voor vrouwtjuh

hey jo!

Ik heb zelf het idee al mijn hele zwangerschap dat het allemaal wel erg snel  gaat. Maar ja, het is de 1e zwangerschap dus ja, ik heb geen verghelijkingsmateriaal hoe het bij een vorige zwangerschap was. Ik ben wel blij dat de vk nu eindelijk gehoor heeft gegeven aan mijn idee dat ik verder ben. Tenminste dat ze het zelf ook ziet. Ik moet 25 september weer en dan gaan we er nog eens goed naar kijken. En een datum afspreken voor nog een echo. (wat ik stiekem wel erg leuk vind. hihihi nog een keer kijken daarbinnen). En vanuit die echo kunnen ze meer zien qua groei en ligging. Want de ligging is door mijn voorliggende placenta niet altijd even goed te voelen. Alleen als de beeb en ik erg ontspannen zijn.

Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik nu moet doen met wassen enzo. Mijn man en ik zijn gisteren nog druk geweest in de babykamer. Alles hangt en staat nu. Ik heb de kasten al wel leeg gehaald en alle was gesorteerd. Dus kan ik deze week de kast schoonmaken. En dan langzaam gaan wassen denk ik. Heb geurbuiltjes van zwitsal gekocht, dus het blijft nog wel even een tijdje fris die was...

Slapen tja ik mag niet klagen,,, Het gaat me best goed af eigenlijk.... Wel 3 a 4 x eruit om te plassen maar ik schijn eraan gewent te raken! Maar bij jou wisselt het nogal dan? Ik blijf erbij dat mijn middagdutje ook wonderen doet.

liefs ingrid

Hoi Ingrid...

Buideltjes van zwitsal? die zou ik ook graag willen hebben!
Waar heb je die gekocht?
Want idd dan ga ik ook binnenkort de kleertjes wassen...

Heb hetzelfde als jij, vind het allemaal snel gaan, de hele zwangerschap!
En al voel ik hem lekker trappen, draaien en weet ik veel wat nog meer
kan het soms maar moeilijk voorstellen dat ik straks mama wordt...
echt heel apart, soms erg onwerkelijk....heb jij dat ook?

Heb net als jij een voorliggende placenta maar omdat ik bij de gyn loop
krijg ik bijna elke controle wel een echo...hihihi wijs hoor....
De laatste keer zei de gyn dat de beeb lange benen had! haha
beckhammetje?
Hoop voor je dat de groeiecho goed is.....ben benieuwd.....
Houden mekaar sowieso op de hoogte toch?

Nee slapen is en blijft een ramp...niet alleen door het plassen
maar ook door mn pijnlijke bekken....grrrrrr.....
Gelukkig voor jou gaat het nu iets beter...wat fijn dat je smiddags ff
een dutje kan doen..(lukt me niet)....scheelt enorm zeker?

Ik ga maar eens wat eten maken...de beeb en ik hebben trek...

Rustig aan daar, liefs Jo

hey jo!

Ik heb die buideltjes bij kruidvat gekocht. Ze zouden gewoon bij de zwitsal artikelen moeten hangen/ staan. Tenminste daar staan ze ook bij etos, en volgens mij heb ik ze bij de Da drogist ook gezien. Afijn   je kan ze dus kopen waar je zwitsal artikelen kan kopen hihihi.

Nou onze zwangerschappen lijken wel behoorlijk op elkaar zeg. Ik krijg ook een backhammetje.... Maar mijn mannetje is ook erg lang (2 meter) Dus ja een mini beeb zat er vanaf het begin al niet in. Ik zelf ben namelijk ook 1.80. Das ook best behoorlijk voor een vrouw.

En die bekken... ja ik kan er ook over meepraten. Maar ik moet zeggen sinds ik nog maar de helft van mijn uren werk gaat het stukken beter. En slapen met een kusssen tussen mijn knieen verlicht ook wel.

