A
Anoniem
Guest
hey...
Vandaag heb ikecht een baaldag zeg.... het zit me tot boven mijn hoofd geloof ik....ppffff heb net al een potje gejankt en nu doen we weer een rondje.. Ik denk niet dat het nog ophoudt vandaag. Heb hoofdpijn zere buik enz... Vreselijk. Ik heb er genoeg van!!!! En waarom dit alles??? Geen idee. Nou ja, waarschijnlijk omdat ik al mijn klanten van mijn eigen zaak af moet bellen. Ikk an het niet meer.... En dan de reacties.... pppfff volgend jaar weet de helft niet of ie wel terug wil komen want ja ik ga wel 1,50 met de prijs omhoog!!!! Ik zou bijna mijn eigen grenzen gaan verleggen om hun een plezier te doen en toch door te werken. Maar jur houdt me daarin wel tegen.... Toch niet normaal die reacties! Iedereen enthosiast dat ik zwanger werd en nu ineens nu ze het 12 weken zonder me moeten stellen hoeft het nooit meer??? Bedankt daar kan je het mee doen dan.... (als ze dat al zeggen)
En de auto schiet ook niet op.... gggrrrrr zo gemaakt zeiden ze bij de garage kan je zelf wel doen. uhuh nou jur ligt al 1,5 uur op onder de achterbank maar nog steeds geen resultaat.... (gaan we weer)
Vanmiddag maar weer lekker een dvdtje op denk ik en porberen wat rust te vinden. Ik kijk vanalles joh, ik heb hier de laatste twwee weken de hele dvd colllectie gezien, van dirty dancing tot cars en finding nemo en evita echt vanalles. Meestal val ik wel in slaap hoor moet ik bekennen. Maar ik kan dan me rust vinden als er iets te kijken valt. Lekker ontspannen en dan vallen mijn luiken zo dicht!!
hey maar een andere yn is wel een beetje jammer... hopelijk is ie net zo fijn als je andere en wil ie je op weg helpen.... kwestie van afwachten maar denk ik, je kan niet meer doen als wachten... Hoe erg dat ook is!
Ow ja hij kreeg echt een trap ja van de baby... hahaha geweldig hij was er niet blij mee, en de lol was gelijk over...
ow yes, ik geloof dat ik onze auto hoor lopen!!!!! Hij doet het weer!!!!!
nou ik ga snel even kijken bij me hubbie!
liefs ingrid