voor vrouwtjuh

hey jo

Hoe was je controle vanmiddag??
Bij mij goed. Bloeddruk was weer normaal. Gelukkig. Wel ben ik nog steeds licht in mijn hoofd en vreselijk moe. Ik heb nu extra vitamines en mineralen gekregen. En nog steeds moet ik rust houden. Die vermoeidheid hangt toch nog steeds samen met die bloeddruk. En alle stress die nu uit mijn lijf komt. Dus mag ik lekker veel slapen..zzzzzzzzzz......

De beeb deed het nog steeds voortrefffelijk! Het was zelfs al een heel piep klein beetje ingedaalt. Nog niet echt noemswaardig maar de uitgang in ondekt. hahaha

Ik moet je zeggen dat ik wel geluk heb met die Jurgen van mij hoor. Hij deed al onwijs veel in het huishouden voordat ik zwanger was. (dat komt door mijn vele werken en zijn ploegendiensten dus meer vrije tijd voor hem) Dus op zich is dat voor ons niet veranderd. Wel hebi k er moeite mee dat ik nu met lede ogen moet aanzien hoe hij het allemaal doet hoor.... daar kan ik erg slecht tegen. Zeker nu hij ook 'mijn' werk   doet. Maar ja boodschappen doen blijft leuk voor mannen... hahaha alhoewel ik eerlijk moet bekennen dat ik er ook wel wat van kan hoor. Alles in die kar knallen.... ....

Zo echt nog maar een paar weekjes... Vind je het ook soms zo onwerkellijk dat je straks die kleine in je arme hebt... Ik wel hoor. Zo gek nog 7 weken... (en voor jou nog minder) Kan me nog zo goed herinneren dat ik 7 wkn zwanger was....

Nou ik hoor wel van je he!

liefs ingrid

Hoihoi!

Daar was ik weer,,,,,pfff ik kon niet reageren omdat ik helemaal kapot was....elke nacht nauwelijks 2 a3 uur slaap, overdag te onrustig om bij te tanken etc etc..maar vanacht 7 uur in totaal geslapen, voel me weer een beetje mens!
Wat fijn dat je bloeddruk goed was....helpen die xtra vitamines? En voel je je weer wat beter? Mijn controle was ook goed...bloeddruk beetje aan de lage kant maar verders was alles ok! 18okt gaan ze kijken of ze me een beetje op weg kunnen helpen....oeiiii fingers crossed dus!

Hmm ideaal zon man als de jouwe...ik moet de mijne echt alles vragen! dan doetie het wel hoor maar toch! haha ach ben het gewend van hem.....
Peter begint het nu wel heel spannend worden, Justin ook?
Ik moet wel zeggen dat al de bewegingen en trappen van de kleine nu wel erg pijnlijk worden...hij ligt wel al zover ingedaald dat ie niet onder mn ribben ligt maar tvoelt of mn hele buik van binnen bont en blauw is! auw!

Het is zeker onwerkelijk, heb ik de hele zwangerschap al. dat ik me gewoon niet voorkan stellen straks echt mama te zijn....heel apart....maar ben dus niet de enige!
Nog ff he?

Knuff Jo

Hai jo!!

Wat ben ik blij dat je er weer bent... ik begon me al ongerust te maken meid!!

Ik moest erg lachen om je berichtje... mijn man heet jurgen geen justin... Geweldig. Zou goed zo'n actie van mezelf kunnen zijn. Zwangerschapsdementie zullen we maar zeggen. Ik moet ook altijd je berichtjes quoten anders weet ik gewoon niet wat je geschreven hebt... Erg he hahahaha. Dan maar niet te spreken over boodschappen doen zonder briefje... dat gaat echt fout!

Wat balen zeg van dat slapen, komt het door je bekken of van het piekeren, of heb je geen idee waarvan??? bij mij gaat slapen op het moment best goed. Nou ja ik kan altijd slapen nu geloof ik. Ik merk wel dat ik weer wat fitter wordt nu ik die xtra vitamines slik. Dat help wel een beetje.

18 okt as spannend zeg!! jeetje das nog maar 12 dagen.... ik zal voor je duimen hoor dat het allemaal goed en voorspoedig mag gaan. hopelijk slaat het goed aan dat ze je willen helpen! Maar misschien gaat het spontaan voor die tijd!!