Waarom loop je bij de gyn als ik vragen mag? Ligt je placenta ook voor de uitgang ofniet? Bij mij is dat (geloof ik) niet het geval. Ik hoop gewoon op die groeiecho. Dan kunnen ze alles met zekerheid zeggen, en das toch een gerust idee.....

Maar we houden elkaar zekers op de hoogte hoor, vind het wel gezellig zo!

liefs ingrid

Hey Ingrid!

Hoe is het nou? Hoeveel uur werk je nu nog dan?
Zwaar werk? Hoe gaat het slapen? Nog steeds wel redelijk?

Bedankt voor je zwitsaltip! Ben je al aan het wassen geslagen?
Ik nog niet, heb maar geen puf....irri is dat.....gister wel (eindelijk)
de geboortekaartjes geregeld....

Ik loop bij de gyn vanwege medicijngebruik..ga om die reden ook
in het zhuis bevallen.....jij dan?

Vanacht goed geslapen joh, zeker 2 uur....grrrrr haha maar mag niet klagen de nacht
ervoor was echt stukken beter, zeker 8uur in totaal!! Ja echt! Ok wel om het uur
plassen maar toch.....

Is er al meer bekend wanneer jij je groei echo hebt?
Benieuwd hoe groot jouw beckham is...hihi

Groetjesss Jo

hey jo

hier alles goed hoor, rustig aan nog steeds ivm met de bekken. n bij jou?

Nee ben nog niet aan de was geslagen. Wil eerst de commode en de kast schoonmaken en dan wassen. Maar ik heb nog geen puf gehad om schoon te maken. hihiihi....Das echt irri ja, nu ook ik wil wel wat doen maar de puf ontbreekt me.

Heb al 3x bloedgeprikt vandaag. pppfff wat een ellende is dat zeg. Nog 1x vanavond en dan is het wel weer klaar. Moest een suikercurve laten maken. Nou ja alles voor het goede doel in mijn buik zeg ik maar. Ook mijn anti-d spuit (voorde rhesus) gehad vandaag. Das een misselijk ding zeg, in je kont... Dacht dat het wel mee zou vallen omdat ik best bevleest ben daar maar dat maakt dus niet uit....

Ik werk nu nog 12,5 uur, 3 ochtenden. Voor mijn baas en ik heb ook een eigen zaak. Das ook gehalveerd nu. Dus werk daar nog een uurtje of 10 per week aan nu.

Slapen gaat nog steeds redelijk. Ik moet wel regelmatig plassen maar verder gaat het goed. Allen het omdraaien... Das zo pijnlijk in mijn bekken. Heb jij dat ook?

Ik ben wel benieuwd ja naar hoe groot dat de beeb is... Ik zal de 25e meer horen over die echo. Wanner moet jij die laten maken?

Ik ga hopelijk gewoon thuis bevallen, loop gewoon nog bij de vk. De grootte van de baby was geen indicatie om naar de gyn te gaan. (gelukkig)

Rustig aan he?

liefs ingrid

Hoihoi!

Beetje bijgekomen van al dat geprik?
Heb me idd ook moeten laten prikken voor suiker...
maar niet 4x zoals jij maar 2x op een dag...die van mij was goed
hoop de jouwe ook!!
Haha ja heb ook spek genoeg op mn achterste maar voor een spuit maakt dat
nie uit he? auw auw......

Die bekken zijn idd een ramp...Ik kan 20min lopen en dan is de koek op.
dan gaat het zon pijn doen das nie leuk meer...en wat je zegt, telkens bij het draaien
snachts he? of alles breekt ofzo..maar het domme is dat ik ook echt nie lang
kan zitten.....moet nu dus om de zoveel tijd languit op bed....
Tis niet anders!

Ik heb volgende week donderdag de groeiecho...spannend! We zijn vandaag 33 wkn....is te zien ook, ben net een skippybal....dikke buik!!
De trappen van onze kleine worden steeds heftiger...oeffff

Hmm dan werk je nog veel......wat voor werk doe je dan??

