voor vrouwtjuh

hey...

Vandaag heb ikecht een baaldag zeg....  het zit me tot boven mijn hoofd geloof ik....ppffff heb net al een potje gejankt en nu doen we weer een rondje.. Ik denk niet dat het nog ophoudt vandaag. Heb hoofdpijn zere buik enz... Vreselijk. Ik heb er genoeg van!!!! En waarom dit alles??? Geen idee. Nou ja, waarschijnlijk omdat ik al mijn klanten van mijn eigen zaak af moet bellen. Ikk an het niet meer.... En dan de reacties.... pppfff volgend jaar weet de helft niet of ie wel terug wil komen want ja ik ga wel 1,50 met de prijs omhoog!!!! Ik zou bijna mijn eigen grenzen gaan verleggen om hun een plezier te doen en toch door te werken. Maar jur houdt me daarin wel tegen.... Toch niet normaal die reacties! Iedereen enthosiast dat ik zwanger werd en nu ineens nu ze het 12 weken zonder me moeten stellen hoeft het nooit meer??? Bedankt daar kan je het mee doen dan.... (als ze dat al zeggen)

En de auto schiet ook niet op.... gggrrrrr zo gemaakt zeiden ze bij de garage kan je zelf wel doen. uhuh nou jur ligt al 1,5 uur op onder de achterbank maar nog steeds geen resultaat.... (gaan we weer)

Vanmiddag maar weer lekker een dvdtje op denk ik en porberen wat rust te vinden. Ik kijk vanalles joh, ik heb hier de laatste twwee weken de hele dvd colllectie gezien, van dirty dancing tot cars en finding nemo en evita echt vanalles. Meestal val ik wel in slaap hoor moet ik bekennen. Maar ik kan dan me rust vinden als er iets te kijken valt. Lekker ontspannen en dan vallen mijn luiken zo dicht!!

hey maar een andere yn is wel een beetje jammer... hopelijk is ie net zo fijn als je andere en wil ie je op weg helpen.... kwestie van afwachten maar denk ik, je kan niet meer doen als wachten... Hoe erg dat ook is!

Ow ja hij kreeg echt een trap ja van de baby... hahaha geweldig hij was er niet blij mee, en de lol was gelijk over...

ow yes, ik geloof dat ik onze auto hoor lopen!!!!! Hij doet het weer!!!!!

nou ik ga snel even kijken bij me hubbie!

liefs ingrid

Hey meis,

Nou kom es hier, pak an, ff een dikke troostknuffel...
laat die tranen maar komen. soms worden dingen je gewoon te veel.....
Het slaat idd nergens op dat je klanten zo reageren, zijn ze nooit zelf zwanger geweest ofzo? Ze trekken wel weer bij hoor...Jur heeft gelijk, jij hebt nu en straks rust nodig, heel simpel! (was het maar zo simpel denk je dan)
En doet de auto het? Hoop het voor jullie!!

Ik had gister zon huildag hoor, ik heb zelfs Peet uitgemaakt voor klotehommel...Ook niet erg netjes he? Ik weet het.....Het hoort dr allemaal bij.....

Toch wel fijn dat je lekker kan ontspannen door de dvd's al was het maar om lekker bij in slaap te vallen, haha maf mens.....ach zo pak je wel je rust he??

Ik hou me maar vast aan de gedachte dat het allemaal tijdelijk is en dat alles straks weer normaal, euhh normaler, zal zijn....veel zwangeren hebben deze verschijnsels...dat scheelt weer, hihi...

haha goh wat zal Jur geschrokken zijn, kan het me voorstellen, vertelde het gister aan Peet, wow zegt ie das eng! haha....
Maar sex schijnt de bevalling op te kunnen wekken, mits je lichaam dr klaar voor is....
Sperma is een weekmaker? Oke dan....nu moet Peet dr wel aan geloven,!! hihi

Knuffel maar ff lekker met je mannetje en kop op he?

liefs Jo

hey hey

zo vandaag weer een betere dag. Heb lekker mijn ei kwijt gekunnen bij een vriendin en me moeder. Dus nog flink gejank maar nu ben ik d'r wel klaar mee dnek ik... haha
Jou troostknuffel was goed aangekomen hoor!   De auto is ook weer gemaakt... gelukkig..

