voor Tess09!!

Hé Emmie!

In een ander topic dacht ik te lezen dat je in je klusweek zit. Ik duim voor je dat het raak is/zal zijn!

duimduimduimduimduimduimduimduim duimduimduimduimduimduimduimduim
duimduimduimduimduimduimduimduim duimduimduiduimduimmduimduimduim

Knuffel van Tess

ow en heb je toen je meer kwaaltjes had toch op tijd je duiveltjes gehad?? anders heb je mischien een vroege MK gehad??
en id dat het mis kan gaan ben ik een goed voorbeeld van...eerste 4 dagen blij daarna depri...kan heel snel gaan. nu benk weer blij hoor!!!ik gelukkig nuchtere meid en maak mezelf ook niet zo gek, dus da handig he.
en tuuuuuurlijk duim ik me suf voor jou he, lees gedichtje nog maar eens terug hahahaha
ik blijf net zo lang duimen totdat jij zegt dat het niet meer hoeft omdat je een goede reden hebt namelijk: ZWANGERRRRRRRRR
maar je hoeft nie zo lang meer te wachten toch?? bijna je NOD??

liefsssss Tessa

Nee, ik was zo'n anderhalve week over tijd. Ik had eerst een licht positieve test en twijfelde of het wel écht zo kon zijn. Heb toen een paar digitale gehaald en die zeiden telkens van niet. De kwaaltjes werden alleen maar erger en ik werd ook alsmaar niet ongi, en toen het kwam leek het wel of mijn hele baarmoeder naar buiten wou. Zo'n heftige heb ik nog nooit meegemaakt. Ben voor de zekerheid bij de ha langs gegaan en die zei dat het waarschijnlijk een hele vroege mk was. Hij had echter het idee dat alles wel goed ging omdat ik goed bloedde. Ik moest het wel in de gaten houden natuurlijk. Het is na een week opgehouden, heb hem nog gebeld maar hij dacht dat alles oke was. Ik heb daarna gelukkig ook helemaal geen klachten meer gehad. Ik mocht meteen weer proberen en zit nu op het resultaat te wachten, zaterdag (+ of - 1 dag) zouden de duiveltjes moeten komen als ik tenminste niet zwanger ben. Ik houd het trouwens nog wél even in de gaten. Als ik gekke dingen merk, ga ik gewoon terug en dan wil ik goed onderzocht worden!

Zeg maar ik duim ondertussen voor jou hoor! Eerst voor een LH piek en dan voor raakschieten en tenslotte voor de goede afloop dwz het goede begin!!!
Ik ga nog steeds voor de babyboom, ook wij gaan verhuizen naar dat andere o zo gewenste forum!!!!

Dag lieve Sweety/Tessa!!!
Ik moet nu echt de strijk afmaken, heb er de rest van de week geen tijd meer voor!

Knuffffffffff, Tess

achhhhhhhhhhhh wat zal je toen gebaald hebben. was je erg verdrietig?? een vroege MK is ook een MK he...ik moet zeggen, voor mij was vooral zondag het ergste, toen het vruchtje eruit kwam...was echt even slikken hoor. maar ja het heeft nog niet zo mogen zijn!! Ik was wel 2 dagen langer ongi dan normaal idd. volgens mijn HA was ook alles oke, hoef ook nergens meer naar te kijken, maar ook ik houd het goed in de gate das alleen maar goed!!! je kent zelf je eigen lichaam het beste he!!! hopelijk is het nu wel gelukt voor je!! welke ronde zit je eigenlijk?? ik ronde 4 pas...en ben 30 jaar ( net)
en wat doe je voor werk ( mits je dit wil zeggen natuurlijk het hoeft niet!!) ik werk als hypotheek-verstrekster en kredietverstrekster. dit doe ik 36 uur bij mijn vader op kantoor. we hebben 14 man personeel. daarnaast heb ik een eigen schoonheidsinstituut. ook heeeeeeeeeel leuk!!

strijk ze want das minder leuk!!!!
knuffels en alle liefs terug, sweety/Tessa hahahaa

Heb wel een paar dagen een dip gehad ja, maar dat was daarna gelukkig over. Er was ook niets gepland ofzo, het zou een gelukje geweest zijn, dus ik heb er niet weken lang naar toe geleefd. Ik denk dat dat gescheeld heeft.

