voor vrouwtjuh

Hey,

Ja ik vind mezelf en de kleine ook veel belangrijker. Ik kom wel nuchter over maar die van binnen vreet het wel aan me hoor. Het bezorgd toch best wat stress.... Ik moet nog 4 weken werken... Alhoewel ik denk 2 want op het werkt gaan ze verbouwen en dan kon ik thuis blijven...  En dat vind ik dus echt niet erg.

Ik werk daar nu 2 jaar. Mijn oude baas was echt heel oke. Maar die heeft de tent verkocht omdat   hij al op leeftijd was. u hebben we een andere baas dus, en dat is echt een egoistische kerel. Ik heb al het een en ander uitgezocht maar hij mag mijn contract gewoon laten verlopen, maar hij moet mijn verlof doorbetalen voor 100%. Dus dat is wel wat me nuchterder maakt. Dan ben ik toch nog verzekert van mijn salaris.

Wat vervelend zeg 2 wiplashen... phoe dat gaat niet in je koude kleren zitten. Kan me wel voorstellen dat dat nu goed uitkomt.  

Ik heb vannacht toch weer een vreselijke nacht gehad zeg.. Heel de nacht last van brandend maagzuur... Iedere keer als ik ging verliggen kwam mijn eten weer omhoog. Aaahh dat brandt echt enorm zeg. Heb geloof ik niet meer als 1 uur achtereen geslapen... Ga straks nog maar even op de bank liggen denk ik...

Donderdag schiet al op hey... Spannend hoor!!!

Ik vind de weken nu toch al zo voorbij vliegen...

liefs ingrid

Hey hoi,

Hoe is het met je maagzuur? Hoop niet te erg?
erg vervelend lijkt me dat zeg!!! bah!

Ohh nog 2 weken, dat zou lekker zijn zeg! weg vd stress, beter!
Jouw verhaal over je bazen komen me bekent voor....
heb ook een tijdje als cassiere gewerkt, echt een topteam en topmaanden gehad
veel lol enzo, echt super, Totdat er een nieuwe baas kwam, wat een eikel...en dan druk ik me nog zachtjes uit. Hij heeft mij echt een koppie kleiner gemaakt....eind vd rit was ik niks meer.....einde contract was echt een opluchting. Dus ik vind dit echt kl*te voor je!

Ja donderdag de groeiecho, hoop dat alles oke is daar binnen, maar zo lijkt het wel...
kleine is druk aan het indalen....mn hele onderkant staat op breken, zo voelt het...
en de buik zit niet echt hoog maar veel beneden zeg maar...
Zie jij ook zo tegen de bevalling op?

Liefs Jootje

Hoi hoi

Het maagzuur is al wat beter. Op de zw gym zei die vrouw dat je dan vanillevla moet eten. Nou ik kan je vertellen dat werkt echt.. Heb bijna nergens meer last van. Gelukkig...

Mwt jou alles goed? Hoe ist met je bekken, zijn ze nog niet gebroken? Ppfff ja het lijkt me echt pijnlijk. Had al wel eens gehoord dat het dan leek of je hele schaambeen brak enzo.... Rustig aan doen lijkt me maar de beste oplossing, toch?

Op mijn werk is het nu een beetje rustig, ik doe mijn ding en ga dan lekker naar huis... Heb niet echt de behoefte nog tegen mijn baas te praten. Gezellig is het niet, maar in ieder geval geen ruzie zo.

Tja de bevalling.... ik heb er een beetje gemengde gevoelens bij. Van de ene kant ga ik dan eindelijk zien wat zich 9 maanden heeft schuilgehouden in mijn buik, en van de andere kant vind ik het wel een beetje beangstigend omdat je niet goed weet wat er komen gaat. Sommige mensen schijnen het ook erg leuk te vinden ineens allerlei horror verhalen te gaan vertellen over hun eigen bevalling. Heb jij dat niet in je omgeving? Ik probeer er maar niet te veel over na te denken. Ik zie het wel als het zover is. Alhoewel ik graag alles geregeld en gepland heb, maar ja dat kan nu eenmaal niet met een bevalling...

Heel veel succes morgen met je echo en ik hoor het wel he?? Geniet nog even van dat je mag kijken naar dat wonder in je buik!!

liefs ingrid

quote: gridje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-09-2007 15:45:22'));

Hoi hoi

Het maagzuur is al wat beter. Op de zw gym zei die vrouw dat je dan vanillevla moet eten. Nou ik kan je vertellen dat werkt echt.. Heb bijna nergens meer last van. Gelukkig...

