voor Tess09!!

wat spannend zeg!!! Ik denk dat het wel eens raak zou kunnen zijn hoor!! echt waar!!
innesteling kan na 5-7 dagen na de eisprong!!!! dus je zit hopelijk goed hoor!!!!

duimerdeduimmmmmmmmmmmmmmmm au au au au zere duimennnnn

kaarsje bandennnnn oeps vingers verbrandddddd au au au

hmzzzz hoop hoop hoop denk denk denk!!! dat je zwanger bent!!!!

toi toi toi successsss lieverd!!

hoop dat je snel dat boek aan je ventje mag geven hoor!!!

knuffffffffff en liefsssssss sweety

Hééééé Sweetyyyyyyyyyyyy!!!!!

Dank je wel voor je lieve berichtje!!
Ja het is zeker spannend. Toch ben ik er merkwaardig rustig onder! Ik ga er maar vanuit dat dat goed is, want als die duivels komen.... Maar ik denk dat de komende week de spanning wel gaat oplopen hoor, vooral als ik nog wat tekenen krijg...!!! Ah joh, ik zie het wel.

Zeg maar pas je wel op met je vingers? Die heb je met een babietje doorgaans wél nodig hoor! Ik hoop dat we allebei gauw zwanger zijn meid!

Dikke knuffel!!!

Tess

das maar goed ook dat je er rustig onder bent, scheelt echt een hoop hoor!! Maar ik denk echt dat je een zeer goede kans maakt!!! serieus!!!
bij mij wacht ik wel eerst ff af. Na mijn MK vorige week ben ik wel beetje veranderd.
Ik geloof er ff nie zo in..komt vanzelf wel weer hoor!! ben altijd al een optimist geweest!!
maar ik wacht wel voorlopig 10 weken af dat heb ik we;l geleerd nu.
Moest ff opnieuw berekenen wanneer mij   eisprong is en wanneer NOD. Ik denk rond 5-8 mijn ei en dan 20-22 NOD. Ik was  4 dagen over tijd geloof ik dus als ik die eraf trek zit ik rond die periode. Ik ben gewapend met een ovulatie test hahahah en ik kan heel goed mijn cervix slijm lezen dat scheelt. ach we zien wel. ik ben nu wel minder mee mezig omdat ik een MK heb gehad.

Supersupersuper veel liefs en gelukkkkkkkk

Hai meid!

Het ziet er naar uit dat het forum het weer doet!

Hoe is het met je? Kom je een beetje door de dagen heen met die warmte? Ik heb het op zich niet zo vreselijk warm, maar houd wel vocht vast zodat het aan het einde van de dag lijkt alsof ik alleen nog maar kan waggelen (zo voelt het) hahahaha.
Enig idee trouwens hoe ik mijn borsten even kan afschroeven? Ik word zo moe van ze. Ze doen niet echt pijn, maar ik voel ze de hele tijd en het lijkt wel alsof ze moe zijn ofzo.

Hahahahaha! Laat ook maar hoor, ik geloof dat ik wat zit te raaskallen. Zal de warmte wel zijn!

Zeg, ben nog steeds gestaag voor je aan het duimen hoor! Wat mij betreft is de komende ronde definitief raak voor jou!

Knuffel van Tess

jaaaaaaaaaaaa forum doet ut weerrrrrrrr!!!
ja gaat goed met me gelukkig...bloeden is al kleine week klaar, binnenkort eisprong he..ben benieuwd of ik die ga krijgen en zo ja wanneer he. ben echt van de leg af geloof ik na mijn MK vorig weekend..we wachten af. ben gewapend met ovulatietesten dus moet goed komen!! hahahah koel je borsten maar ff he met ijs hahahaha succes daarmee. ben zooooooooo benieuwd naar je joh!!! volgens mij ben jij hardstikke zwanger hoor!!! en ik hoop het ook echt!!! duim ook voor jou meid dat het ook echt zo is en niet alleen in mijn hoofd!!!

kussssssssssssss Tessa

owjé, gewapend en wel! Watch out little eggs, you're gonna be fertilized!!!!
Hahahahahha Nou als dat niet goed gaat weet ik het niet meer!!!

Ja, ik heb mijn borsten al gedreigd met ijsklontjes, maar ze zijn totaal niet onder de indruk hahahaha!!!!!!!
Ik ga nog even wat water halen (twee emmertjes uiteraard!), want ik heb me toch een dorst!

Ben jij al een beetje op de hoogte van het zangrepertoire dat we straks natúúúúúúúúúúúúúrlijk nodig hebben?

Knuffffffffffffffffff

uhm zangrepertoire???wat dacht van HALLELUJAAAAAAAAAAAAAAA lalalalalalaaaaaaaaaaaaaaa
hoest met de borstjes??hahahaha
ach ik zie wel of mijn eisprong komt en zo ja wanneer...heb niet zon haast hoor, eerst maar lichamelijk oke zijn nietwaar..:) daarna volgt de rest vanzelf wel
duim nogsteeds voor jou hoor!! wanneer weet jij het dat je zwanger bent?? ( ik denk het al maar oke)

doeiiiiiiiiiiiiiiiii xxxxxxxxxxxxx

Hahahahaha
.... meer zo van

'k zag 2 beren broodjes smeren
toen ik hoorde 'stappestap'
zag toen na het omkeren
hé dat lijkt wel dikkertje dap!
met nieuwe laarsjes voor de regen
ze lijken wél een beetje duur
wie zal dat betalen dan?
want zoete gerrit kijkt zo zuur!
tis tóch geen weer voor warme schoenen
ijs is nodig voor de borst
man is thuis gauw even zoenen
glaasje drinken voor de dorst
gauw, wat voedsel moet ik eten
slagroom op augurk dan maar?
oefen vast met - je kunt het weten
Annie MG Schmidt zowaar!

Het dichtmachien hapert wat in deze hitte hihihihihihi
Ach, bij gebrek aan beter is hallelujaaaaaaaaa voor mij uitermáte geschikt!!!

Met de borstjes heb ik een nieuwe fase betreden: ik spreek niet meer tegen ze! Dat vonden ze niet leuk, de protesten waren dan ook niet van de lucht, maar ze hebben zich vervolgens mooi even gedeist gehouden. Ben benieuwd of ik een wraakactie kan verwachten..... geniet nu lekker even van de relatieve rust.
Ik ga eten (laat hè)...

Sie joe!
Knuffeeeeeeeeeeeeeeeellllllllllllllll!!!!!!!!!!

Terug
Bovenaan