voor vrouwtjuh

Hoihoi,

Nou ..pff ff zuchten hoor....daar ben ik weer.....
euhmm nou ik snap jouw jaloersheid wel, want uiterlijk dinsdag heb ik mn kindje in mn
armen...en terwijl ik dit tik, stromen de wangen over mn wangen...ook ik ben erg onzeker of ik het allemaal wel kan enzo...

Maar goed, ben net gestript(zeerrrrr) en had al 2 cm ontsluiting!!
Dus als het dit weekend niet spontaan komt dan worden we maandag
om 730 in het zhuis verwacht......om vervolgens om 8uur een infuus te krijgen
met opwekkend middel...

Ik ben echt ff van slag....en ga zo maar ff liggen...

Bah vervelend die maagzuur zeg....ja snap dat je nu xtra last hebt!
echt niet leuk.....geluk bij een ongeluk dat je nu verlof hebt...ja toch?

Ps en die twijfel? komt echt door moeheid, kwaaltjes en hormonen hoor...
ik snotter de hele dag door...ook irri maar vrij normaal zei de gyn,
dus meis, daar gaan we dan maar vanuit!

Hou je taai....mocht dr spontaan iets gebeuren lees je het hier....
en anders pas over 1.5 wk na maandag omdat ik een week in zhuis moet blijven....

Nou take care, een dikke knuffel Jo

ooohhhhhh joootje

wat spannend meis..... Superrrrr je weet dat het einde in zicht is!!!!
Ja ist echt zo pijnlijk strippen? Ik ken eigenlijk niemand bij wie dat is ghedan. Ze doe nhet ook alleen als je baarmoedermond alrijp is he? Nou den heb je echt geluk! Ik hoop voor je dat het spontaan gaat beginnen meis!! En peet in de stress ervan ofnie? Toch fijn om te weten dat het nog maar een paar dagen duurt!!!

Ik heb vandaag nog even te horen gekregen dat mijn contract niet verlengt wordt. Weet niet of ik moet balen of blij moet zijn. Een deel van me is blij, nooit meer naar dat bedrijf maar van de andere kant de financiele kant zeg maar is ook niet tof... Heb al weer wat tranen gelaten.... En nu hoofdpijn..... Hopelijk ga ik er niet te veel over zitten malen want das helemaal niet goed. Maar ja ik kan nu ook niets, het heeft totaal geen zin om te solliciteren wie neemt er nu een hoogzwanger olifantje aan ahahaha....

Ach ja we zien allemaal wel...

Jij heel veel sterkte en kom op he meid!!! Laat de wereld maar zien wie het sterke geslacht is hahaha

liefs ingrid

Hey hier nog ff het sterke geslacht! haha

Potverdorie...wordt het contract dus niet verlengd...grrr.....leuk om dat juist nu
te moeten vernemen.....kan me echt voorstellen dat dat je niet in de koude kleren gaat zitten!! komt ie weer hoor>> troostknuffel!!!!!!
Kan wel makkelijk zeggen, trek het je nie aan, maar dat schiet nie op...
He bah, echt rot voor je......

hihi jaaaaa spannend he? echt nie normaal....kan nergens anders aan denken....

Nou meis, hou je taai he? Komt allemaal wel goed.....

Tot gauw he?

knuff knuff Jo

hey jo

nou ik ben al weer over de grootste schrik heen hoor...
Ben zo druk geweest met duimen voor jou .. hahaha
Meis ik kan niet wachten tot ik ook zover ben.
Ik hoop dat het op gaat schieten. Ben trouwens erg beneiuwd hoe dat je manneke gaat heten.... Vidn dat altijd leuk, wat mensen bedenk voor namen voor hun kids.

Ik moet dinsdag gelukkig naar de vk. Ik heb zoo onwijs last van mijn onderrug. Hopelijk kan ik naar de fysio. Lekker masserene mmmmmhhhhh..

Nou ik zou zeggen doe het rustig aan! Ik ga nog even pronken vanaaf met mijn dikke buik op de kermis in het dorp....

sterkte he! kuzz ingrid

Terug
Bovenaan