Mwt jou alles goed? Hoe ist met je bekken, zijn ze nog niet gebroken? Ppfff ja het lijkt me echt pijnlijk. Had al wel eens gehoord dat het dan leek of je hele schaambeen brak enzo.... Rustig aan doen lijkt me maar de beste oplossing, toch?

Op mijn werk is het nu een beetje rustig, ik doe mijn ding en ga dan lekker naar huis... Heb niet echt de behoefte nog tegen mijn baas te praten. Gezellig is het niet, maar in ieder geval geen ruzie zo.

Tja de bevalling.... ik heb er een beetje gemengde gevoelens bij. Van de ene kant ga ik dan eindelijk zien wat zich 9 maanden heeft schuilgehouden in mijn buik, en van de andere kant vind ik het wel een beetje beangstigend omdat je niet goed weet wat er komen gaat. Sommige mensen schijnen het ook erg leuk te vinden ineens allerlei horror verhalen te gaan vertellen over hun eigen bevalling. Heb jij dat niet in je omgeving? Ik probeer er maar niet te veel over na te denken. Ik zie het wel als het zover is. Alhoewel ik graag alles geregeld en gepland heb, maar ja dat kan nu eenmaal niet met een bevalling...

Heel veel succes morgen met je echo en ik hoor het wel he?? Geniet nog even van dat je mag kijken naar dat wonder in je buik!!

liefs ingrid

Hoihoi,

Nog flink aan de vanille vla? Hmm met een toetje slagroom dr op....haha maar dat zal de bedoeling wel niet zijn he?

Hoeveel weken moet je nu nog tot aan je verlof?

Tja idd de bevalling....hmm is ook dubbel, ten eerste zal ik erg blij zijn om van deze buik en de kwaaltjes af te zijn...aan de andere kant? zou ik keihard willen wegrennen...vind het gewoon doodeng...en ja idd dan al die horrorverhalen...ik snap die mensen niet....alsof je dat nu wil horen he? pffff
Vandaag de groeiecho gehad en ja hoor, le baby is te groot, boven gemiddeld.....ipv de 34wkn is ie 35wkn en een paar dagen......verder was wel alles goed en moet ik over 2 wkn trug komen...we gaan dr dus dan maar vanuit dat ie eerder komt dan de 1nov. je kan dr nu vanuit gaan dat de uitgerekende datum 20okt is ipv 1nov....
Ik schrok wel hoor....maar ja, als alles goed is??? tja.......Oww heb dat ook wat jij hebt ben ook zon planner en regelaar....en dat gaat nu juist niet he? gek word ik van mezelf met mn gepieker.......

Hoe gaan jouw nachten nu? Hoest met je bekken en andere klachten???

Hoor van je, Liefs Jo

quote: Vrouwtjuh reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-09-2007 20:27:58'));

Hoihoi,

Nog flink aan de vanille vla? Hmm met een toetje slagroom dr op....haha maar dat zal de bedoeling wel niet zijn he?

Hoeveel weken moet je nu nog tot aan je verlof?

Tja idd de bevalling....hmm is ook dubbel, ten eerste zal ik erg blij zijn om van deze buik en de kwaaltjes af te zijn...aan de andere kant? zou ik keihard willen wegrennen...vind het gewoon doodeng...en ja idd dan al die horrorverhalen...ik snap die mensen niet....alsof je dat nu wil horen he? pffff
Vandaag de groeiecho gehad en ja hoor, le baby is te groot, boven gemiddeld.....ipv de 34wkn is ie 35wkn en een paar dagen......verder was wel alles goed en moet ik over 2 wkn trug komen...we gaan dr dus dan maar vanuit dat ie eerder komt dan de 1nov. je kan dr nu vanuit gaan dat de uitgerekende datum 20okt is ipv 1nov....
Ik schrok wel hoor....maar ja, als alles goed is??? tja.......Oww heb dat ook wat jij hebt ben ook zon planner en regelaar....en dat gaat nu juist niet he? gek word ik van mezelf met mn gepieker.......

Hoe gaan jouw nachten nu? Hoest met je bekken en andere klachten???

Hoor van je, Liefs Jo

Hoi hoi!

Wat super dat je echo goed was! En op zich best lekker zo 10 dagen kado!!
Wel even schrikken denk ik. Komt nu allemaal wel erg dichtbij!! Maar des te eerder ben je van de kwaaltjes en de dikke buik af toch? Stiekem hoop ik dat ze dat tegen mij ook zeggen dat ik lekker wat verder ben!