Ik heb gisteren echt voorweeen gehad niet normaal. Ikdacht even dat het ging beginnen..... We waren bij prenatal en ineens echt krampen. Heel ritmisch ik dacht echt ow ow ow niet nu he... Maar na een kwartiertje was er niets meer aan de hand...
Tja voor die mannen is het me ook wat he. Ze staan straks een beetje machteloos aan de zijlijn... Wij moeten het tenslotte doen. Ook al zulen ze een grote steun zijn. Jurgen zegt wel eens dat ie ook best zwanger zou willen zijn. Hij wil ook wel eens echt voelen wat ik zeg dat ik voel. Vind dat wel leif hoor, maar het blijft makkelijk pratne. Het kan toch niet..hahaha

Wij hebben het an de week ook eens even over de kraamvisite gehad. Niet dat ik straks iedere middag en avond me huissje vol visite heb zitten! Jurgen heeft ook 3 weken vankantie als de baby er is. Maar dan moeten we ook met zijn 3e kunnen genieten. En niet alleen maar visite ontvangen! Hebben jullie daar al over nagedacht, of geef je een kraamfeest?

Nou aftellen maar he nog 12 dagen...

liefs ingrid

Hoihoi!!

haha wat erg he? Justin...hmmm..hihi Ahum Jurgen dus...ja echt erg die dementie...ben echt net een zeef, niet normaal.....kan zo in de keuken staan en denken, huh wat moest ik hier doen? vaag he?

Pfoeiii dat slapen? heb geen idee, de eerste 2 uur gaan oke, maar dan moet ik weer plassen en dan is het vd dam....word gewoon klaarwakker! ik snap het niet want ik ben echt zoo moe....ja draaien doet verdraaide zeer maar dat went, hoe raar dat ook klinkt.....maar goed, nog ff....

Ja? ook voorweeen gehad? je schrikt dan wel he? echt zo van, ieeee begint het nu?
haha dat denk ik bijna constant, net een obsessie! grrr..haha
Maar nu gaat het wel weer?
Jaja die mannen....Peet ook, nou zou je pijn graag willen overnemen....makkelijk gezegd idd, maar wel erg lief,,,,tvalt voor hun ook zeker niet mee! En ik heb me daar een buik joh! nee serieus! jemig wat een knoert...alsof dr 2 inzitten ipv 1....
Jij dan??

Nou jullie moeten zeker genieten met zn drietjes hoor...al is het best moeilijk nee te verkopen maar het moet echt, een mooie taak voor je mannetje!
Je hoort zovaak dat men helemaal gesloopt wordt van al de visite, das niet de bedoeling...ga jij wel een kraamfeest houden of?
Ik moet na de bevalling ongeveer een week in het zhuis blijven....en we laten dus in die week iedereen komen....ideaal en enkel met bezoekuur! Daarna heeft Peet ook 3 weken vrij en gaan we eens genieten en wennen aan ons gezinnetje!
Hihi ja 18okt...ben erg benieuwd......en anders moeten we gewoon nog 3 weken....
We wachten maar rustig af, al valt dat niet altijd mee.....

pfoeii wat een verhaal weer,

Nou meis, rustig aan daar he?!

Liefs Jo

hey jo!

ja die zwangerschapsdementie praat me er niet van hoor! Als je in de keuken staat valt hetnog mee, maarik heb het al een paar keer gehad toen ik op zolder was.. tja das toch twee trappen op voor niets....

Ik mocht trouwens wel zeggen dat het slapen beter ging, ik lig al 2 nachten wakker van de voorween en andere rare verschijinsellen in mijn lijf.. Beetje beangstigend dat wel maar goed. Ik slaap dus in de middag maar weer een paar uurtjes. En ook dat plassen he, daar wordt ik niet blij van, om het uur schok ik weer naar de badkamer om de toilet evne te bezoeken.... Ach nog een paar   weken die ellende.... Dan worden we 's achts wakker gegild voor etenstijd!!! hahahaha

Jurgen begint hem ook wel te knijpen hoor na die twee nachten met krampen vind ie het toch wel eng.. maar ja ik heb al verteld dat het gewoon nog 3 wkn moet blijven zitten (tot de 37 weken) en dat dat ook echt wel zo zal zijn.

Tja mijn buik is ook best flink hoor. Soms voel ik me net een olifant.... of een nijlpaard ofzo. Ach ja ik mag niet klagen want ik ben nog steeds maar 1 kg aangekomen. Maar onze beeb is dan ook een parasietje. Hij eet me helemaal op van binnen... Heb nog nooit zo'n slank gezicht gehad...

Maar mijn huid heeft er wel mee te lijden, bij jou ook? Ik heb me toch een puistjes... en een vette huid.. Niet normaal meer...