Was het zo erg met Peet of met jou? Omdat je op m gescholden hebt. Soms verdienen mannen het hoor... maar van de andere kant heb ik ook mezelf wel eens niet helemaal in bedwang en dan ben ik erg onredelijk en moet jur het ook verduren...

Van dat sperma is waar wat je zegt... heeft het al geholpen??? hahahahaa
Nou dat moet ik jurgen ook maar goed uitleggen over een paar weken. Asl ik het echt tijd vind dat die kleine eruit komt... Wie niet waagt wie niet wint...

Vanmorgen had ik toch weer een last van mijn bekken... phhoee en ik was al blij dat het al een paar dagen weg was. Maar het is weer terug..... Bah Heb ook beroerd geslapen en vanmorgen kon ik niet meer mijn bedje uit... Daar werd ik niet zo vrolijk vna. Ik moet zeggen dat het nu weer wel wat beter gaat hoor maar het blijft gevoelig!

Tja ik hoop ook dat alles straks weer normaler is... dat ik weer gewoon mijn eigen lijf terug heb. 9 mannden lang bruikleen vind ik meer als genoeg. Vanaf januari hoop ik echt weer baas te zijn over mijn hormonen en mijn lijf... En lekker nieuwe kleding shoppen!!! Ik zweer dat alles straks te groot is! Ben in het begin zoveel afgevallen en daar is alleen maar buik voor terug gekomen, me kont is nog steeds smaller. (niet smal maar smaller hahahah)   Dus heerlijk de stad in!!!

Ik heb ook zin in de feestdagen jij ook? Normaal moet ik altijd veel werken in de supermarkt, want dat is echt topdrukte in december... Nu ben ik lekker vrij... En ik ga ervan genieten heb ik gezegt, lekker kerstshoppen als ik er toe in staat ben en heerlijk met kerst echt vrij en oud en nieuw... mmmhhh gezellie altijd!!

Ik ga weer even liggen...

fijn weekend he!

liefs ingrid

hey meis,

Gelukkig kon je je ei kwijt, scheelt enorm!
fijn dat het nu weer wat beter gaat! hehe en dat de auto weer heel is!
Kan je met een gerust hart gaan bevallen,haha

Tja tis wat je zegt hoor, ben het soms zo zat en dat reageer ik dan weer op hem af...echt nie leuk...maar hij kan dr goed mee omgaan, gelukkig!
Jur ook?

hihi nee nog steeds nie gesext, heb dr ff helemaal geen zin in....hmm toch maar es zin maken....hihi...hier nog steeds pijnlijke bekken, oeioei.....heb maar 3 uur geslapen vanacht, ben weer es verrot...grrrr....tbreekt echt op zo he? mn buik is ook zooo onrustig, hoest nou met jou?

een smallere kont in je zwangerschap, haha komt nie vaak voor, mazzelaar!
en jaaaaa heerlijk shoppen!! En voor jou dubbel feest dat je lekker vrij bent met die feestdagen!
met die kleine kerst vieren lijkt me ook zo top! ben 16nov jarig
nou hoef dan geen kado, als het goed is heb ik dan mn grootste kado al gehad,hihi
Maar idd je lijf weer trug, lekker buikslapen, weg hormonen...yessss..

we tellen gedwee af....

liefs Jo

Hey jo!!

Zo vandaag 34 weken....Er komt echt schot in de zaak. Jaammer dat je de laatste 4 weken niet kado krijgt zoals de eerste 4... hahhaaa

Voor jou nog een paar daagjes, ik hoop zo voor je dat ook deze gyn je op weg il helpen! Zo wel lekker zijn.   Jij hebt je verjaardagen straks lekker dicht op elkaar dan... De beeb eind oktober en jij 16 nov. Is wel leuk toch? Beter als ik als de beeb langer blijft zitten dan komt ie misschien met sinterklaas.... dat lijkt me niet leuk voor die kleine.....

