens! Het bleef maar stromen, met tussenpozen steeds weer zo'n plens - lang leve kraamverband hahaha. Verder zwakke, onregelmatige contracties die 's middags pas regelmatig werden. 's Avonds kwamen de weeën beter op gang, de hele nacht druk mee geweest. Tegen de ochtend lekker een uur onder de warme douche gezeten - heerlijk! Toen naar het ziekenhuis wegens langdurig gebroken vliezen en slechts 5 cm ontsluiting. Daar nog de hele dag bezig geweest. De weeën werden wel sterker, maar niet effectiever. Pethadine + wee-opwekkend infuus gekregen, wat zorgde voor een weeënstorm (niet leuk). Infuus lager (hèhè) voor de laatste cm. Toen het beroemde 'ik moet poepen' (al voelt moeten poepen toch nét even anders). Toen ik eenmaal actief mocht persen met 20 minuten klaar! Dat is erg snel voor een eerste, iedereen in de verloskamer stond versteld hahaha. En toen.... ons jochie op mijn buik!!!!! Eerste gedachte: hè hè, het is achter de rug!!!!! Tweede: wauw, ik heb een baby!!!!! Derde: wat zou het eigenlijk zijn (even beentje optillen), oh wauw, we hebben een zoon!!!!! Nageboorte kwam gemakkelijk na een paar minuten. Hechten (ik ben wat uitgescheurd) was pijnlijk, want was lastig te verdoven. (Het geneest goed en snel.) Daarna baby aan de borst (wauwie) en vervolgens lekker douchen (zucht, heerlijk). 's Avonds op zaal (ik moest dagje blijven ivm lang gebroken vliezen, dat is standaard) familie gebeld (verrassing!!!!) en heel veel naar dat kleine mannetje gekeken. Zowaar redelijk geslapen (2x 3 uur). Nog dagenlang reuze fit (vast adrenaline). Begin nu wat vermoeidheid te voelen, maar vooral lekker veel genieten! Ik weet nog precies alle moeilijke en minder leuke momenten van de bevalling, maar nu voel ik het lekker niet meer, dus is niet meer erg. Hoop nog eens een tweede te krijgen!

Conclusie: het is niet niks zo'n bevalling, maar alle clichés zijn waar: je 'vergeet' het weer, het is het zóóóó waard etc etc en heus: jij kunt het ook! Fijn dat jouw kleintje is ingedaald!

Tot gauw maar weer - iemand roept hier om eten.... (moet wel een beetje lachen om hoe hij moord en brand kan brullen als ik niet binnen een seconde mijn tepel in zijn mond heb gestopt - hoezo ongeduldig... :)))) Ben benieuwd van wie hij dát nu toch heeft...hahaha!!!!!)

Knufffffff
Tess & Christian

Hoi Tess,

Nog van harte proficiat met jullie zoon!!
Oh...wat een bevallingsverhaal..maar kan me voorstellen dat je dat ook weer vergeet.
Geniet je lekker van jullie mannetje??
Ik heb nog een hel tijd te gaan,ben nu 23weken en5 dagen,maar goed ik zal er ook een keer aan moeten gaan geloven!

Tess,geniet maar lekker van deze tijd!!

Hey Sweety!

Jij zit nog steeds in spanning te wachten??
Ik las wel dat je de slijmprop al kwijt bent en dat jullie kindje al ingedaald is...nou het zal wel een dezer dagen komen dan..
Ik ben erg benieuwd!!
Ik lees al bijna elke dag hierhet maart forum,dus ik zal het wel zien!!
Heeeel veel succes!!

Veeel liefs,Swinnie

ships, heel verhaal getypt en komt er dus mooi niet op he!! pffffffffffffff

kortom, ik voel me goed en VK en yoga lerares denken dat het binnen 1 weekje komt, dan ben ik precies 40 weken, dus mooi op tijd en toch een maart mama!! wel al heel veel symptomen, heel veel harde buiken, slijmprop verloren, kindje zit al heel laag enz....we wachten rustig af en ik blijf lekker bezig. vandaag nog lekker weesten sjoppen, leuke schilderijtjes voor de babykamer die nu toch echt af is!!

fijn dat het met jullie allemaal goed gaat en met baby christian ook! lekker die tepel in zijn mondje proppen dan is tie wel stil hahahaha! geniet er lekker van en tot gauw weer!

liefs sweety

en swin,

fijn dat het goed met je gaat! ik lees ook vaak mee op jou forum hahahaha en idd heb ik slijmprop verloren maar dat zegt echt niks. we wachten lekker af...hoe voel je je verder? voel je je zoontje al goed?? en al veel spulletjes klaar?? leuk is dat he dat sjoppen ahhahaha veel succes en blijf lekker meelezen hoor!!

knufffffff sweety

Terug
Bovenaan