Voor wie ervan droomt, maar er nog niet mee 'bezig' is (en voor alle andere meiden die he

Ha Femme,
verslavend hier he. kom net uit mijn werk en kon het niet laten om te kijken of er nieuwe berichtjes waren. wel gezellig dat er meer meiden zijn die denken zoals wij. dat we er al zo mee bezig zijn, maar nog niet kunnen beginnen met het echte kluswerk. tot die tijd moeten we nog maar ff goed oefenen! jammer voor je dat jullie de enige in je omgeving zijn die zo met kinderen bezig zijn. kan je erniet met vrienden over kletsen.
maar klets maar een eind weg tegen mij hoor!!!
daar kunnen we elkaar in steunen!

ha mm,
wij gaan waarschijnlijk beginnen in dec. als alles mee zit, en mijn vriend durft het aan.

ha wilma,
gezellig dat je ook mee komt kletsen. jammer voor je dat je je vriendinnen bent kwijtgeraakt, maar er komen vast nieuwe meiden op je pad. tot die tijd kan je je dromen,wensen en frustraties gewoon aan ons kwijt.
succes!!

veel liefs leetje

Wij zijn ook nog niet begonnen, maar ben wel gestopt met de pil afgelopen maand. We willen wachten tot oktober, want doe nu nog een opleiding die ik eind september afrond. Dus voor mij schiet het nu op.
Ik wil eigenlijk al heel lang, dus ik ken jullie gevoel.

Ik Ken mijn vriend nu bijna 2 jaar, waarvan we nu een jaar samen wonen. Ik ben 27 jaar.
Ik ben wel benieuwd hoelang jullie samen zijn met jullie vriend?

Groetjes, Sarah

Hey Sarah, leuk dat je er ook bent, gezellig! Mijn vriend en ik zijn bijna twee en een half jaar bij elkaar en in september wonen we een jaar samen. Zoals je misschien al hebt gelezen, zijn wij er nog niet mee bezig, al willen we wel heel graag. Nog een jaar wachten en dan gaan we er voor. Veel succes en blijf gerust berichtjes schrijven! Het is wel erg verslavend hoor...! Veel liefs van mij

Hai Femme,

Wel leuk dat wij dezelfde tijd willen stoppen met de pil! Ik moet ook zeker weten dat ik het gehaald heb. Het is ook voor mijn werk dus dan moet ik het echt halen.
Ik heb in mijn nieuwe woonplaats wel al een paar meiden leren kennen hoor. Maar om nou te zeggen dat dat echt vriendinnen zijn........ Ik wil me ook weer niet opdringen he. En die paar vriendinnen die ik nog heb spreek en zie ik heel weinig omdat we toch 40 km bij elkaar vandaan wonen. Ach als het huis klaar is (hopelijk half september) ga ik weer sporten en andere dingen doen dan verbouwen en dan komt het allemaal vast wel goed! Ik heb in iedergeval mijn schoonzus nog!
Ik ben zelf 27 en mijn vriend is 30. We zijn nu twee jaar bij elkaar en wonen daarvan nu ruim een jaar samen. Sinds 24 juni hebben we samen een huis gekocht en zijn daar nu dus druk in aan het verbouwen.

Het forum is inderdaad verslavend! Vanwege het verbouwen kan ik 's avonds niet internetten dus zit ik tussen m'n werk door telkens te kijken of er al nieuwe berichten zijn!   Erg he!

Veel liefs Wilma

Hai Leetje,

Ja het is wel erg gezellig hier op het forum.
Een goeie vriendin zal vast wel op m'n pad komen. Nog even tot half september hard aan de gang in ons huisje en dan heb ik weer tijd om te gaan sporten en andere dingen te gaan oppakken! Dus dat komt vast wel goed! Maar soms is het wel frustrerend dat je niet even naar iemand toe kan om vanalles van je af te kletsen!
Maar dat kan nu dus lekker hier! Wat erg verslavend is!

Veel liefs Wilma

Hey Wilma! Echt leuk dat er iemand is die ongeveer op dezelfde tijd gaat stoppen!! Ik las dat jij en je vriend ook nog niet zo lang bij elkaar zijn. Wij zijn ook nog maar twee en een half jaar bijelkaar, maar als je weet dat het goed is, waarom zou je dan wachten? Tenminste, dat is mijn mening... Goed van je, dat je gaat sporten enzo als het huisje straks klaar is! Daar leer je ook nieuwe mensen kennen en het is altijd erg gezellig! Ik ga zelf niet meer naar de sportschool, omdat we een tijdje op de centjes moesten letten. Mijn vriend gaat sinds twee maand wel weer naar fitness. We hebben thuis een hometrainer, dus daar zit ik af en toe op hahaha! Ook vind ik het erg leuk om 's avonds nog even door het dorp te wandelen.  Misschien een rare vraag, maar heb jij ook  al van die  boeken enzo gekocht?  Ik wel... Erg he! Ik was laatst met mijn vriend bij Ikea en  toen heb ik ook mandjes en lampjes enzo gekocht, voor in de kinderkamer... Maar ik vind dat je gewoon zo nu en dan al wat moet kopen, zodat je  dan niet alles in een keer hoeft te kopen (excuus hahaha). Je hebt trouwens bij Ikea ook hele leuke badjes, blauwe, met antislip onder het badje en in het badje... Had ik ook wel mee willen nemen, maar ja! Ik kom er dit jaar nog wel een keer haha.. Maar goed, ik ga eerst weer stoppen! Misschien hoor ik nog wat van je vandaag! Succes met de verbouwing en werk se ! Veel liefs van mij

Hai Femme,

Wij zijn inderdaad ook nog niet zo heel lang samen. En ben het helemaal met je eens. Waarom wachten?  Dat we samen een huis kochten is ook al  een flinke stap. Voor mijn vriend ook want het huis waar we eerst in woonde was  van hem. Maar omdat hij daar  eerst gewoont had met zijn ex-vrouw wilde hij graag een nieuwe start met mij maken! Nou dat zegt toch al heel wat! Tja en het kan altijd fout gaan.......  Maar als het goed voelt, gewoon doen!
Ik heb voor dat we het huis kochten ook al een tijdje gesport. Ben daar nu dus even mee gestopt van wege het huis. Maar ga per  september daar zeker weer beginnen. De sportschool waar ik heen ga is meer een vereniging. Ik betaal € 39,00 voor 3 maanden en dan mag ik dagelijks de step, bodyshape en andere lessen volgen. Maar het liefste ga ik toch paardrijden maar daar heb ik vanwege school gewoon even geen tijd voor en geen centjes! Maar ook dat komt wel weer goed! Ach je kan niet alles in een keer hebben!

Ik heb nog niets gekocht  aan baby spulletjes. Misschien wel als straks het huis klaar is dat ik inderdaad wat spulletje ga verzamelen. Heb wel al de titel van een boek in m'n agenda staan wat ik aan mijn vriend wil geven. Dat wil ik dan gaan doen als blijkt dat ik zwanger ben. Het boek heet "help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt!" Lijkt me leuk om het hem op die manier te vertellen. En ik sta altijd bij de etalage van Babyland naar binnen te gluren!!!
Wij gaan vast ook nog even naar de Ikea voor prulletjes en dan zal ik de baby hoek daar ook eens gaan besnuffelen!! Ha Ha. Wij zijn wel  ons neefje van 2 jaar erg  aan het verwennen  hoor!
Nou ik ga maar weer eens aan het werk!

Liefs Wilma

Terug
Bovenaan