Voor Sweety76

Ha, lieve Sweety,

Het begint nu toch wel een beetje spannend te worden hoor! Het zou mij ook niet verbazen als het niet meer zo lang duurt.... Maar kop op, ook jij kunt het. En je relaxte aard gaat jou prima door de bevalling helpen. Ik duim voor je!!!!! EN ik ben ook erg benieuwd of je nu een zoon of dochter gaat krijgen. Misschien blijkt het toch nog een verrassing hahaha.   Nog even, en dan kan jij ook lekker zo'n kleine lieverd vertroetelen!

Hey Swinnie,

Leuk weer wat van je te lezen! Je bent nu over de helft, dus het aftellen kan beginnen.... En die bevalling.... ach, dat komt goed, let op mijn woorden. Als je de verhalen leest, denk je al snel wow wat heftig, maar als je erin zit.... Je beleeft niet in één minuut de hele bevalling ineens, maar telkens een klein stukje. Terwijl je zo'n verhaal in een minuut leest. Je concentreert je gewoon op het hier en nu, en dan valt het best mee. En ja, wellicht heb je een moeilijk moment, maar daar kom je ook doorheen en achteraf denk je 'het was geen kattepis, maar ik heb het toch maar mooi gedaan!' Ik heb toch wel meer respect voor mijn lijf gekregen: zo'n topprestatie! Het is net of mijn lijf tijdens de bevalling heeft gezegd: meid, haal je geen muizenissen in je hoofd, ik klaar deze klus, je zult het zien! En zo vergaat het jou vast en zeker ook!

Liefs,
Tess, mama van Christian (3w)

heeeee mama!!

Ik was in het begin wel ff jaloers op je hoor, al lekker vroeg je beeb in je armen en ikke maar wachten ahhahaha!! Ach ik ben idd nogal relaxed en zie er totaal niet tegenop ondanks alle verhalen hierzo..het komt wanneer het komt en niet anders he...alleen die harde buiken beginnen nu wel beetje vervelend te worden maar ja hoort erbij..ga vandaag lekker boodschappen doen weer er ff uit. denk zelf dat ons kleintje pas volgende week komt dus heb nog een paar dagen om te rusten. donderdag ben ik 40 weken he. hopelijk komt die dondersteen niet op zondag 1 april hahahaha. En ik weet lekker al wat het wordt he, j/m...gnegne...tot gauw weer meissie!

liefs tessa

Ook ik haak effe in,ik ben ook wel een beetje jaloers hoor.
Ben net als Sweety donderdag uitgerekent en zit ook al met smart te wachten op de eerste tekenen,maar op een aantal harde buiken na heb ik tot nu toe geen voortekenen dat het wel eens zou kunnen gaan beginnen.
Ook ik heb het "gevoel"dat ik een april mama ga worden en geen maart mama.
We kunnen niet meer dan afwachten he?

Gefeliciteerd voor iedereen die al mama zijn geworden en succes voor iedereen die nog moet gaan bevallen!

liefs Caro

Hé ha Sweety,

Ja, ik weet dat jij al weet of je een zoon of dochter gaat krijgen. Voor zover ik weet klopt het meestal ook wel. Als je op de echo iets ziet bungelen, dan klopt het, dan is er geen vergissen mogelijk en krijg je een zoon. Ik heb me wel laten vertellen dat als je ziet dat het een meisje is, er nog steeds een kleine kans is dat het toch een jongen blijkt te zijn. Blijkbaar kunnen meneertjes af en toe erg goed hun plassertje verbergen! Ach, ik wacht het rustig af!

Ik ga er trouwens vanuit dat hij/zij er nog niet is, of dat je anders net erg druk bent met de bevalling. Ik heb eerst de berichtjes langsgelopen om te zien of je al mama bent, hahaha. Gisteren was je uitgerekend, het ziet er naar uit dat je in ieder geval gelijk had dat het niet vroeger komt. Zie je wel, altijd vertrouwen op het mama-instinct!!!! Ik duim heel hard voor je dat je een goede bevalling hebt en dat alles goed zal zijn met je lieve kleintje!

