Hoi Phoebe,
Ik had helaas weinig tijd om eerder te reageren sorry!
als ik het goed lees, zit je lekker in disneyland te genieten met je man!
Wie weet ben je lekker ontspannen en staat je volgende week een verassing te wachten!!
Ik hoop het zeker voor je.
Tja het stoppen met roken is heel erg moeilijk (weet er alles van) maar bedenk wel dat als je stopt, zodra je weet dat je zwanger bent, kan dit je lichaam veel stress meegeven (heb je al als je niet zwanger bent) dit kan negatieve gevolgen hebben voor je kindje.
Ik hoop voor je dat het gaat lukken. ik probeer op dit moment mijn cyclus niet zo heel stipt in de gaten te houden, maar helaas lukt dit niet altijd.
Voorlopig zit ik nog even in de lappenmand met mijn schouder, wat niet echt meewerkt natuurlijk.
We gaan vrolijk door en hoop toch dat alles een beetje vaart krijgt.
Ik hoop dat als je dit leest, je lekker genoten heb van je vakantie.
Tot gauw
Liefs Sylvia
Ik had helaas weinig tijd om eerder te reageren sorry!
als ik het goed lees, zit je lekker in disneyland te genieten met je man!
Wie weet ben je lekker ontspannen en staat je volgende week een verassing te wachten!!
Ik hoop het zeker voor je.
Tja het stoppen met roken is heel erg moeilijk (weet er alles van) maar bedenk wel dat als je stopt, zodra je weet dat je zwanger bent, kan dit je lichaam veel stress meegeven (heb je al als je niet zwanger bent) dit kan negatieve gevolgen hebben voor je kindje.
Ik hoop voor je dat het gaat lukken. ik probeer op dit moment mijn cyclus niet zo heel stipt in de gaten te houden, maar helaas lukt dit niet altijd.
Voorlopig zit ik nog even in de lappenmand met mijn schouder, wat niet echt meewerkt natuurlijk.
We gaan vrolijk door en hoop toch dat alles een beetje vaart krijgt.
Ik hoop dat als je dit leest, je lekker genoten heb van je vakantie.
Tot gauw
Liefs Sylvia