Zoals het er nu uitziet moet ik nog 2 weken werken. Als ik dat volhoud hoor. Heb het zo gehad dat ik steeds meer speel met de gedachte me gewoon ziek te meklden. Zou ook bijna echt moeten, ik ben me toch verkouden pppfff echt niet lekker een snotneus en zere keel. bah, ze kunnen mij nooit overslaan met zoiets.

Maar het maagzuur is over... Tja ik eer ook gewoon 's avonds maar niets meer. Niet na 21 u in ieder geval. Dat scheelt ook een hoop. En ja nog steeds aan de vanillevla, gelukkig help dubbelvla ook, das nog wat variatie... (wel zonderslagroom, want anders worden de weegschaal en ik nooit meer vrienden haha)

Slapen ach, de ene nacht beter asl de andere, van de week was ik om 3 uur aan het strijken en wassen en opruimen. Tja ik kon niet slapen, en stofzuigen wilde ik de buren niet aandoen.... Bekken en heupen blijven aardig stabiel. Doe nu ook oefeningen daarvoor op zw.gym. werkt best goed. En bij jou?? Slapen, en je bekken? Kan je het nog voelhouden?

Dinsdag naar de vk, ben echt benieuwd. Mijn suiker was trouwens goed.. Gelukkig...
Ben jij daar voor geprikt in je 30e week? Bij ons is dat standaard, maar ik moest 4x omdat ik wat te zwaar ben van mezelf... Ach alles voor het goede doel. (ik denk dat dat mijn stimulatie zin wordt tijdens de bevalling... hiih)

Spreek je snel

liefs ingrid

quote: gridje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-09-2007 22:12:50'));

Hoi hoi!

Wat super dat je echo goed was! En op zich best lekker zo 10 dagen kado!!
Wel even schrikken denk ik. Komt nu allemaal wel erg dichtbij!! Maar des te eerder ben je van de kwaaltjes en de dikke buik af toch? Stiekem hoop ik dat ze dat tegen mij ook zeggen dat ik lekker wat verder ben!

Zoals het er nu uitziet moet ik nog 2 weken werken. Als ik dat volhoud hoor. Heb het zo gehad dat ik steeds meer speel met de gedachte me gewoon ziek te meklden. Zou ook bijna echt moeten, ik ben me toch verkouden pppfff echt niet lekker een snotneus en zere keel. bah, ze kunnen mij nooit overslaan met zoiets.

Maar het maagzuur is over... Tja ik eer ook gewoon 's avonds maar niets meer. Niet na 21 u in ieder geval. Dat scheelt ook een hoop. En ja nog steeds aan de vanillevla, gelukkig help dubbelvla ook, das nog wat variatie... (wel zonderslagroom, want anders worden de weegschaal en ik nooit meer vrienden haha)

Slapen ach, de ene nacht beter asl de andere, van de week was ik om 3 uur aan het strijken en wassen en opruimen. Tja ik kon niet slapen, en stofzuigen wilde ik de buren niet aandoen.... Bekken en heupen blijven aardig stabiel. Doe nu ook oefeningen daarvoor op zw.gym. werkt best goed. En bij jou?? Slapen, en je bekken? Kan je het nog voelhouden?

Dinsdag naar de vk, ben echt benieuwd. Mijn suiker was trouwens goed.. Gelukkig...
Ben jij daar voor geprikt in je 30e week? Bij ons is dat standaard, maar ik moest 4x omdat ik wat te zwaar ben van mezelf... Ach alles voor het goede doel. (ik denk dat dat mijn stimulatie zin wordt tijdens de bevalling... hiih)

Spreek je snel

liefs ingrid

Hey hoihoi!

Ach de griep? wat vervelend zeg...das toch echt wel een rede om je ziek te melden...en als deze 2 weken echt niet meer gaan moet je echt thuisblijven hoor...
Je voelt het zelf het beste natuurlijk!!!

Gelukkig heb je geen last meer van je maagzuur...pff scheelt he?
haha zie het al voor me, midden in de nacht gaan stofzuigen...
Ik slaap bij vlagen redelijk en bij vlagen totaal niet..erg frustrerend...
de pijn is soms niet te harden,,,erg vervelend maar ja......laten we idd hopen dat ons manneke eerder komt...hij is van harte welkom!! haha....

Euhmm ja ik ben ook op suiker geprikt vanwege mn gewicht denk ik....net als jij dus....ook mijn suiker was goed, jipieeeee,,alleen zitten we dus met zware babys?
Wanneer had jij nou weer controle?? Ben erg benieuwd....
Wat was jouw uitgerekende datum??

