Voor wie ervan droomt, maar er nog niet mee 'bezig' is (en voor alle andere meiden die he

laatste poging om te reageren grrrrrrrrrrrr.....
ik vind dat jullie gewoon gezellig hier moeten blijven haha behalve als jullie dat niet willen natuurlijk!
ik vind het juist heel goed dat jullie bewust wachten op het juiste moment en vind het altijd gezellig om mee te lezen.
het is toch leuk dat jullie elkaar hebben gevonden en straks misschien tegelijk voor het eggie gaan?
dusssssssssss blijf gezellig!!!!!

liefs leetje 1981

Hallo leetje 1981 en Bi1969,

Ik wilde jullie nog even bedanken voor jullie berichtje dat we hier niet weg  hoeven te  gaan.  Ik blijf gewoon hier nog lezen hoor! En wanneer ik me geroepen voel zal ik ook gewoon reageren of een vraag stellen. Ik heb dat groepje  ook gemaakt omdat ik zelf vind dat ik hier nog niet echt thuis hoor! De groep is  vrij toegankelijk hoor, dus jullie kunnen gewoon met ons geklets mee lezen en  eventueel meekletsen!  We zitten daar nog maar met z'n vieren dus groot is het groepje nog niet!

Groetjes Wilma

He Lieve, Weetje, Sab23 en Billie79!!

Waar zijn jullie?

Als jullie zin hebben......... kom ook gezellig naar http://groups.msn.com/baby-dromen  !
Iedereen is trouwens welkom hoor!

Hoi Wilma,

Ik zag geen berichtijes meer verschijnen op het forum en had het idee dat jullie allemaal via msn aan het kletsen zijn. Ik kan dat niet hier op het werk in verband met een ontzettend nieuwsgierige baas. En dat kan ik me niet permiteren!!

Ik had jullie verteld dat ik dringend op zoek ben naar een andere baan. Wel nu mag ik volgende week dinsdag (23/08) op gesprek bij een groot landelijk accountants kantoor!! Als secretaresse??!! Ik   heb geen enkel idee wat de werkzaamheden voor een secretaresse op een accountants kantoor inhoud!! Weten jullie dit?? EN hoe zou het zitten met salarsi??!! Spannend hoor!!

Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs Lieve

Hai Lieve!

Die groep die ik gemaakt heb is wat anders dat het msn-en hoor! Het werkt eigenlijk het zelfde als dit forum! Dus je hoeft niets te instaleren, wat je voor het msn-en wel moet doen. De groep is eigenlijk gewoon een site die je bezoekt. En waar je je net als hier voor moet aanmelden om een berichtje te plaatsen.
Anders moet je elke dag je historie, cookie's en bestanden wissen van het internet! Doe ik ook elke dag!

He! Wat goed dat je een sollicitatie-gesprek heb! mmmmmmm wat doet een secretaresse. Telefoon aannemen, agenda's beheren, brieven uit typen, afspraken ontvangen........ Denk ik!  Misschien kan je via google een site vinden waar de salarisschalen van secretaresse's opstaan. Moet er wezen volgens mij! Ik ga heel erg voor je duimen dinsdag!!! Hoe laat moet je?

Kom je gezellig naar het groepje?

Groetjes  
Wilma  

Hoi Wilma,

Ik weet ook wel wat een secretaresse zoal doet, maar ik vroeg me eigenlijk af of er ook veel uitwerken van cijfertjes, bijvoorbeeld, jaarstukken e.d.bijkomt kijken. We zien wel, a.s. dinsdag om 16.00 uur moet ik op gesprek.

Ik heb zojuist even op je link geklik, maar dan moet ik iets op de computer installeren, msn chat of zoiets??? Kan dat geen kwaad!!

Ben niet zo'n computer techneut!!

Liefs Lieve

Hoi Wilma,

Ik weet ook wel wat een secretaresse zoal doet, maar ik vroeg me eigenlijk af of er ook veel uitwerken van cijfertjes, bijvoorbeeld, jaarstukken e.d.bijkomt kijken. We zien wel, a.s. dinsdag om 16.00 uur moet ik op gesprek.

Ik heb zojuist even op je link geklik, maar dan moet ik iets op de computer installeren, msn chat of zoiets??? Kan dat geen kwaad!!

Ben niet zo'n computer techneut!!

Liefs Lieve

Hai Lieve,

Sorry, natuurlijk wist je mijn lijstje al   ! Verder weet ik het eigenlijk niet......
Ik ga dinsdag om 16.00 uur voor jou duimen!

Moet je wat installeren?! Krijg je niet eerst een welkoms-pagina met het onderstaande? Als je dat krijgt. Dan moet je naar "berichten" gaan. Als je op een bericht wilt reageren klik je op "antwoord" wat linksboven bij elk bericht staat. Als je dat de eerste keer doet moet je jezelf eerst lid maken.......

Hoop dat het lukt! Vind het gezellig als je er bij komt!

Welkom!

Deze site is voor alle vrouwen (en mannen!?)

die van een eigen kindje dromen, maar die

om diverse redenen nog e

ven wachten. Hier kun je lekker mee kletsen

over baby spulletjes (die je nog niet nodig

heb!), je hart luchten en waar je het verder

nog maar over wilt hebben!

Veel plezier!

Hallo dames,

Graag wil ik ook meepraten met jullie groepje. Ik heb me aangemeld bij msn.
Mijn welkoms bericht staat in het hoofstuk welkom.....

Lijkt me leuk om met jullie naar die dag toe te leven.
Ik hoor het wel van jullie of ik mee mag praten.....ben een beetje een uitzondering want zit in een andere situatie dan jullie......

groeten ( oja mijn naam op MSN is anoniem1975) en hier weer anders

Terug
Bovenaan