Voor syllie

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!

Heel erg gaaf voor je meid eindelijk... Ik hoop dat je heel snel echt kan gaan genieten.. Weet dat die mk toch wat extra zenuwen enzo voor deze keer met zich meebrengt maar positief denken en over negen maanden mag je je eindelijk officieel mamma noemen!!!

Hou me nog wel op de hoogte hoe het verder met je verloopt ben erg nieuwsgierig wat de gyn allemaal gaat zeggen en hoe je eerste echo en controle verloopt.. Hopelijk verhuis ik heel snel met je mee naar het zwangerschaps forum...

Heel veel liefde en geluk voor jullie alledrie.....

Groetjes Phoebe

Hoi Phoebe,

Het is allemaal zo onwerkelijk wat er allemaal gebeurt!
ene moment ben ik misselijk, andere hoofdpijn, dan weer steken in mijn borsten, maar ook af en toe krampjes in mijn buik, maar heb het idee dat dat vooral van mijn darmen afkomt. heb al enkele weken moeite met mijn stoelgang. het ergste is nog dat ik echt heeeeeeel erg moe ben!

heb de assistent van de gyn gebeld en daar kan ik op 14 nov mijn eerste echo laten maken! vind het nog erg ver weg maar goed geduld is een schone zaak.

Vind het al erg van dat ik op dit moment al verder ben als de vorige keer, wie weet een goed teken.

Mijn schoonmoeder hebben wij het goede nieuws al verteld, die is natuurlijk ook erg blij en gespannen. mijn ouders hebben wij het nog niet verteld. als alles goed gaat wordt dat voor hun hun eerste kleinkind! vorige keer na mijn MK heeft mijn vader zoveel verdriet gehad dat ik nu ff wil wachten met vertellen.

Mijn man is ook erg blij, maar net als ik ook wel een beetje terughoudend. maar wel erg lief voor me nu! haha wat dat al niet met een man doet he.

Ik hoop zo dat jij ook snel met goed nieuws gaat komen en dat we elkaar samen van onze gevoelens op de hoogte kunnen houden. Tuurlijk ga ik je op de hoogte houden van alles.

spreek je snel weer
Liefs
"mama Sylvia"

Ha die mamma Syl,

Allemaal goede tekens.. doodmoe hondsberoerd en opgeblazen door verstoppingen.. Zeker nooit gedacht dat je zo blij zou zijn dat je niet een hele dag meer wakker kan blijven en dat de wc je beste vriend zou worden ipv van elke maand je ergste vijand.. hahaha

14 november is idd nog heel erg ver weg maar aan de andere kant heel erg dichtbij... Wil je graag weten wat het geslacht van het kindje wordt?? Ik zou dat heeeel graag willen weten.. Als ik een zoon zou krijgen moet ik en mijn familie ons daar helemaal goed op voorbereiden(ik heb 23 nichtjes en mijn oudste zus heeft ook 2 dochters en mijn vader heeft alleen zussen en mijn moeder heeft alleen zussen, het gaat zelfs zover dat mijn oma's en overgrootoma's alleen maar zussen hadden) Er is geen enkele man in onze familie geboren de afgelopen  vier generaties behalve mijn vader.. Als ik een zoon krijg is hij nu al gedoemd om zo verschrikkelijk verwend te worden.. En als ik een dochter zou krijgen zou het ook geweldig zijn want dan zetten we traditie voort.. Dus of een primeur of een traditie ik zou het heel graag willen weten..

Maar goed voorlopig is het nog niet zover.. Ik moet morgen naar de gyn omdat sinds de HSG test vrijen nogal pijnlijk is.. Weet niet waar dat vandaan komt.. In het begin dacht ik dat het wel zou komen omdat ik net die test had gehad maar na 2 maanden zou dat toch wel over moeten zijn..

Over een maand kom ik in aanmerking voor IUI in mijn eigen cyclus.. Denk niet dat ik er dan al aan wil beginnen.. Mijn man en ik hebben net een nieuw huisje gekocht en 28 november krijgen we de sleutel en kunnen we gaan klussen en hopelijk kunnen we er dan in januari in.. Als dat allemaal op orde is en we daar een lekker nestje hebben gebouwd wil ik pas aan IUI beginnen.. Wie weet ik heb elke maand nog steeds hoop dat het gaat lukken voor die tijd maar dan zal het echt op de natuurlijke wijze moeten gebeuren.. Even geen gerotzooi aan mijn lijf heb al genoeg aan mijn hoofd met het nieuwe huis..

Heb je al nagedacht over de kinderkamer en welke kleuren je erin wilt hebben en wat voor een meubels?? En namen weten jullie die al.. Wij wisten ze al voordat we daadwerkelijk de pil weggooide..

