Voor Sweety76

Nou breek ik ook weer even in, want ja, wil wel op de hoogte blijven van sweety.
Tam80 ik ken jou nog wel!!! Jij stond in de vriendin!!!!!! Dus jij ook nog een weekje als ik het goed begrijp. Wat spannend allemaal!!!!!!!!!!
Groetjes

Hoi hoi,

Nee hier ook nog steeds niks.
Ben vandaag weer bij de gyn geweest en hij heeft gevoeld,maar alles was nog hard,geen teken te bekennen dat t binnenkort wel eens zou kunnen gaan beginnen.
Mijn bloeddruk was wel een beetje hoog 90/150,dus moet ik a.s maandag terug komen om nog een keertje te kijken of ie nog zo hoog is.
Tis hier eigenlijk wel erg spannend,want maandag 2 april ben ik jarig en mijn dochter van nu nog 9 is ookal op mijn verjaardag geboren,dus wie weet?zal wel erg toevallig zijn nietwaar?
Toen ik echter tegen de gyn zei dat ik maandag jarig ben zei hij tot mijn grote verbazing dat hij dan ook jarig is,misschien toeval?hahaha
Denk nu dat de slijmprop een beetje aan t verdwijnen is,want ik had net een heeeeeel klein beetje bloed,misschien heeft t wel geholpen dat de gyn gevoeld heeft!
Maar dan nog kan t nog een tijd duren.
Hier laten ze je zo 2 weken overtijd lopen,dus dan kan ik nog 2 weken,pffft en ik ben t al zo zat.

Ik hoop echt dat jullie allemaal wel t geluk hebben dat er zeer binnenkort wat gaat gebeuren en daar wens ik jullie alle sterkte bij.
Hoop dat jullie snel je beeb in je armen kan sluiten,ik denk dat t bij mij nog wel ff kan duren,helaas.

Succes met afwachten meiden!

liefs Caro

Hé hoi, Tam80!
Ik herinner me jouw naam nog van het zwanger worden forum! Hmmm, aanlokkelijk idee om in Spanje te wonen.... helaas, zucht, ook voor mij de Hollandse regen... gelukkig is het de laatste tijd steeds vaker lekker weer. Een geweldige tijd om een kindje te krijgen, kun je lekker met hem/haar buiten wandelen! (En naast je schoenen lopen van trots hahaha.)

Gaat het goed met jouw zwangerschap? De laatste loodjes he. Nog even meid, en dan heb jij ook je lieve hummel! Ik wens je een hele goede bevalling!

Groetjes,
Tess

Terug
Bovenaan