Het is best lekker weer vandaag zeg, zo mag het van mij nog wel even blijvern. hoop niet dat we in de sneeuw mogen wandeleen met de kinderwagens, en met glad enzo. Ik ben nogal een buitenmens maar de winter geef ik niet zoveel om. Vindde feestdagen leuk hoor maar daarna mag het van mij wel weer 25 graden zijn!!!

Ik heb een druk shema vandaag dus maareven een kort berichtje want ik moet nog veel dingen doen. Ja hoor wel rustig aan maar soms moet je toch wat verplichtingen af he!!

Dinsdag komen zo voor de intake van de kraam zorg, hb jij die al gehad? Jur moet trouwens mee naar de partneravond op gym dinsdagavond. Dat wordt lachen denk ik!! Ik laat je weten hoe het was hoor! hahaha

liefs ingrid

hoi hoi

Meis ik weet niet of je dit nog leest maar ik wilde je even heel veel sterkte wensen morgen bij de gyn!!!

Ik zal voor je duimen dat hij wat gaat doen!!

liefs ingrid

Hey hoi!

Dank je! Over 2 uur moeten we dr zijn......
Ik ga dr vanuit dat er niks gebeurt maar ben wel zenuwachtig..
Zijn vandaag dan 38wkn precies...maar qua grootte van de kleine dus 39.5 wk?
Hoop echt dat ie snel komt..voel me echt nie tof meer....
Vanacht 1 uurtje geslapen....lag ik op mn rechterij deed mn buik teveel zeer
lag ik op de andere zij deden mn bekken en heup zeer, haha en dat ligt dan een beetje moeilijk he?

Hoest met jou? en hoe was jullie avondje gym? lachen zeker?

haha moest gister wel lachen....mn schoonmoeder, echt een onwijs lief mens, afijn zegt ze, ja khad Pauline nog aan de foon en die zei dat sex de boel kon opwekken, heeft temaken met de sperma....haha nou ik verslikte me in mn thee natuurlijk....nou zeg ik, tzal best maar ik kan me dr niet meer invinden....oftewel moet dr niet aan denken.......hmm nee, dat kon ze zich wel voorstellen hihi.....

Okeeee nou ik laat het je wel weten strakkies.....

Liefs Jo

hey hey

oowww ik ben zooo benieuwd.... Ben eigelijk gewoon een beetje jaloers... Er breken hier op hetforum al vliezen en jij wordt misschien geholpen.... Ik wil zoo graag... Maar moet echt nog 5 weken wachten.   Nou ja over 2 weken mag het thuis geboren worden.....

Op gym was het lachen ja. Gelukkig niets geks hoeven doen alleen maar luisteren en lachen om iedereens verhalen/ angsten  en gevoelens.

Gister in bed had ik ineens zoiets geks.. Ik wist gewoon niet of ik er wel goed aan had gedaan zwanger te worden.... Wist ineens niet zeker of ik wel voor zo'n kleintje kan zorgen... Gek he? Volgens iedereen is het normaal die twijffels maar ik schaam me er wel een beetje voor.. Misschien kan ik beter die rot hormonen de schuld geven  Wel zo makkelijk!!!  

Maar ik begin ook wel een beetje gespannen te worden hoor voor wat er komen gaat... Komt allemaal erg dichtbij nu. Super leuk en erg spannend tegelijk. Dinsdag moet ik weer naar de vk.. Ben benieuwd, denk dat de kleine helemaal is ingedaald nu. Althans zo voelt het wel... auwauwauw.

Wat vervelend zeg dat slapen, ik heb vannacht zittend geslapen... Had zo'n last van maagzuur... Als ik plat ging liggen dan liep het zo mijn keel in.. (bahbahbah) Dus heb ik geprobeerd zittent te slapen met als gevolg.... ja tuurlijk piijn in mijn rug en heupen....

Ik hoor straks wel van je he!!

liefs ingrid

Terug
Bovenaan