voor Tess09!!

joehoeeeeeeeee

het regent hier ontzettendddddddd, koelt het tenminste een beetje af...vandaag heb ik het heel erg rustig op de zaak. vanaaf mag ik mijn salon weer in tot half negen..

Tess heel veel succes met je nieuwe job! Is het heel wat anders als je vorige job of beetje hetzelfde? wanneer begin je?

emmie, het zou een prachtig kado zijn ja!!! betere heb je niet toch??
ik duim gewoon door hoor! succes met klussen!

dames, toedelidokie weer!!!

tuuuuuuuuuurlijk emmie!! dat spreekt voor zich toch???heeeeeeeel logisch hahahaha
suxxes meid!! jij hebt geloof ik NOD rond dezelfde tijd als ik?? 21/22/23 juli??

liefs sweety

Ja, in die dagen zouden ze moeten komen, maar liever m=niet natuurlijk, vind je het moeilijk nu er hier zo veel zwanger zijn, terwijl jij het ook was, het lijkt me heel akelig! nou meis, wat is het weer warm hè! smoor gewoon...waar kom jij eigenlijk vandaan???

hè tess, ben je al een beetje bekomen van alle opwinding???????????

nou meiden....liefs maar weer!!!! doeg!!!!!!!!Em

hoi hoi

nee emmie heb er gelukkig geen problemen mee. dat komt omdat ik denk ik een hele nuchtere meid ben en ik me er goed bij neer kan leggen dat het gewoon nog niet zo heeft mogen zijn voor ons, en dat mijn tijd later is. het komt zo als het komt en het gaat zoals het gaat.

ik hoop voor ons dat ze dan zeker wegblijven die duivels he!! dat zou idd geweldig zijn.
Ik kom uit brabant! en jij dan??

kussssssss

HHHHHHHHHHHHHhaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiii Sweet...

ik uit gelderland...tja, wees blij dat je en beetje nuchter bent!  ik wou dat ik dat iets meer had, ik trek me vaak veel dingen aan, ook van mijn mede mensen, ik wil graag altijd iedereen helpen, maar vaak stoot je je neus nogal is hard handig hè! daarom is nuchter zijn wel makkelijk!!!!

als je je soms verdrietig voelt,
en niemand snapt, wat jij bedoeld,
dan moet je niet in de put gaan zitten,
maar er een nachtje over pitten,
en als s ochtends de zon naar binnen schijnt,
is het net, of alles minder schrijnt,
richt op, je blik, en kijk omhoog!
de zon schijnt, en het isnog droog!
de volgels fluiten, de bloemen bloeien,
en in de wei, daar loeien koeien,( hier wel..hihi)
zing maar,lach maar je zal zien hoe fijn het is!
en is het echt gedaan met al je droefenis!

haha...Lifs en een knuffel voor jullie! Doeiiiiiiiiiii Em

owww das ver van mij vandaan he...maakt niet uit. typen kent geen grenzen he...
tja ik kan me wel eens veel aantrekken maar kan het gelukkig ook goed van me af zetten..ik hoor natuurlijk heel veel verhalen in mijn instituut soms heel triest ook. als ik daar allemaal mee zou zitten zou ik mijn huis niet meer uitkomen denk ik!!!dus tja tis ook wel makkelijk af en toe. met mijn MK is het zeer zeker makkelijk.

wij gaan der weer voor meid!! ( mits ik een eisprong heb natuurlijk)
en anders duim ik alvast knetterhard voor jou deze maand en volg ik gewoon een maandje later he..

kusssssssss en slaap lekker voor laterrrrrrr xxxxxxxx

Terug
Bovenaan