voor vrouwtjuh

A

Anoniem

Guest
hoi jo

ik las net in de discussie over 30 weken zijn dat jij het ook een beetje zat begint tew worden! Ik was me toch blij om dat te lezen. Ik ben nu 27 weken maar het begint me echt zwaar te vallen nu.....

Ook ik ben een echte buikslaper, en slaap dus echt al een paar maandjes erg slecht. Ben het soms ook echt beu. Lig huilend in mijn bed omdat mijn lijf zo moe is maar ik de slaap niet kan vatten omdat ik niet lekker kan liggen...   Dat breekt echt op.

Ik was blij te lezen dat jij dit ook hebt, en dat het niet alleen over rozen gaat!

Sterkte die laatste weken meid!!

liefs gridje

Hoi!!

Nou wat jij beschrijft....alsof het over mezelf gaat...
Ik lig ook vaak snachts te janken en sta sochtends ook
vaak down op, net wat je zegt, zo moe zijn en gewoon niet kunnen slapen....
Vind het nu ook dus echt nie leuk om naar bed te gaan.....
Tuurlijk zijn we blij met onze babys maar tis echt nie alleen
maar rozegeur en maneschijn he?!
Ik hoop gewoon dat het kindje eerder komt, hihi erg he?

Meis, jij ook heeeeel veel sterkte, (zullen we nodig hebben!)

Liefs Jo

vannacht is er een wonder geschied.. hahaha ik heb zomaar 5 uur aan 1 stuk geslapen. Snap er niets van..... Maar een buikpijn dat ik had toen ik wakker werd.... Ik was niet gewekt door het innelijke stemmetje dat zegt dat ik moest plassen. Nu moest ik zooooo erg dat het gewwon zeer deed aan mijn buik. whahahaha.

Maar ja dat was na een minuut op het toilet ook over. Maar mensen wat was ik eraan toe om heerlijk te slapen zeg!!!

Ik hoop dat ook jij binnekort zo'n nacht krijgt. Ben nog niet helemaal uitgerust maar vooruit. Er is een beginnetje gemaakt!!!

Oja en ik hoop ook dat mijn beebje eerder komt hoor. 38 wkn zou perfect zijn. hihihi Misschien komt het ook wel eerder want ik lig nog steeds aardig voor op schema. ( ongeveer een week of 2) Maardat zal de laatste groeiecho moeten bepalen.....

liefs gridje

hey hey,

En? hoe gaan jouw nachten??
Heb laatst dus ook gewoon 5,5 uur achter elkaar geslapen he?
joepieeee haha....Hier nog steeds veel plassen snachts en weinig slapen...
een heerlijke combinatie>NOT.
Ben je al voor je controle geweest? Ik volgende week donderdag weer....
Ben benieuwd...zijn dan 32 wkn....(eind in zicht!!!!)

Hoor van je, liefs Jo

hey hey,

sorry dat ik nu pas reageer maar ben lekker met mijn mannetje naar centerparcs geweest!! Heerlijk. En je wilt   het niet geloven ik heb daar gewoon heerlijk gelapen. Dat doorgezakte bed was de ideaale ondersteuning voor mijn buik.. hahahaha Normaal zou ik het er juist van   in mijn buik krijgen, maar nu dus niet.

Ik ben vorige week naar de vk geweest. Alles was goed. Baby was een beetje groot maar ja dat is ie ook al weken. Dus misschien gaat het toch wel eerder gebeuren...

Ik moet nu 25-9 pas weer. Omdat alles goed is hoefde ik pas na 4 wkn weer te komen. Dan ben ik ook 32 weken.. En dan is het einde inderdaad in zicht...

Ik begin het nu wel een beetje spannend te vinden? Jij niet komt wel dichtbij nu he....

liefs ingrid

Hoi Ingrid!

Ohh wat lekker zeg, ff dr uit en dan nog goed slapen ook!
Eigenlijk zou je daar dus moeten blijven tot na je bevalling!  haha

Wat zeggen ze dan hoe het komt dat je kleintje voor op groei is??
Laatst zei de gyn tegen mij dat ons ukkie lange benen had! haha maar das
vast weer wat anders.
Goh zou best kunnen zijn he? datie dan eerder komt......Zou je het erg vinden?
Ikke nie hoor.....Laat maar komen...Ben het soms meer dan zat..  erg, weet het!
Maar idd, tis wel heel erg spannend allemaal...pff morgen 32 wkn alweer...
gaat hard hoor...
Ben je dr verder helemaal klaar voor of???

Liefs Jo.

hey jo

Ik had het niet erg gevonden hoor daar te blijven tot na de bevalling... Heerlijk zo aan het strand! Mij hadden ze dus best mogen houden daar.

Waarom ze denken dat ik verder ben? Ik heb geen menstuatie gehad voordat ik zwanger ben geworden. Wel 1x een bloeding maar ze twijffelen nu of dat wel echt een menstruatie was of een innesteling, of gewoon zomaar een bloedinkje. Want het duurde ook maar 2 dagen..... Dus zijn ze nu niet meer zeker van de 1e dag van mijn laatste menstuatie..

Met de 12 wkn echo liep ik nog goed op schema. De 20 wkn echo was ik toch zeker een week verder. Maar dat is niet verder aangepast. Nu vind de vk de baby wel groot en vooral erg sterk. dus het is maar afwachten. Maar ik zou het niet erg vinden als het eerder komt hoor!! Van mij mag het......

Gister voor het eerst naar zwangerscahpscursus geweest, best lachen met die dikke buiken. hihihi Het viel me 100% mee, dacht echt dat het een puf les ging worden maar dat was gelukig niet.

Hoe ver zijn jullie met de voorbereidingen? Wij al een aardig eindje hoor. Alles nog eens poetsen en de kleertjes wassen en dan is het klaar. Gaan morgen nog een babyfoon kopen en een badje dan hevbben we echt alles in huis....

liefs ingrid

Hey Ingrid!

Goh wat een verhaal he? Heb jij zelf ook het idee dat je verder bent?
Zou idd heel goed kunnen he? Maar erg? nee dat zou ik ook nie vinden...
Wanneer weet je nou zeker of ie echt voor op schema ligt dan?

Krijgen hier in zhuis standaard een groeiecho, die heb ik over 2 wkn..
ben ook wel benieuwd...ik neem aan dat jij ook zon echo krijgt?
Of ze laten het gewoon zn gang gaan.....??

Ja hier is nu ook zon beetje alles klaar hoor....op een paar kleine dingen na...
het wassen ed doe ik zo rond de 36ste week....jij dan?

Hoe gaat het slapen? twisselt hier wel....vanacht was ik om het uur wakker
om te plassen..lekker is dat...
Owww aan strand heb je gezeten? haha nou tot aan de bevalling
zou ik daar ook wel willen zitten.....  heeerlijk....

Rustig aan he?

liefs Jo

Terug
Bovenaan