Wauw, je zult wel druk zijn met zo'n dubbele baan! Ik ben 32 bezig met de 1e en dit is, de vorige meegeteld, de 2e ronde. Ben dus nog piep qua aantal pogingen. Ik ben leidinggevende, begin binnenkort een andere baan, nieuwe uitdaging, heb ik zin in! Waar etc. vertel ik liever niet, zou voor enkelen wel heel herkenbaar zijn en ik wil hen niet laten weten dat we proberen.

De strijk vind ik nooit zo erg, lekker gelegitimeerd tv kijken!!! Hahahaha. Ben verder niet zo;'n huisvrouw maar het moet gebeuren niet waar. Heb jij favo klusjes of juist iets wat je supervervelend vind om in huis te doen?

Ik ga zo slapen, morgen weer drukke dag. Welterusten en tot gauw!!!!!

Tess

Ha meiden!!!! wat is het smoor hè!!! ik heb gisteren de zee maar opgezocht...heerlijk! we waren pas om 1 uur thuis...er dook nog een zeehond vlak bij ons op, ik schrok me een aap!   wel erg leuk...
heerlijk die rijmelarij....
ik heb 22 juli mijn nod...en zit nu dus in mijn klus week ja...(lekker als het zo warm is...)   hoe staat het met jullie er bij?? we geven de moed niet op natuurlijk! we gaan over 2 weken op vakantie, daar heb ik echt zin in!!! maar mijn nod valt er wel net in, en dat is balen, tenzij..........mijn mannetje is 23 juli jarig, mooi kado???

hè, wat zou dat leuk zijn....

bedankt voor het duimen lieve meiden, voorlopig doorgaan he, ik doe het ook voor jullie, mijn duim is namelijk weer braaf genezen(hihi) , weet je nog???

ik ga maar weers aan de kraan hangen..pfff wat heb ik een dorst!!!!

nou tess, het wordt wel spannend!!! ...IK GA HEEL DE WEEK AAN JE DENKEN...en je zal het zien............ajuus!!!! Liefs en een knuffel Em

haaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiii

pffffffffffff heb vanacht maar 2,5 uur geslapen door die hitte...ik kan daar echt niet tegen hoor!! behhhhhhhhh, ben maar uit nood met een plantenspuit heel mijn lichaam af gaan spuiten hahaha toch beetje verkoeling...maar ik heb geloof ik alle uren voorbij zien komen en dan om 7.00 weer op he blehhhhhhhhh echt balen...maar ja ben vast niet de enige...

Uhm Tess....ik moet je iets bekennen...ik heb een werkster...hihih lux he...maar de strijk enz. doek natuurlijk wel zelf, maar omdat ik zo veel uurtjes werk ( en mijn ventje ook) is dit wel idieaal hoor!! scheelt toch een hoop werk. ze komt iedere week 1,5 uur en als ik wil meer. heeeeeeeeeeeeerlijk. waar ik een hekel aan heb??uhmmmmmmm de vaat denk ik...heb wel een vaatwasser maar die heeft kuren af en toe...en de tuin...als ik eenmaal bezig ben gaat het wel maar we hebben een hele grote tuin dus heeeeel veeeeel werk. wel mooi met grote vijver enz. staat nu volop in bloei.

owww leiding gevend? das meestal ook pittig ja. snap dat je het niet wil zeggen hoor, bij mij in de omgeving weet bijna iedereen dat we bezig zijn dus tja dat scheelt. mijn vent had zich versproken in zijn enthousiasme....naja niks aan te doen...

emmie, ik heb ook mijn klusweekend voor de boeg!!! waarschijnlijk eisprong 6/7/8 juli..ff afwachten na mijn MK.. gebruik nu ovulatietesten. ben begonnen op dag 12, dus als ik voor die tijd mijn ei heb gehad dan heb ik pech. denk ut nie, want zie het ook goed aan mijn cervixslijm..wachten maar af...jij alle geluk en succes dat het deze ronde raak is voor je meissie!!

nou meiden. tis weer een heel verhaal geworden he...hahahah

tot gauw weer kusssssssssss en veel liefs van   mijjjjjjjjjjjjj xxxx

Emmieieieieieieiieieieieieiei

Dit keer gaat het gewoon lukken! De timing is zó perfect met de verjaardag van je man! Het gáát gewoon lukken!!!!!!

Duimduimduimduim Duimduimduimduim

Sweetyyyyyyyyyyyyyyyyyy

Hmm dat lijkt me wel wat, zo'n werkster. Misschien maar eens rondvragen... Zal met de nieuwe job wel drukker zijn en ik zou niet graag aan de wc bril blijven plakken hahahahaha!

Duimduimduimduim Duimduimduimduim

Liefs voor jullie allebei!    

Tess

Terug
Bovenaan