Succes lieverd,
dikke knuffffffffffff
T+C

Hoi Caro,

Ook van jou ben ik eerst even nagegaan of je al bevallen bent, maar als het goed is nog niet, of je zit er middenin! Wachten duurt lang hè, vooral als je zo verschrikkelijk graag je ukkepuk in je armen wil krijgen. Gewoon lekker zoveel mogelijk blijven doen, dan ben je afgeleid en duurt het wachten minder lang. Ik vond het erg prettig dat ik diverse afspraken heb moeten afzeggen en niet al een lege agenda had. Misschien werkt dat voor jou ook zo.
Overigens 'baalde' ik wel dat ik mijn kappersafspraak moest afzeggen. Ik dacht dat ik het mooi gepland had om twee weken van tevoren nog even te gaan, maar nee, het mocht niet zo wezen! Hahahahaha!!!! Als dat het ergste is.... :)   Nu ben ik onder begeleiding van mijn zoon gegaan, wat ook door de meiden in de kapsalon erg gewaardeerd werd. (Kleine charmeur hoor, die zoon van mij.  Zelfs slapend liet hij alle hartjes sneller  slaan!!!!)  (En gelukkig heeft de kapster niet scheef geknipt hahaha!).

Heel veel succes met je bevalling - dat alles goed mag gaan met jou en je ukkie!
Liefs,
T+C

en nog niks.....maandag krijg ik inwendig onderzoek en gaan ze me strippen, hopelijk helpt dat! ben het nu toch echt wel beu, alles doet pijn en ben al bijnqa 13 kilo eraan pfffffffffffff...IK WIL MIJN BEEB!!!!
ach ja, hopelijk maandag dan maar. verder gaat het prima! ben alweer 40+1 en ik blijf wel bezig voor zover ik kan! uiterlijk 9 april is mijn kleintje ( nou ja, dan niet meer klein..) er!! dus ....

Kusssssssssss aan baby christian en voor jou!!

En Caro, ook nog niks?? lang duurt dat wachten he...en dan al die ''goedbedoelde'' opmerkingen de hele dag door: de kleine komt wanneer tie zin heeft...of er is er nog geen eentje blijven zitten....of ach nog maar maximaal 10 dagen...pfffffffffffffffffff en dan maar aardig blijven. valt echt niet mee af en toe he! kan ze dan wel achter het behang plakken ahhahaha...hoe voel je je verder?? ik ben moe....

sterkte nog mies en hopelijk komt tie van jou toch sneller als die van mij, kun je lekker opscheppen ahhahaha

liefs sweety (40+1)

hoi dames...

ook ik breek hier ff in...
ik zag bekende namen,van het zwanger worden forum...
Tess jou naam komt mij ook bekent voor,maar ik twijfel ff of ik het goed heb,woon jij in spanje?of heb ik de verkeerde voor mij??

en Sweety jou naam komt mij ook bekent voor...

ik hoor wel of jullie mij nog kennen...

xxxtam80       39 weken zwanger

hahahaha Tess, je moest eens wrten hoe vaak ik dat niet op een dag hoor he....wie weet begint het wel vanacht...lol...het kan natuurlijk wel maar denk ut niet hoor. meestal is mijn gevoel wel oke. hopelijk na het strippen op maandag dat er dan wat gebeurt. we wachten rustig af.

kusssssssssss sweety

en Tam80.....ik moet je heel eerlijk zeggen dat ik een aantal tammies ken hahahah wie weet ken ik je nog wel, maar ja, ik ken er dus meerdere....maar je bent ook al bijna op je eind zie ik...lukt het allemaal nog een beetje?   ik wens je veel succes hoor en waarschijnlijk word ik ook een april mama...

knuffel sweety (40+1)

Terug
Bovenaan