Ow ja nog ff over dat kraambezoek, das wel lekker van in het zieknhuis he! Wij geven geen kraamfeest, plannen het gewoon self in en ik ben mondig genoeg om te zeggen dat ze moeten vertrekken als ik moe ben! (ik hoop dat ik die kracht ook nog heb na de bevalling)

Rustig aan he! Laat je maar lekker verwennen door peet die laatste dagen
liefs ingrid

Hi there,

Aha welkom bij de club......ik snap volkomen wat je bedoeld met steken en krampen en het is echt niet leuk he? je denkt constant dat het wel eens zou kunnen beginnen he?
Nee slapen gaat dan niet, of idd je valt in slaap maar wordt weer wakker doordat je naar de wc moet.....  leuk is anders.
Peet wordt dr idd ook onrustig van......en zei gister in bed, denk je dat ik kan gaan slapen? ahhh wel lief.......
Probeer idd zoveel mogelijk bij te slapen hoor....ook al is dat overdag, als je maar aan je rust toe komt! Doe ik straks na de bevalling ook hoor....ga ik smiddags echt ff een dutje doen als de kleine slaapt! hmm ik wil nog helemaal niet denken aan de nachten die dan komen gaan! haha

Jaaaa hier ook puistjes! En gewoon een hele onrustige huid.....haargroei gaat heel hard ook....voel me vaak een dweil, zo zie ik er ook uit! haha,,,bleek en een witte plofkop met een buik als een....tja vul maar in...
Zo enig zwanger zijn!......Niet alleen ben ik super nieuwschierig naar mn mannetje ook wil ik gewoon niet meer zwanger zijn! en lekker op mn buik liggen! jij ook he?
zucht, die laatste weken zijn gewoon superzwaar......
Heel stom, maar sexen durf ik ook nie meer....het idee staat me nu tegen, gelukkig heeft Peet hetzelfde, al is het bij hem minder.....hij vind me nog steeds aantrekkelijk en sexy, maffe gozer he? Maar heb gelezen op okt forum dat sexen echt de bevalling kan opwekken, dus ja. misschien moet ik dan toch maar..............haha

Meisje, hou je taai!!!! Komt goed.
Wanneer weer controle?????

Liefs Jo

Hoi hoi

Vannacht lekker doorgelapen zeg. maar 2x eruit om te plassen! Phoee dat was echt fijn, ik had het ook nodig geloof ik.... Jurgen was gisteren helemaal de stress nabij. Onze auto is kapot gegaan... Hij heeft gewoon super slecht geslapen om het idee dat we misschien wel eens naar het ziekenhuis zouden moeten.... aaahh vond het wel schattig. Maar toch heb ik goed geslapen. Heb ook geen last meer van die vervelende krampen gehad. Maar ja dat kan over 10 minuten weer anders zijn...

Ik ga straks nog maar eens naar de videotheek, even wat dvdtjes halen.... Dan heb ik weer wat te doen op de bank. Heb gisteren de laatste die ik nog niet gezien had gekeken maar nu heb ik alle dvds hier in de kast al gezien.... hahaha.

Tja haargroei... ik weet niet hoor maar bij mij lijkt het wel te groeien terwijl je er naar kijkt! Niet normaal, maar echt overal, zelfs op mijn armen zijn mijn haren langer als normaal. Ik heb ook een donzen tapijtje op mijn buik.... Dat vind ik echt zoo vies... Maar ja volgens iedereen valt het na de bevalling wel weer uit. Ik hoop het anders moet ik toch echt maatregelen nemen. Gelukkig zijn het echt donshaartjes maar toch..

Owww buikslapen ja ik kan niet wachten tot dat weer kan. Heerlijk zeg, mijn heupen zijn zo beurs van het op mijn zij liggen... Ik ben al blij dat ik enigzinds kan slapen op mijn zij. Was in het begin erg bang dat ik 6 maanden niet meer zou slapen!

Sex.... wat is dat ook al weer???? Is dat niet iets van vroeger..... toen ik nog niet zwanger was.... hahahahaha. Tja jurgen vind het allemaal maar eng met die baby in me. Hij heeft al een keertje een schop gehad hiihihihi

al zenuwachtig voor de 18e??

nog een paar dagen..
liefs ingrid

Hey hoi!

hahaha kreeg je mannetje een schop van de beeb tijdens de daad?
jeetje haha wat zal die geschrokken zijn zeg...maf he?

Fijn zeg, dat je ff lekker hebt kunnen slapen.....ondanks een auto die kaduk is...
Dus vandaag wel een relaxed dagje dus?
Wat voor soort films kijk je dan?
Ben dr te onrustig voor, een serie kijken lukt nog net...haha
Ach als je je maar lekker kan ontspannen!!!

Dus tis nu weer ff rustig in je buik?

Pff ja op zich zie ik erg naar volgende week uit, maar heb dan helaas een andere
gyn dan de vorige keer, dus of hij ook mij ook een handje wil helpen???
Kga dr maar vanuit van niet, dan kan het alleen maar meevallen!

Spannend allemaal he? Vooral nu dr dus al een nov. mama bevallen is he?

woeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

liefs Jo

Terug
Bovenaan