Misschien een iets te persoonlijke vraag maar uit welk deel van het land komen jullie?? Wij komen zelf uit Lisse (bij de keukenhof) en we hebben nu een huisje in Den Haag gekocht omdat we daar allebei werken en de reistijd ons opbrak.. Ik ben van origine zelf een Haagse mijn vriend is hier in de buurt opgegroeid..

Nou ik hoop dat je je weer wat beter gaat voelen, de eerste 3 maanden zijn het ergst en daarna heb je weer hervonden energie.. Ik lees je hopelijk snel weer.. Ben zo blij en enthousiast voor jullie..

Groetjes Phoebe

Hoi Phoebe,

Hoe is het gegaan bij de gyn? hebben ze nog wat gevonden of is alles gewoon goed, maar beurs???

Misschien gaat het idd wel helpen dat je je hoofd even niet bij je buikje maar bij je huisje hebt! ik had mezelf helemaal ingesteld op het feit dat de clomid niet genoeg was en we toch weer naar de gyn moesten en kijk nou eens....

Zou wel helemaal geweldig zijn als je je huisje klaar hebt en jullie gelijk het gezinnetje kunnen uitbereiden!

Tja kinderkamer heb ik de kleuren al voor klaarliggen, gelukkig hebben we alles eigenlijk al, een bedje, commode, kledingkast enz enz hebben afgelopen jaren al een hoop gekregen.

Gister even voor intake naar de VK geweest en gelukkig mag ik (gezien mijn mk toen) op 29 oktober al terecht!!! tjee echt spannend joh! ik ga je dan ook zeker op de hoogte houden over alles.

Jullie heel veel plezier en succes met verhuizen, klussen en "klussen" hihi,
Liefs Sylvia

Hoi syl,

Alles was goed bij de gyn.. Ze zei dat het tot wel een half jaar na het onderzoek gevoelig kan blijven omdat er wat van die vloeistof achterblijft. Ze heeft me nog wel even onderzocht maar alles was in orde.. Dus weer een geruststelling en lekker naar huis met de gedachten op het nieuwe huisje..

29 oktober is een stuk dichterbij, ben heel erg benieuwd hoe jullie echo verloopt enzo.. Wilde je nou weten wat het wordt jongen meisje of niet? (natuurlijk kunnen ze dat niet op deze echo zien maar tzt?)

Ik moet nu snel gaan opschieten want mijn oudste zus is jarig en we eten met de hele familie ben nog niet eens aangekleed.. Heerlijk zo'n zondag..
Spreek je snel...

Grz Phoebe

Hoi Phoebe,

heerlijk he zo'n dag bijna niks doen!
ga ik nu ook wat meer doen hoor, ben erg moe en kan mezelf heel moeilijk warm houden op het moment, tja de bekende kwalen, gelukkig valt de misselijkheid wel mee.

ik weet niet of ik mijn nieuwsgierigheid kan bedwingen, maar in principe wil ik het niet weten, mijn man ook niet trouwens. voor mijn ouders wordt het hun eerste kleinkind, dus de verrassing zal erg groot zijn als we het hen vertellen! na mijn MK in juni hebben we besloten te wachten, aangezien mijn vader er erg veel moeite mee heeft gehad.

Goed te horen dat alles goed was volgens je gyn, tja blijft toch een gevoelig gebied he. nadeel is dat als je best wel bezig bent met zwanger worden je daar ook een hoopt voelt, tenminsten dat had ik wel.

Hoop eigenlijk wel dat als je lekker met je huisje bezig bent je ook snel mag volgen naar het zwanger zijn forum.

Mijn vriendinnen komen zo gezellig langs, dus ga afsluiten, spreek je snel

Liefs
Sylvia

Hoi phoebe,

ff een korte up-date, vandaag 1e echo en ja het hartje klopt!!!!!

volgens haar meting is het nu 6 weken en 5 dagen, das 3 dagen korter dan we dachten, maar heb ook 30 dgn cyclus gehad dus kan.

de 14e bij de gyn een echo heel spannend weer!

tot gauw,

Liefs Sylvia

Hoi syl,

Ik had van de week al geprobeert wat terug te schrijven maar op de een of andere manier wilde het forum het niet plaatsen.. Had ook moeite om in te loggen maar goed nu alsnog een keertje proberen..

Super dat alles goed eruit ziet.. 6 weken is bijna de grens.. Je bent iig voorbij de 5 weken van de vorige keer.. Met 12 weken is toch het grootste gevaar geweken?? Nou dan ben je daar al over de helft van..

14 november naar de gyn.. Gaan ze dan weer een echo doen of is dat alleen voor controle?? Nou ik hoor snel weer van de mijn NOD is aankomende zondag maar ik voel het alweer helemaal aankomen dus sorry misschien volgende maand dat ik me bij jullie op het andere forum mag voeg (ps vergeet niet je foliumzuurtjes)..

Groetjes Phoebe

Terug
Bovenaan