Liefs Jo

hey jo

Ja ja bijgekomen van het geprik. Gelukkig vile het allemaal wel mee. Vorige keer heb ik 2 weken blauw gezien. Net of ik mishandeld was.... Nu niet gelukkig. Me kont is nog steeds gevoelig maar dat gaat ook weer wel over denk ik... hhahahaa

Ik werk in een supermarkt als bakker/ kassiere en groentevrouw... Maar dat groentevrouw heb ik al snel laten varen toen ik zwanger werd. veel te zwaar. Sindsdien ben ik gebombardeerd te bakkertje. Straks na mijn verlof dus weer lekker groentevrouw.
Als mijncontract verlengt word. Op moment lig ik een beetje overhoop met mijn baas. Hij heeft het bedrijf overgenoemen sinds een paar maanden en denk echt dat alles geoorloofd is. Met mijn zwangerschap hoeft ie geen rekening te houden vind ie, en er wordt geen een contract meer verlengt. En als je een vast contract hebt dan treitert ie je buiten.... Echt vreselijk.... Mijn contract loopt dus af in mijn verlof. Maar ik moet nog even uitzoeken hoe dat zit.... Met die verlenging...

Verder heb ik een eigen pedicure praktijk. Gewoon lekker aan huis. Dat staat nu alleen op een erg laag pitje. Want eerlijk gezegt, als ik staks geen contract meer krijg zal ik daar ook mee moeten stoppen anders wordt je gekort op je uitkering. En dat vind ik vreselijk zonde. Ik bedoel ik moet me 3 slagen in de rondte werken omdat ik pas net een jaar gestart ben met mijn eigen bedrijf. En dan is het nog niet rendabel er al een salais uit te halen.;.. Maar ja ds even latere zorg...

Maar jij hoeft nog maar heel even te werken dan? 33 weken behaald schreef je....

Ik heb de 30 weken gehaald nu!!! Heerlijk.... Nog 4 weken werken. En dan ga ik ook genieten van mijn verlof. Weg uit de stress van mijn werk. Zou er bijna een hoge bloeddruk van krijgen!

o ja raaar is dat het dat gevoel alsof je bekken breken als je je omdraai... Ik snap er ook niets van. Ik doe maar een beetje waar ik me prettig bij voel. Staan lopen liggen zitten hangen... En alles maar een kwartier want anders doet het weer pijn....

Nog ff doorbijten zullen we maar zeggen!!!

liefs ingrid

Hoihoi,

Wat is dat toch met werkgevers en hun zwangere werknemers?
Vind het ronduit schandalig zoals sommige bazen omgaan met hun personeel...
Hoe lang werk je daar dan? Levert het veel stress op of gaat het wel een beetje?
Niet leuk hoe het er nu allemaal voorstaat...maar je komt erg nuchter over
hopelijk is dat zo en kan je het voor nu ff naast je neerleggen....
Jij en de kleine zijn nu ff wat belangrijker!!!!

Ik heb geen verlof omdat ik (helaas) niet werk, ben afgekeurt vanwege 2 whiplashen...
dus vandaar, maar ik moet zeggen dat het nu wel erg goed uitkomt , helemaal met die   bekken, want wat jij beschrijft heb ik dus ook....!! ongelooflijk eigenlijk
maar vooral pijnlijk.....soms sta ik op en denk ik,ohhh ik scheur uit elkaar...
Hoelang moet jij nog tot aan je verlof?

ach ja we rollen die laatste weken wel door.....hihi
Heb die geurbuiltjes van zwitsal gevonden en de babykamer ruikt nu helemaal
al naar baby...heerlijk dus...thnx voor de tip

Donderdag groeiecho, ieeee spannend!!!!

Liefs Jo

Terug
Bovenaan