Nou beterschap dan maar he?

Liefs jo

quote: Vrouwtjuh reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-09-2007 12:06:00'));

Hey hoihoi!

Ach de griep? wat vervelend zeg...das toch echt wel een rede om je ziek te melden...en als deze 2 weken echt niet meer gaan moet je echt thuisblijven hoor...
Je voelt het zelf het beste natuurlijk!!!

Gelukkig heb je geen last meer van je maagzuur...pff scheelt he?
haha zie het al voor me, midden in de nacht gaan stofzuigen...
Ik slaap bij vlagen redelijk en bij vlagen totaal niet..erg frustrerend...
de pijn is soms niet te harden,,,erg vervelend maar ja......laten we idd hopen dat ons manneke eerder komt...hij is van harte welkom!! haha....

Euhmm ja ik ben ook op suiker geprikt vanwege mn gewicht denk ik....net als jij dus....ook mijn suiker was goed, jipieeeee,,alleen zitten we dus met zware babys?
Wanneer had jij nou weer controle?? Ben erg benieuwd....
Wat was jouw uitgerekende datum??

Nou beterschap dan maar he?

Liefs jo

hey Jo!

Op zich best gek he die te zware baby's. Vaak zeggen ze dat dat iets met je suiker te maken heeft.... En die is bij ons allebei goed!

Maar jullie krijgen een manneke dus? haha Leuk zeg, wij hebben nog geen idee. Ben wel erg nieuwsgierig nu hoor. Ik vind het wel leuk dat alle mensne zo speculeren. Vandaag hadden we een familie uitje. Hele discussies jong-meisje enz enz. Ik denk dat ik veel geld kan verdienen als ik ze zou laten potten!!!

Ja dat maagzuur is prettig dat dat over is zeg.. bah wat is dat smerig!
En met de nesteldrang lijkt het met de week erger te worden.. hahhaa
Gisteren de gordijnen van mijn slaap kamer gewassen... De ramen gezeemd. Plakfolie op de babykamer ertegenaan gedaan. Daar de ramen gezeemd. Mijn salon helemaal aan kant geruimd. Ik was kapot. Maar nog steeds niet voldaan eigenlijk... Morgen weer een dag!

Die griep zal weer wel over gaan denk ik. Alleen zo vervelend, ik heb astma en mag nu mijn medicatie niet nemen. En dan de griep / verkouden erbij... Dan heb ik het stik benauwd...Maar ja als dat het ergste is.

Gisteren ook het bed omhoog gezet. Voel me net de prinses op de erwt... hahaha Wat een hoogte. Maar wel heerlijk in en uit stappen zeg! Scheelt voor de pijn in mijn bvekken!!

Verder alles goed moet je? Nog steeds dat breekbare gevoel in je bekken of is dat weg? Waar kom je eigenlijk vandaan als ik even nieuwsgierig wezen mag...
Ik uit Rijen. Das tussen breda en tilburg.. een gehuchtje...hahaha

doe het rustig aan he!

liefs ingrid

Hallooo daar!

Haha hoezo nesteldrang! Volgens mij is jouw huisje nu spik en span!
Doe je niet teveel?

Wouden jullie niet weten wat het werd of zagen jullie het gewoon niet op de echo?
Wij waren te nieuwschierig, erg he?
hihi ja een mannetje, leuk leuk hoor..Had ook echt geen voorkeur, jij dan?En wat denk je dat het wordt?

Hoop dat de griep over is? Vrezelijk moet dat zijn als je zo benauwd bent..
En daar dan niks tegen te doen....grrrrr....

Haha prinses op het erwt, jaja koninklijk hoog he? Maar tis idd zo dat je gewoon makkelijker in en uit stapt! Een groot voordeel!

Het aftellen is begonnen he? Zit je nu in de Zw of ben je nu al met verlof gegaan?

Rijssen ken ik wel, van horen zeggen hoor...haha ,wij wonen in Zwijndrecht, ken je dat?

Helaas worden mn bekken steeds pijnlijker...als ik nu bijv wil gaan staan en lopen dan moet ik echt 5min stilstaan anders verga ik van de pijn,en dan maar schuifelen ipv lopen...  echt minder is dat he?
ach over een aantal weken zijn we het allemaal vergeten.....groot pluspunt! haha

Had jij nou deze week je groeiecho? Spannend hoor....

Hoor het van je,

liefs Jo

Terug
Bovenaan