Voor wie ervan droomt, maar er nog niet mee 'bezig' is (en voor alle andere meiden die he

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi allemaal! Ik lees altijd met veel interesse en spanning  alle berichtjes op dit forum, alhoewel wij nog niet bezig zijn om zwanger te worden (hoop niet dat jullie dit erg vinden!...). Ik zou  graag met meiden willen kletsen die het gevoel wel hebben (en hier soms een beetje  van worden), maar die  toch om de een of andere reden nog eventjes wachten met het krijgen van kinderen (wij wachten nog  omdat ik nog een jaar moet studeren). Ik hoop in  ieder geval dat ik niet de enige ben die bijna dagelijks  op dit forum te vinden is  die er wel van droomt, maar er nog niet mee 'bezig' is! Veel liefs van mij

Hai Femme,

Ik las je berichtje en dacht........ dat heb ik ook!
Ik zit ook al een tijdje mee te lezen en mee te leven  met de dames hier. Wij  willen ook wel heel graag  "beginnen" maar we zijn nu  nog druk bezig in ons nieuwe huisje en ik moet ook nog een jaartje naar school voor mijn werk.
Ik had al bedacht dat ik wel al in januari kon  stoppen met de pil, maar mijn vriend vind dat niet zo'n goed idee.  Hij is bang dat ik me dan niet meer kan consentreren op school  en daar kon hij nog best gelijk in hebben! ha ha!
Groetjes Wilma  

hai
Wij zijn er ook nog niet mee bezig hoor, maar over een paar maandjes wel (is de bedoeling) Ben al wel gestopt met de pil dus eerst even alle hormonen eruit en dan willen we het gaan proberen. Het lijkt me best wel eng en spannend maar we gaan er gewoon voor, je weet nooit of het allemaal vlot lukt. Nu ik weet dat mijn vriend het wel ziet zitten word ik steeds enthousiaster. Jullie moeten nog even geduld hebben, eerst school en huis afmaken. Ik snap dat het moeilijk is en wens jullie veel suc 6.
Liefs Rene

ha,
ik zit in dezelfde situatie als jij. wil dolgraag een kindje. maar moet nog mijn opleiding afmaken. mijn vriend en ik hebben besloten in december te stoppen met de pil. maar het duurt nog zo lang om daarop te wachten . ik heb 2 vriendinnen die vorig jaar een kindje hebben gekregen. 1 vriendin is vorige week bevallen en 1 moet in september bevallen. ala ik dat allemaal zie, dan krijg ik kriebeld in mijn buik en wil ik het ook zo graag.
ik leef met je mee en hoop dat jij ook over een tijdje je kindje in je armen kan houden.
liefs leetje

Hey girls, superleuk dat jullie hebben gereageerd! Ik ben erg blij dat ik hier niet de enige ben! Het is  moeilijk om nog zo lang te wachten, maar het is gewoon beter.
Leetje, het lijkt me erg moeilijk voor jou om te zien dat je vriendinnen al bevallen zijn van een kleintje of bijna gaan bevallen.. Veel succes daarmee en als je even je hart wilt luchten kan dat hier! Liefs van mij

Hallo Femme!

Ik zit in jouw zelfde schuitje!!
Wij hebben al 2 prachtige kinderen van 4 en 2 jaar. Sinds een paar maanden begint het weer een beetje te kriebelen. Vandaar dat ik ook mee lees op dit forum.
Mannetje en ik hadden afgesproken dat als de jongste bijna 4 is, weer voor een ukkie te gaan. We genieten nu even van onze 'vrijheid'.
Lekker makkelijk weggaan enzo. Maarja, wie kan er nou zo,n baby weerstaan??
Ik niet en daarom heb ik mezelf maar opgegeven voor een studie van 1 jaar. Nu kom ik niet in de verleiding om nu al mijn spiraaltje te laten verwijderen, hahaha.
Het liefs zou ik nu vast een afspraak maken bij de huisarts voor in januari om hem te laten verwijderen, haha!
Gezellig kletsen nu ik weet dat er meer zijn die wel graag willen  maar nu nog even niet.
liefs mm

Hey MM, ook heel erg bedankt voor je berichtje! Het lucht heel erg op om eventjes met iemand anders dan je vriend er over te praten. Ben namelijk nog maar 22 en wil mijn moeder en schoonmoeder niet de stuipen op het lijf jagen    (al zouden ze het beide hartstikke leuk vinden als er een kleinkindje onderweg is!!). Ook zijn mijn vriendinnen er nog helemaal niet mee bezig, dus vind het dan een beetje raar om dan hierover te gaan praten. Ben in ieder geval erg blij dat ik er hier met anderen wat over kan praten! Veel liefs van mij

ha Femme,
bedankt voor je berichtje terug. ik ben 23 en het is inderdaad moeilijk om mijn vriendinnen zwanger of met kindjes te zien. het kriebelt van alle kanten, maar mijn verstand zegt toch dat we moeten wachten tot december.
komt mijn moeder gisteren aan met een grote houten kindergroeimeter in de vorm van een beer. (ze weet nix van onze plannen). ze zag hem liggen en vond hem leuk voor tegen de tijd dat wij kinderen zouden krijgen. leuk, maar wel maf.
ik vind het fijn ff mijn hart te luchten. en blijf jij dat ook vooral doen he!!!
 groetjes leetje

Terug
Bovenaan